بازدید 16496

خط و نشان دختر صدام به نوری مالکی

دختر دیکتاتور سابق عراق گفته است که به محض بازگشتم به عراق، برای گرفتن انتقام خون پدرم، از هیچ کاری دریغ نخواهم کرد. با همان طنابی که پدرم را اعدام کردند، مالکی را اعدام خواهم کرد
کد خبر: ۳۹۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹ 06 May 2014
دختر دیکتاتور سابق عراق گفته است که به محض بازگشتم به عراق، برای گرفتن انتقام خون پدرم، از هیچ کاری دریغ نخواهم کرد. با همان طنابی که پدرم را اعدام کردند، مالکی را اعدام خواهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عراق در چند روز اخیر شاهد برگزاری انتخابات پارلمانی بود که به گفته ناظران انتخاباتی با شکوه بوده است.

همزمان با این انتخابات، روزنامه "ملیت" ترکیه با انتشار گزارشی، به نقل از "رغد" دختر "صدام" دیکتاتور سابق عراق نوشت: انتقام خون پدرم را می گیرم!

"ملیت" همچنین به نقل از دختر دیکتاتور سابق عراق نوشت: در صورتی به عراق باز می گردم که "نوری مالکی" در انتخابات شکست بخورد! زیرا او (نوری مالکی) کسی بوده که حکم اعدام پدرم را امضا کرد.

دختر دیکتاتور سابق عراق افزود: اما به محض بازگشتم به عراق، برای گرفتن انتقام خون پدرم، از هیچ کاری دریغ نخواهم کرد. با همان طنابی که پدرم را اعدام کردند، مالکی را اعدام خواهم کرد.

بعد از سقوط رژیم بعث عراق، خانواده صدام به اردن کوچ کرده و از آن زمان تاکنون در یکی از مناطق اعیان نشین "امان" پایتخت اردن سکونت دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۱
گرگ زاده گرگ شود حتی اگرباگوسفندان بزرگ شود ۰ خوی سبوعیت وخونخواری درخانواده صدام حسین التکریتی ازبین نرفته ۰
گور همون پدرش ...
شتر در خواب بیند پنبه دانه /
خون میلون ها انسان بی گناه راکه پدرت ریخت راچه کسی باید جواب دهد؟ ملت باشرافت عراق باید نسل کثیف آن راازبین ببرد.
صدام جنایت کار
خانوادگی دیوانه هستند انتقام خون کسانی که صدام کشت چی میشه انتقام مردم حلبچه چی میشه؟
بدبخت بیچاره نمیدونه که مالکی داره به عراق عزت میده بعد از آنکه صدام مردم عراق رو تحقیر کرد و خودش هم به دست آمریکایی ها و صاحبانش تحقیر شد و از بین رفت. حالا همون آمریکاییها این دختر بیچاره رو از طریق تروریستها به بازی گرفتن.
دختر صدام یزید پدر تو را نوری مالکی اعدام نکرد. پدر تورا مردم حلبچه ، بصره و مردمی که خون های بی گناهشان ریخته شد با دست روزگار اعدام کردن.
لعنت خدا بر پدرت
رو رو برم هی!!!1.... کسی که دست به خون میلیون ها نفر ایرانی و عراقی و شیعه الوده است چقدر طلب کار است !!!!ترکیه و عربستان و اردن قطر در ارزوی بعثی های جنایت کار چه وقیح هستند .... دختر دیو مست وحشی از رفتار برادرانش با مردم عراق شرم ندارد . زباندرازی می کند ... نمی داند که سکوت برای او جه نعمتی است ....اکنون شیران تشیع در عراق بیدارند و اجازه بیداد به خوکان وحشی نمی دهند.......
اگر پشت گوشت رادیدی عراق بدون دشمن صدام راخواهی دید ملاقات باپدرت درجهندم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر