بازدید 21747

حداديان: 405 هزار تومان جريمه شدم

کد خبر: ۲۸۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۲ 17 November 2012
سعيد حداديان اخبار منتشر شده درباره مبلغ نقدي محکوميتش را غير واقعي خواند.

اين مداح اهل بيت در گفت‌و‌گو با خبرآنلاين در واکنش به برخي اخبار منتشره دال بر اينکه وي به اتهام توهين به مقامات دولتي، به مبلغ 50 هزار تومان جريمه نقدي محکوم شده است؛ گفت: مبلغي که در حکم من آمده است است، 405 هزار تومان است. 200 هزار تومان به دليل شکايت رئيس‌جمهور و 205 هزار تومان هم در نتيجه شکايت فردي ديگر. البته من بر اساس حق قانوني خود به اين حکم اعتراض خواهم کرد.

وي همچنين در واکنش به اينکه دفتر رياست جمهوري حکم صادره را تامل برانگيز خوانده بود، ادامه داد: بهتر بود تيم حقوقي رياست جمهوري اخبار و اطلاعات خود را از سايت‌ها نگيرند!

حداديان همچنين خطاب به رييس جمهور و نزديکان وي که از او شکايت کرده بودند؛ عنوان کرد: وکيلي که حکم خود را از سايت‌ها مي‌گيرد، شايد صلاحيت دفاع از شما را نداشته باشد. شما مي‌توانيد از وکلاي بهتري استفاده کنيد.

وي در ادامه با اشاره به آغاز ماه محرم گفت: بهتر است سياسيون دست از مجادلات بي اساس بردارند و همه زير پرچم امام حسين بيايند.

اين مداح اهل بيت، به نامه نگاري‌هاي اخير سران قوا اشاره کرد و گفت: اين نامه‌نگاري‌ها باعث سرشکستگي ما بود و نشان داد که حتي اين شکايتي که از ما هم شده است هم سياسي بوده و دولت مي‌خواست که از اين شکايت در اختلافاتش با قوه قضاييه استفاده کند.

وي در پايان ابراز اميدواري کرد که دولتمردان دست از اين مجادلات بردارند و به فکر خدمت به مردم و اسلام باشند.پيش از اين محکوميت سعيد حداديان 50 هزار تومان عنوان شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار