بازدید 15517

توصیه شجونی به هاشمی

کد خبر: ۳۱۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶ 05 May 2013
حجت الاسلام شیخ جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی دانا با انتقاد شدید از مواضع و سخنان بحث بر انگیز هاشمی رفسنجانی در خصوص مسائل داخلی و برخی مسائل سیاست خارجی کشور اظهار داشت:  فتنه 92 ادامه فتنه 88 به پشتیبانی و سناریو نویسی هاشمی در جریان است.

وی گفت:  هاشمی از گردانندگان و پشتیبانان اصلی فتنه 88 بود و دیدم که وزیر محترم اطلاعات نیز اخیرا گفت کسی که خودش را پیش گوی فتنه 88 بیان می کند ما اطلاع دقیق داریم که خودش ایجاد فتنه کرده است و امروز مرتبا از اوضاع کشور سیاه نمایی می کند و متاسفانه برخی اصولگراها هم با وی هم صدا شده اند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: به راحتی می توان باطن هاشمی و نیات او را از سخنان و مواضع وی متوجه شد؛ لذا با شناختی که سالهای سال از هاشمی دارم می گویم که این اعمال هاشمی و سعی در تطهیر فتنه گران و سران آن و سیاه نمایی اوضاع کشور خیانت آشکار به ملت بزرگ و مقاوم ایران است.

حجت الاسلام شجونی با یادآوری برخی وقایع فتنه 88 و اعمال خلاف قانون سران فتنه از جمله برگزاری جلسات هماهنگی میان هاشمی ، خاتمی و برخی دیگر از فتنه گران تاکید کرد: قطعا اگر حمایت هاشمی ازدیگر سران فتنه نبود، آنها نمی‌توانستند این صدمات بزرگ را به کشور وارد کنند. هرچند با بصیرت ملت ایران شکست مفتضحانه ای خوردند و امروز در پی ادامه نقشه های خود و راه اندازی فتنه 92 هستند و به همین دلیل معتقدم هاشمی باید رد صلاحیت شود.

وی افزود: این آقایان امروز طوری حرف می زنند که انگار از نظام طلبکار هستند و برخی از ساده لوحان نیز گرد آنها جمع شده اند و آنها را منجی کشور می خوانند اما مردم دیگر فریب بازی‌ آنها را نخواهند خورد.

شجونی اضافه کرد: متاسفانه هاشمی طوری سخن می گوید که انگار مواضع فتنه گران و آشوب گران اصلی بعد از انتخابات، که خیابان ها و کسب و کار مردم را به صحنه رویارویی با نظام و مردم تبدیل کرده بودند، مطابق مواضع دوست داران نظام و اصلاح طلبانه بوده است که این کار ظلم به نظام ، ولایت فقیه و حیثیت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کسانی که در خیابان ها به فتنه گری دامن می زدند و برخی از افرادی که در آن روزها بازداشت  و بعدا آزاد شدند، در سال های اخیر تحت نام اصلاح طلبان علیه نظام به انتقاد و تخریب مشغول بودند، امروز در کشورهای غربی در رادیوها و تلویزیون های بیگانه و تحت اختیار سازمان های جاسوسی، به تبلیغ علیه نظام مشغول هستند و با فرصتی طلبی، برای خود جا و مکانی در کشورهای غربی و بین دشمنان نظام یافته اند و خود را مخالف دو آتشه نظام معرفی می کنند و به مردم خود خیانت کرده اند.

دبیرکل جامعه وعاظ تهران در ادامه تصریح کرد: آقای هاشمی باید بداند که نظام در برخورد با وی و امثال وی نجابت کرد لذا نباید امر بر وی مشتبه شود و امروز مدعی باشد که باید در فتنه به سخنان دشمن شاد کن وی گوش داده می شد.

شجونی دربخش دیگر سخنان خود با برشمردن ویژگی های رئیس جمهور کارآمد برای کشور ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری یازدهم یکی از حساس ترین انتخابات کشور است و فردی مثل هاشمی نباید مانند 88 با مواضع دشمن شاد کن این انتخابات را محل نفوذ مجدد دشمن و از بین برنده حیثیت نظام کند.

وی همچنین با اشاره به خبر سازی برخی رسانه ها و اطرافیان هاشمی مبنی بر نامزدی و عدم نامزدی هاشمی گفت: کسانی که هاشمی را با داشتن 80 سال سن برای به دست گرفتن مدیریت اجرایی کشور تشویق می کنند دوست واقعی وی نیستند و می خواهند وی را نابود کنند.

وی تاکید کرد: البته من به آقای هاشمی به صراحت می گویم که اگر از پاسخ آشکار ملت بزرگ ایران در فتنه 88 قانع نشده است، در این دوره انتخابات هم حتما به عنوان نامزد انتخابات به صحنه بیاید تا ملت ایران حکم بازنشستگی همیشگی وی را با قاطعیت امضا کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز برخی اطرافیان امروز هاشمی را اهل شرارت خواند و گفت: کسانی که امروز اطراف هاشمی جمع شده اند عده ای دنیا پرست هستند که سعی دارند با اقداماتی فتنه گرانه هاشمی را بدبخت کرده و به نظام ضربه بزنند و در نهایت پای دشمن خارجی را به کشور باز کنند.

حجت الاسلام شجونی همچنین خاطرنشان کرد: مردم اوضاع کشور را در زمان هاشمی فراموش نکرده اند و به خوبی یاد داریم که تورم در زمان هاشمی به 50 درصد رسید و برخی نیز در کشور کشته شدند . حتی باید بگویم که ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور ناشی از سیاست های غلط اقتصادی هاشمی بود، بنابراین وی حق ندارد امروز ژست مدعیان  و طلبکاران از نظام را به خود بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل