انتخاب رئیس هیأت تحقیق و تفحص از یک نهاد در ریاست جمهوری

این هیأت باید در شش ماه و با در نظر گرفتن تبصره ۱۳ قوانین بودجه سال‌های ۸۵ و ۸۶ و قوانین مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور مصوب سال ۸۷، کارکرد دست‌اندرکاران اجرایی مستقر در وزارت کشور را ـ که زیر نظر ریاست جمهوری اداره می‌شود ـ بررسی کرده و با نگارش گزارش کامل، آن را تقدیم مجلس کند.
کد خبر: ۳۰۲۳۱۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۸ 12 February 2013
|
19856 بازدید
در نشست بعدازظهر امروز کمیسیون اقتصادی، با رأی اعضای این کمیسیون، مهدی دواتگری به سمت رئیس هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد مدیریت حمل و نقل و ستاد سوخت کشور از سال ۸۵ تا ۹۱ برگزیده شد.

به گزارش «تابناک»، مهدی دواتگری، نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در این باره گفته است: این هیأت باید در شش ماه و با در نظر گرفتن تبصره ۱۳ قوانین بودجه سال‌های ۸۵ و ۸۶ و قوانین مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور مصوب سال ۸۷، کارکرد دست‌اندرکاران اجرایی مستقر در وزارت کشور را ـ که زیر نظر ریاست جمهوری اداره می‌شود ـ بررسی کرده و با نگارش گزارش کامل، آن را تقدیم مجلس کند.

بنا بر این گزارش، لازم به توضیح است که سید مهدی هاشمی، نماینده کنونی مردم تهران، رئیس ستاد تبصره ۱۳، معاون عمرانی و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در دوران وزارت پورمحمدی در وزارت کشور بوده که پس از وی، محرابیان و رویانیان به ترتیب ریاست آن را بر عهده داشتند؛ البته ناگفته نماند به تازگی رویانیان از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

یادآوری می‌شود، مهدی دواتگری در مقطعی که در قوه قضاییه حضور داشت، قاضی پرونده تبصره ۱۳ بود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات