بازدید 2172

تهدید هکرها به از کار انداختن اینترنت در آمریکا

گروه هکری Anonymous تهدید کرده که در صورت تصویب لایحه جنجالی سانسور اینترنت از سوی کنگره و سنای آمریکا اینترنت را از کار می اندازد.
کد خبر: ۲۱۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۵ 24 December 2011
به گزارش فارس به نقل از وی تری، بسیاری از فعالان فناوری در آمریکا می گویند هدف از تصویب Stop Online Piracy Act یا (SOPA) سانسور و محدود کردن اینترنت و نه دفاع از حقوق مالکیت معنوی کاربران است.

این اولین بار است که یک گروه هکری تهدیدی در چنین سطح را به دنبال بررسی این قانون مطرح می کند. جلسات بحث و تبادل نظر در این زمینه در مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال آغاز تعطیلات کریسمس تا ژانویه سال 2012 به تعویق افتاده است.

هکرهای ناشناس در بیانیه خود تصریح کرده اند که تصویب طرح سوپا زمینه را برای تمامیت خواهی و کنترل اینترنت توسط شرکت های بزرگ فراهم خواهد آورد.

 این قانون آزادی مطبوعات، آزادی بیان و استفاده عادلانه از اینترنت را غیرممکن کرده و به دولت بهانه می دهد تا در صورت آپلود ویدیوی غیردلخواه یا لینک دادن به مطلبی جنجالی به راحتی کاربران را زندانی و جریمه کند.

در این بیانیه از همه کاربران اینترنت خواسته شده تا با شدت با تصویب این طرح مقابله کنند و به روش های مختلف صدای اعتراض خود را به کاخ سفید و کنگره آمریکا برسانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار