بازدید 3381

كيف قاپان در ری به آخر خط رسيدند

کد خبر: ۳۱۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷ 24 April 2013
صدور كيفرخواست براي سه پسر جوان كه متهم هستند در هشت منطقه از تهران و شهرستان ري، اقدام به سرقت و كيف قاپي از افراد كرده اند، از سوي داديار دادسراي ري صادر شد و متهمان راهي دادگاه شدند.
   
به گزارش اعتماد، كارآگاهان پليس آگاهي زماني رسيدگي به كارهاي اين سه جوان را آغاز كردند كه زن جواني در پنجمين روز از مرداد ماه سال گذشته به كلانتري 156 افسريه مراجعه و اعلام كرد وقتي از بانكي در خيابان والفجر بيرون آمده كيفش توسط سه پسر جوان موتورسوار به سرقت برده شده است. با اعلام شكايت اين زن، پرونده يي با موضوع «سرقت و كيف قاپي» در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت.
   
بازپرس شعبه دوم دادسراي ري درباره اين پرونده به خبرنگار «اعتماد» گفت: اين افراد در مناطق مختلف تهران و شهرستان ري از جمله (ميدان خراسان، افسريه، خاني آباد، نازي آباد، جوانمرد قصاب، دولت آباد، شهرري و كهريزك) اقدام به سرقت كيف افراد كرده اند. آنها از ابتداي سال 91 فعاليت خود را آغاز كردند و از اوايل مرداد ماه سال گذشته دستگيري متهمان در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت. در حال حاضر ارزش پول هاي مسروقه بيش از 50 ميليون تومان است و اين پرونده بيش از 20 شاكي دارد.
   
به گفته بازپرس دادسراي ري، ماموران پليس در هجدهمين روز از مردادماه سال گذشته حين گشت زني در شهرري به يك سرنشين موتور سوار كه پلاك موتورش مخدوش شده و كنار خيابان تردد كرده است، مظنون شدند و او را دستگير و به اداره آگاهي ري منتقل كردند.
   
وي همچنين در اين باره افزود: در بازجويي هاي ماموران از اين جوان مشخص شد كه وي (محمدجواد) 19 سال دارد و از اوايل سال گذشته با دو همدست خود اقدام به كيف قاپي در نقاط مختلف تهران و ري كرده اند.
   
با دستگيري و اعتراف نخستين متهم اين پرونده و معرفي مخفيگاه دو همدستش، ماموران پليس موفق شدند در بيست و يكمين روز از مرداد ماه سال گذشته يعني هفده روز پس از حادثه دو متهم ديگر به نام هاي «محسن» و «اميرحسين» را كه هر دو 18 سال دارند دستگير كنند.
   
بازپرس دادسراي ري با اشاره به اينكه متهمان تنها كيف افرادي كه از بانك ها بيرون آمدند را به سرقت برده اند، گفت: زماني كه افراد براي گرفتن وجه نقد به بانك مراجعه كرده اند، يكي از سارقان آنها را شناسايي كرده و همراه دو همدست ديگرش سوار بر موتوسيكلت منتظر خروج مالباخته از بانك مي شدند در همين حال به محض خروج افراد از بانك با تعقيب آنها در يك فرصت مناسب اقدام به سرقت كيف آنها كردند و به سرعت از محل حادثه متواري شدند.
   
در حال حاضر براي متهمان اين پرونده با اتهام «سرقت» قرار مجرميت صادر شده و پرونده با صدور كيفرخواست راهي دادگاه استان تهران شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر