بازدید 68504

واکنش صالحی به مناظره سوم کاندیداها

کد خبر: ۳۲۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۲ 07 June 2013
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد که ایران همواره درباره موضوع هسته‌یی یک موضع اصولی داشته و در آن تغییری صورت نمی‌گیرد.

علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که اظهارات کاندیداهای ریاست جمهوری درباره موضوع هسته‌یی و مذاکرات با 1+5 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: تاکتیک‌ها و روش‌ها برای رسیدن به حقوق مسلم هسته‌یی کشور در چارچوب ان. پی. تی به نسبت افرادی که در مدیریت این بحث قرار گرفته‌اند متفاوت است اما در موضع اصولی کشور که استفاده صلح‌آمیز از فن‌آوری هسته‌یی در چارچوب تعهدات‌مان با آژانس است و تا به امروز به این تعهدات عمل کرده‌ایم، تغییری صورت نخواهد گرفت.

او ادامه داد: موضع اصولی ایران در بحث هسته‌یی باعث شده تا در تکنولوژی و فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌یی در تمام جنبه‌های مختلف جلو رویم.

رییس دستگاه دیپلماسی کشور با اشاره به بحث‌هایی که کاندیداها انتخابات ریاست جمهوری در مناظره سوم در بحث هسته‌یی بیان کردند، گفت: این بحث‌ها اختلاف سلیقه افراد است و هر کدام برداشت‌های خود را بیان می‌کنند.

صالحی که دارای تجربه طولانی در مباحث دانشگاهی و تکنولوژیک صلح‌آمیز هسته‌یی و نیز حضور در جایگاه‌ها و مسوولیت‌های مهم در این زمینه است، تاکید کرد: در هر برهه‌ای، عزیزانی در بحث هسته‌یی در دفاع از منافع ملی کشور و دفاع از حقوق مسلم هسته‌یی ایران زحماتی کشیده‌اند. البته اختلاف سلیقه‌هایی وجود دارد مبنی بر این که می‌توانستیم در هر دوره‌ای بهتر یا با هزینه کم‌تر عمل کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان