بازدید 62976
بازتاب مستند تلویزیونی محسن رضایی در رسانه‌های مستقل

محسن رضایی پس از سال‌ها «درد مردم» را به تلویزیون آورد + فیلم

عصر‌ایران یکی از پر بیننده ترین سایت‌های خبری ایران نوشت: محسن رضایی کاری ماندگار کرد. او پس از سال‌ها صدای واقعی مردم را به تلویزیون برد. برخی از کاربران صفحات اجتماعی نوشتند که صدا و سیما درد را از مستند رضایی حذف کرد. بسیاری از کاربران این ویدئو را «میخکوب کننده»، «تأثیر‌گذار» و نمایی «بی سانسور» از بطن جامعه ایران خوانده‌اند.
کد خبر: ۳۲۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳ 04 June 2013
محسن رضایی  پس از سالها «درد مردم» را به تلویزیون آورد!
«نیم ساعتی که شاید دیگر تکرار نشود»؛ این تیتر مطبی است که سایت خبری عصر ایران در مورد مستند تلویزیونی محسن رضایی، که شب گذشته از شبکه یک پخش شد، برای مخاطبانش نوشته است.
به گزارش «تابناک»، این مستند تلویزیونی، فارغ از حواشی و اعمال نظرهای تنگ نظرانه برخی از مسئولان درباره آن و سانسور بخش‌‌هایی از آن، به عنوان مستندی اجتماعی که پس از سالها درد مردم را به رسانه ملی به تلویزیون آورد، مورد توجه مردم قرار گرفته است.

سایت خبری «عصر ایران» در مورد آن نوشت:

فیلم انتخاباتی محسن رضایی، هر چند به عنوان مستند تبلیغاتی یک کاندیدا از شبکه یک سیما پخش شد، ‌واقعیت این است که آنچه مردم ایران دیدند، یک مستند اجتماعی واقع‌گرا بود که بیش از آن که رضایی را به تصویر بکشد، بازگو‌کننده رنج‌های ملتی بود که هرگز فرصت نمی‌یابند ‌روی آنتن رسانه ملی بروند:

روایت پدر بازنشسته ای که تمام شهر را گشته و دارو نیافته، حکایت رزمنده دیروزی که برای وطنش می‌جنگید و امروز محتاج اولیات زندگی است، ماجرای زنی از خانواده‌ای تحصیل کرده که بیکاری او و اعضای خانواده اش، خسته اش کرده، رنج دانشجویی که حرمتش زیر پا گذاشته می‌شود، پیرزنی که در شهر نفت خیز آغاجری، با کمک کمیته امداد در خانه ای بسیار محقر و تنگ و تاریک زندگی می‌کند، داستان غم انگیز مردی که غرورش می‌شکند و برای آینده فرزندانش می‌گرید، حکایت نانوایی که دفترش پر است از حساب و کتاب افرادی که پول ندارند و حتی نان هم نسیه می‌خرند، دردنامه مردی که می‌نالد از این که جوانان ما دیروز به گلوله صدام کشته می‌شدند و امروز با اعتیاد می‌میرند و... .

این‌ها، همان دردهایی است که مردم ایران، از صبح تا شب و از شب تا صبح، گرفتارشان هستند و هیچ گاه هم در رسانه‌ای که با پول آنها اداره می‌شود، بازتاب قصه زندگی‌شان را نمی بینند.

مستند محسن رضایی، از آن جهت ارجمند بود که ولو به بهانه تبلیغات انتخاباتی، نیم ساعت، رسانه ملی را واقعاً «ملی» کرد، هر چند که بخش‌هایی از همین مستند نیز به تیغ سانسور گرفتار آمد.

ای کاش رسانه ملی، همیشه این گونه بود و مردم می‌توانستند، زندگی خود را در آن ببینند ولی ای بسا، چنین نیم ساعتی تکرار نخواهد شد. او پس از سال‌ها، صدای واقعی مردم را به سیما برد و کاری ماندگار کرد.

مستند تلویزیونی محسن رضایی همچنین در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی هم بازتاب گسترده ای داشت. نمایش بی پرده و چهره واقعی دردهای مردم در این ویدئو موجی از ابراز تأسف و همدردی را با رن‌جدیده‌های کشورمان به همراه داشت.

بسیاری از کاربران این ویدئو را «میخکوب کننده»، «تأثیر‌گذار» و نمایی «بی سانسور» از بطن جامعه ایران خوانده‌اند. آنها با اشاره به اینکه تنها در فصل انتخابات و از زبان کاندیداهاست که می‌توان هر از گاهی آنچه را در زیر پوست زندگی ایرانی می‌گذرد، دید این ویدئو را نمایی واقعی از رنج‌های مردم ایران دانسته اند.

پرداختن به موضعاتی چون مشکل دارو در ایران، بیکار و فقر، تعطیلی کارخانه‌ها و آسیب‌های بخش تولید از نگاه این کاربران، موضوعات قابل توجه این ویدئو بود. کاربران اینترنتی با اشاره به اینکه رضایی در میان کاندیداهای پیش روی، تنها کسی است که با اشراف کامل در حوزه اقتصاد پا به این عرصه گذاشته، او را در میان کاندیداها تنها گزینه ای دانسته‌اند که برنامه خود برای حل مشکلات کنونی کشور را در معرض قضاوت مردم قرار داده است.

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۰۶
انتشار یافته: ۹۱
عزیزان بخدا قسم چون جنس آقای رضایی را می دانستم که هم مردمی و هم دارای برنامه جدیست وهم مطیع ولایت ؛ پس مشتاقانه این مستند را دیدم ؛ در من چنان تاثیر گذاشت که زار زار به خاطر کشورم وسربلندی آن گریه کردم , کوتاه کنم سخنی که از دل برآید وبر دل نشیند؛ به صدا وسیما توصیه می کنم اگر این فیلم با سانسور بالا فقط 5دقیقه هم باز پخش میشد چون سخن کف جامعه بود تاثیر خود را می گذاشت؛ به ضرغامی میگویم به داد جامعه وفریادشان توجه کنید که علاج شود نه اینکه مشکلات ما خوراک بیگانه شود و......پس تغییر کنید
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
خدا پشت و پناه آقای رضایی باشه. من تصمیم گرفتم بهش رای بدم. این مرد بسیار بسیار با اخلاق و با وجدانه. امیدوارم در رای بیاره و مدیریت شایسته ای داشته باشه.
تابناک جان ؛ فراموش شد بگم لطفا" کاری کنید که این مستند در دسترس باشد ممنون میشیم
حرف دل مردم بود
دستشون درد نكنه ولي خوب چه فايده گوش صداوسيما به اين جور حرفها بدهكار نيست
پاسخ ها
جوزانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
گوش شما هم به صدا وسیما بدهکار نباشدچون با مردم صادق نیست.
دفعه قبل به آقاي رضايي راي دادم اميدوارم اينبار موفق بشه اي كاش مردم به دور از احساسات ولج ولجبازي به كسي راي بدهندكه برنامه دارد
رای من دکتر محسن رضایی
این مستند را مخصوصا در مشهد به صورت سی دی توزیع کنید.
واقعا تحسین باید کرد جسارت رضایی را در بیان این واقعیات! ای کاش قبل از این هم این کار را کرده بودند. الان هنگامه انتخابات است به فکر افتاده اند!
باور کنید وقتی این مستند را دیدم گریه کردم به حال مردمانی که الان باید شاهانه زندگی می کردند اما در فقر دست پا می زدند بعد از دیدن این مستند آقای رضایی به شما ایمان اوردم و برای اینکه شما به ریاست جمهوری برسید با جان دل تلاش خوتهم کرد
با دیدن این مستند گریه کردم. ای کاش تلویزیون همیشه مشکلات مردم را نشان میداد. درود بر رضایی.
حیف نام ملی برای رسانه ملی. تا کی باید تبلیغ زندگی یک سری افراد در شمال تهران تلویزیون را تسخیر کند. مثلا در آگهی های بازرگانی زوج هایی جوان در خانه هایی بسیار لوکس نشان داده میشوند. در حالی که بسیاری ازجوانان با دیدن این برنامه ها حسرت و غصه میخورند.
پاسخ ها
hassan
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
رسانه ملی نیست رسانه از ما بهتران بنامیم بیجا نگفتیم
این گوشه ناچیزی از هزاران درد بی درمان هموطنان به تصویر کشیده شده،تلنگری است بر مدیحه گویان متملق ،هر چندخیلی دیر.
درود بر رضایی
لطفا اين مستند رو تو سايتتون بگذاريد.
بي غرض ميگم خطاب به همه كانديداها.چرا در مواقع ديگه شهامت گفتن حق و حقيقت رو نداريد.فقط موقع انتخابات؟مرد باشيد مثل آقا امام حسين .
توی این مستند سوت وکف هم داشت یعنی ممکن است ایران رئیس جمهوری داشته باشد که از شادی جوانان لذت ببرد ؟
با سلام خدمت همه مردم من اصلاح طلب و همشهری دکترم حتی دوره قبل به ایشون رای ندادم . پس فکر نکنید متعصبانه میگم ولی باور کنید بهترین گزینه در این دوره ایشونه از همه عاقلان و دلسوزان ایران میخام به ایشون رای بدن واقعا خودش رو ساخته و لر به حرفی که میزنه عمل میکنه این رو ایرانیان باور کنن
به دکتر رضایی و دکتر ولایتی پیشنهاد می‏دهم با دکتر عارف و دکتر روحانی ائتلاف کنند و قال قضیه را یک بار برای همیشه بکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
درود بر دكتر رضايي معمار اقتصاد متورم ايران و سبزوار زاگرس
اونهایی که میدانند محسن رضایی با برنامه ترین نامزدا ریاست جمهوریست و تحت تاثیر جوسازی ها و احساسات به او رای نمی دهند؛ به کشور خیانت کرده اند.
ولله خیانت کرده اند.
آنها در صورت ادامه ی مشکلات کشور در 4 سال آینده مقصرند.
با اینکه تا این لحظه کاندید مورد نظرم کسی غیر از آقای رضایی هست ولی باید اعتراف کنم که مستند خیلی خوبی بود و واقعن تحت تاثیر قرار گرفتم.
هر نفر 2 سی دی از این مستند پخش کند کار تمام است ... تنها پول یک بستنی ...
هر روز داره نظرم به آقای رضایی نزدیکتر میشه که بهشون رای بدم
تاثیر مستنددکتر رضایی بر نظر سنجی هم اثر گذاشت

http://ie92.ir/pollsarchive/
اقای رضایی لطفا به درد دل مردم برسید زنان ومردان درفقر وبیچارگی سر میبرن اگر هر وعدهی به مردم میدهید حتما به ان عمل کنید نه مثل دیگران بزنید زیرش
لطفا این را هم در نظر داشته باشید:
حرف از دانشجو شد چند سال پیش که دانشجو بودم هر وقت برا اجاره کردن خونه میرفتم ، در بنگاه که میگفتم دانشجو هستم انگاری کفر گفته بودم جوری من را رد میکردند انگاری که رفتن به جنگ کفار. خدایی تو یکی از شهر ها حدود 70 تا بنگاه رفتم تا یه خونه اجاره کردم . و این حرف من تنها نیست امیدوارم گوش شنوایی برای این قضیه باشد
من طرفدار آقای رضایی نیستم اما انصافا مستند خوبی بود. مرتب اشک از چشم هایم جاری شد
محسن رضایی رییس جمهور+روحانی وزیر امور خارجه
موافق+مخالفا_
پاسخ ها
مهشاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
درود بر رضايي
خدائیش راضی بودم از فیلمش ...ای کاش این روزا تداوم داشت نه این که هر چهار سال یه بار باشه ...دست آقای رضایی درد نکنه
درود بر معمار نوین اقتصاد ایران.سلام بر بزرگ مرد بی ادعا... بر متفکر با اخلاق ..صبور ..مردمی ..
عالي
رای ما دلاور مرد ---- محسن رضائی
مستند رضايي را در همين سايت دانلود كنيد
به یاری خداوندوهمت مردم آقای محسن رضایی میتواند رئیس جمهورکارآمدومدافع حق مردم باشدانشاءالله
حاج محسن خواهش میکنم به مدد سیدالشهدا تا آخر خط پای این جوونایی که با انرژی و شوق و ذوق دارن ازت حمایت میکنن بمون.
محسن جان مدیون خون شهدایی اگر به این حرف های که زدی عمل نکنی.
امسال تنها مستند خوب تبلیغاتی همین بود، سایر فیلمها تا الان هیچ انگیزشی ایجاد نکرده اند. تبریک به کارگردان جوان فیلم. کاش مردم با تعقل رای دهند، ای کاش
درودبرمحسن رضایی
من گریه کردم ولی !
پاسخ ها
گلی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
چرا ولی بیابیایید همه با هم دست در دست هم این بار یک کار عاقلانه انجام دهیم .به کسی که 8 سا ل جان خود را کف دست گذاشت و اجازه نداد یک وجب از خاک کشورمان به دست نااهلان بیفتد.اعتماد کنیم.به امید روزی که مشکلات اقتصادی ما حل شود.آقا محسن ما به شما اعتماد داریم.درود بر محسن رضایی.
بنظر من هم حضور عارف روحاني قاليباف و رضايي بهترين شكل اعتلاف است تا از طيف كاردان و معتدل در دولت استفاده شود. اميدوارم مردم نيز دست از انفعال و بي تفاوتي بردارند بجاي حرف زدن براي تغيير قدمي بردارند
اینا همش سانسور شده بود|||||
جناب رضایی سلام
این مستند حرف جدیدی برای گفتن نداشت.چه تضمینی هست که بدونم شما وعدهاتون عملی میشه؟بنده نه جنگ رو دیدم نه تو انقلاب بودم.فقط هر 4 سال یکبار دوستان کاندیدا احساس وظیفه میکنن و این داستان تبلیغات رو علم میکنن.البته ناگفته نماند برای رای اوردن هرجای دنیا به هر حال باید دست یه این کارا زد.به نظر بنده به جای این مدل سرمایه گذاری روی تبلیغات بیاین برنامه هاتون رو با جرئیات و به دو زبان فارسی و انگلیسی روی اینترنت قرار بدبد تا متخصصین هر حوزه بیان نظر بدن.برای من که جزء عوام هستم حرف محسن رضایی با آقایونه دیگه تفاوت چندانی ندارد.همه خوبن.
متشکر از وقتتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
هموطن عزیز برنامه ها رو میتونی از سایت ویکی رضایی یا برنامه گفتگوی ویژه خبری که قبلا پخش شد متوجه بشی....و یا همینجا جستجو کنی...راجع به ضمانت هم دکتر رضایی در اواخر مستندش قول رزمندگی میده و میگه اگه کارم عملی نشد یه لحظه وقت ملت رو نمیگیرم و کنار میرم... معلومه شما بی حوصله برنامه ها رو دنبال میکنید. یه کم انرژی بگیرید.به امید خدا اندکی صبر سحر نزدیک است!
لطفا یه سرویس اینترنتی برای ارتباط مستقیم با اقای رضایی ایجاد کنید. مثل ایمیل یا ....
من فکر میکنم استفاده از افرادی همچون آقای عارف، روحانی و دیگران هم مقبولیت ایشون رو افزایش میده هم استقلال ایشان رو. یه دولت اعتلافی از تمامی جناح ها صرفا در جهت مصلحت مردم این مرز و بوم
پاسخ ها
alireza
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
میتونید توی این سایت با مشاورای آقای رضایی بحث کنید. انصافا میگم من باهاشون بحث کردم هم وقت گذاشتند هم اینکه نظر شخص من رو از کاندیدای مورد نظرم به سمت آقای رضایی برگردوندند. چون تمام حرفاشون از لحاظ عقلی درست بود. من که به نتیجه رسیدم www.sedayezendegi.ir
اونایی که منفی زدن میگن این حرفا رو قبول ندارن؟ واقعا که..........
اگر اشک ما با دیدن این فیلم سرازیر میشود بیایید به خاطر این مردم زجر کشیده با هم این کشور را آبادتر کنیم تا برکت آن سبب رفع خواستهای مردم شود و بجای گریه خندهای مردم را ببینیم
من که اصلاً نمیخواستم رای بدم یعنی تا الان اصلاً رای ندادم بعد از دیدن فیلم مستند دکتر اگه بهش رای ندم به خودم ظلم کردم
سلام بر زندگی ، درود بر سردار بالندگی
فیلم شجاعانه ای بود. ...برای ملتم و برای آرزوهایشان برای زندگی بهتر. ....با صدای بلند گریه کردم. ......فی
لطفا متن کامل را در دسترس بگذارید.
من می خواستم رای ندم ولی الان بهش رای می دم زنده باد رضایی
سلام
فرمانده شهیدان
خوش آمدی به میدان
هموطنان عزیزم شمارابه خون شهداقسم می دهم آگاهانه رای دهید
درود و سلام خدا بر فرمانده مخلص سپاه در دوران دفاع مقدس
انشالا در انتخابات پیروز باشید که انصافا کاندیدای اصلح شمایید
میگن فیلم خوبیه ولی با این وضع اینترنت که ازعقب مانده ترین کشورها هم سرعتش کمتره به شنیده ها اکتفا میکنیم
درود بر سردار اقتصاد و فرزند خوزستان
خواهشمندم خواهشمندم در صورت امکان پخش گسترده نمایید .....دانشجوی دکتری هوافضا
این مستند واقعی به همه ثابت کرد که که تنها گزینه برتر این هشت کاندید فقط دکتر محسن رضایست .سردار بالندگی.درود بر زندگی
وقتی فیلم مستند دکتررضایی رو دیدم بغضم ترکید . اونایی ک تو این جامعه درد کشیدن بهتر میدونن ک چرا امثال بنده با دیدن این مستند گریه میکنند.
سلام بر زندگی.درود بر رضایی
ملت عزیز ایران بیایید بدون غرض وبدون جناح بازی کاندید اصلح را انتخاب کنیم . منصفانه رای بدیم دکتر رضایی شاه کلید مشکلات اقتصادی
مستند بسیار زیبا بود امیدوارم دکتر رضایی رای بیاره در ضمن دکتر مشهد هم بیاید
مستند بسیار زیبا بود امیدوارم دکتر رضایی رای بیاره در ضمن دکتر مشهد هم بیاید
اقای رضایی صاحب الزمان نگهدارت باشه ما کسی رو میخوایم که مثل شما برنامه داشته باشه گرایش های سیاسی رو کنار بزاره دست در دست هم کشور رو اباد کنن خدا وکیل اوضاع کشورمون داره یواش یواش خراب میشه بیشترش هم از اقتصاد کشور رنج میبریم که اصلاح اوضاع اقتصادی کشور فقط خوراک خودته صاحب الزمان رو قسم میدم به فاطمه الزهرا که کمکتون کنه برنده بشید زاگرس نشینی از ایلام ، دره شهر هستم یا حق
با اینکه طرفدار محسن رضایی نیستم،ولی این فیلم متاثرم کرد....من نیز با صدای بلند گریه کردم :((
آقای رضایی .ایران سالیان درازیست که منتطر مردی چون توست.خدا پشت و پناهت.
اشك من دراومد به دو دليل:
١. چقدر مردم دردمند و نجيبي داريم كه چنين تحملي دارند.
٢. واي اگر آقا محسن راي نياره تمام اميدم نااميد ميشه.  
سلام . از اینکه بعد از مدتها دیدم کسی به جای تبلیغات تکراری چنین صحنه های واقع گرایی را عنوان میکند شگفت زده شدم . جای بسی افتخار و خوشحالی است . چه رای بیاورید و چه نیاورید به نظر من در حال انجام تکلیفی هستید که به آیندگان به ارث خواهد رسید . بسیار از شما متشکرم . بسیار تاثیرگذار بود . پیروز انتخابات امثال شمایی هستید که چنین متعد به کشورتان هستید .
مستند بسیار گیرا و منطبق با واقعیت بود. از بطن جامعه بلند شده بود. باید گفت هر متخصصی تا دردو نشناسه و لمس نکنه قادر به درمان اون درد نیست. من معتقدم دکتر رضایی با برنامه و با یک سند چشم انداز جدید اومده. نهایت سعیمو میکنم تا رای بیاره انشاء الله.فدای تو محسن جان
مردم همیشه احساسی ایران لطفا احساس و جو را کنار گذاشته و با علم به رضایی رای بدهید.ممنون
ما رییس جمهوری شجاع می خوایم که از هیچ مقامی نترسه وتنها ترسش از خدا باشد وبرای رضای خدا حرف بزند وعمل کند خط قرمزش رضایت مردم باشد وبس!
اینو من از سایت شما هم نمیتونم ببینم خیلی دوست دارم ببینم نکنه دانلود فایل رو هم فیلتر کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باسلام و احترام
انشاءالله حرفها در عمل خود را نشان دهد ، حرفي كه با عمل همراه نباشد به پشيزي نمي ارزد ، اما از روز اول كه آقاي محسن رضايي بعنوان نامزد انتخاب شده دقيقا" روش زوم كردم ،‌يكي از خصلتهاي ايشان جسور بودنش هست ، چرا كه اولين ويژه گي يك مدير موفق جسارت و نترس بودن است ، همانطور كه در هشت سال جنگ تحميلي با رشادت و تمامي قوا در مقابل دشمن جنگيديد انشاءالله در اين سنين نيز همانند جواني فعال عمل كنيد ، پس همگي به ايشان راي ميدهيم و انشاءالله بحول و قوه الهي موفق خواهيم شد ، خواستن توانستن است ، دكتر رضايي هر كجا هستي خداي محمد يار و مددكارتان باشد .
باميد روزهاي روشن براي ايراني آباد .
سلام دکتر من و خانواده ام طرفدار اصلاحات هستیم. ولى انصافا از همه کاندىداها برنامت بهتره پس به سردار راى مىدهىم
انصافا تا به حال 4 تا مستند نشون دادند....
کدومش ساده تر و بی غل و غش تر بود؟ کم هزینه تر بود؟ واقعی تر و به معنای واقعی "مستند" بود؟ و درد مردم و راه حل دردشون رو میگف؟! کدومش؟
رای ما به اقای رضایی دردو بر اقای رضایی
آقا محسن خداقوت
خیلی خوب مشکلات مردم را میدانی.
منتظر حضورت در مشهد هستیم.
یاشاسین محسن رضایی- تراخدااگه رئیس جمهورشدی به فکر شهرستان محروم و فقیر گرمی مغان باشید- زنده باد رضایی.
واقعا فیلم انتخاباتی آقای رضایی عالی بود لطفا بدون ساسنسور شده اون رو در قالب سی دی از طریق مراکز تبلیغاتی تون تکثیر و توزیع کنید یا حداقل در شهرهای بزرگ مثل تهران و مشهد و اصفهان و شیراز و تبریز و ...
یا حداقل در تهران که خیلی مهم می باشد.
من هم به ایشان رای میدم هم با انصاف وهم باسواد وهم مسلمان واقعی وهم توانمند ودارای تیم قوی در همه ضمینه ها میباشد خداوند هم کمکش خواهد کرد (رای همه ما برای حاج محسن رضایی)
من هم به محسن رضایی رای خواهم داد.
یا حق
با احترام به تمام کاندیداهای محترم به نظر من آقای دکتر رضایی صلاحیت بیشتری را جهت به اختیار گرفتن ریاست جمهوری را دارند.
امیدوارم که همه هموطنان عزیزم به این واقعیت رسیده باشند.
با آرزوی سربلندی ملتمان ایران
دورد بر محسن رضايي كانديداي اصلح

راي ما محسن رضايي
از شما ناراحتم .... چرا پخش گستره نمی کنید... نظر ما مهم نیست؟؟!!! ما خواهش کردیم پخش گستره بشه ....دانشجو دکتری
به شرافت مردمان زاگراس قسم....که درد مردم ایران را گفتی ....دانشجوی دکتری هستم تا امروز میخاستم حزبی رای بدهم و اونهم به یکی از اصلاح طلبان ...ولی بادیدن فیلم مستند شما نظرم کلا عوض شد دیدام چندین سال دوجناح کشور را اداره کرداند ولی ته اش این شد!!! هرچند زمان اصلاح طلبان اوضاع خیلی بهتر بود!!ولی این دوره میخام ورای حزب حرف بزنم و به شما که نشان دادید از جنس همین مردم اطرافمان هستی رای بدم....امیدوارم بدنه جامعه فارغ از جنجال های سیاسی شمارا برگزینند، بویژه قومیت ها که شما نشان دادید اهمیت بالایی برایشان قائل هستید......زنده باد ایران...خدا و مردم پشت و پناهت فرزند زاگرس.... 
رای من فقط محسن رضایی با ارزوی موفقیت برای او
به نظر من اقای رضایی بیشتر از همه کاندیداها برنامه اعلام مینمایند و معلوم میشود کارهای بامطالعهای می خواهند انجام دهند ولی ایکاش رئوس برنامه های خود را بطور خلاصه وار نوشته وزیر انرا امضا می کرد وبه مردم قول عمل به برنامه های خودرامیداد چرا که مردم دیگر از شعار خسته شده اند و اینبار مرد عمل می خواهند
آدم موجه و يا درك و فهم هستن آفاي دكتر رضايي.
خدا حفظت کنه حاج محسن.
ما همه باهاتیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار