بازدید 4255

مؤسسات مالی از سوپرمارکت‌ها بیشتر شده‌اند!

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: امروز در خیابان‌های شهرهای بزرگ تعداد مؤسسات مالی خصوصی از سوپرمارکت‌ها بیشتر شده است که به بیچاره شدن مردم منجر شده و بسیاری همه سرمایه خود را برای وام گرفتن از این مؤسسات از دست داده‌اند.
کد خبر: ۴۰۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶ 15 June 2014
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: امروز در خیابان‌های شهرهای بزرگ تعداد مؤسسات مالی خصوصی از سوپرمارکت‌ها بیشتر شده است که به بیچاره شدن مردم منجر شده و بسیاری همه سرمایه خود را برای وام گرفتن از این مؤسسات از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی قلوب آزادی‌خواهان را منور می‌گرداند، اظهار داشت: صهیونیست برای مقابله با آن اقدام به راه‌اندازی گروه‌های تروریستی کرده و کشتارهای مسلمانان و افغانستان و پاکستان بوسیله طالبان و عراق و سوریه توسط داعش با حمایت حامیان منطقه‌ای آنان صورت می‌گیرد.

وی مردم عراق را قربانی حرکت‌های اسلامی و استقلال‌طلبانه خود خواند و با تأکید بر اینکه زمان بیداری مردم عراق فرا رسیده است و آینده تیره و تاری پیش روی گروه‌های تکفیری است، افزود: امیدوارم چشمان سازمان دیده‌بان حقوق بشر باز شود والا به عنوان یک سازمان ضدحقوقی شناخته می‌شود.

اکبریان از لزوم ایستادگی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای سخن گفت و با اشاره به اینکه مذاکرات ما با 1+5 فقط در مورد موضوع هسته‌ای است و ما به هیچ‌ عنوان غنی‌سازی زیر 5 درصد را نمی‌پذیریم، خاطرنشان کرد: ما غنی‌سازی را حق خود دانسته و از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم.

وی با تشکر از رئیس‌ جمهور و وزیر کشور به جهت عزل استاندار سابق البرز که نشان دادند دولت اعتدال در اعمال قانون با کسی تعارف ندارد، تصریح کرد: به مردم البرز اعلام می‌کنم که نمایندگان شما در مورد منافع مردمی قاطع هستند و تیم قبلی توانایی تحقق اهداف عالی نظام را نداشت و اکنون از استاندار جدید می‌خواهم که این هدف را سرلوحه خود قرار دهد.

نماینده مردم کرج در مجلس با تجلیل از وزیر بهداشت به جهت ترویج بیمه سلامت در تذکری به وزیر اقتصاد گفت: باید جلوی راه‌اندازی پی‌درپی بانک‌های خصوصی گرفته شود، زیرا امروز در خیابان‌های شهرهای بزرگ تعداد بانک‌های خصوصی از سوپرمارکت‌ها بیشتر شده است و اگر یک زمان تب احداث کارخانجاتی مانند ماکارونی در کشور بالا بود، الان تب احداث بانک بالا گرفته است؛ بانک‌هایی که به بیچاره شدن مردم منجر شده و بسیاری همه سرمایه خود را به جهت وام گرفتن از این بانک‌ها از دست داده‌اند.

وی به موضوع اجرا نشدن مصوبات دولت در خصوص وام ازدواج اشاره کرد و با اعلام اینکه جوانان برای اخذ وام ازدواج در بانک‌ها سرگردان شده‌اند در بخش دیگری از سخنان خود در تذکری به وزیر نیرو اضافه کرد: با وجود دو سد امیرکبیر و طالقان مردم البرز با مشکل آب مواجه‌اند و وزیر نیرو تدبیر درستی برای توزیع آب در کرج و تهران ندارد؛ آیا مردم البرز شهروندان درجه دوم هستند؟ چرا با تشکیل استان البرز مدیریت این دو سد به این استان واگذار نمی‌شود؟

اکبریان با انتقاد از عدم رسیدگی به وضعیت جاده چالوس که یکی از 12 جاده زیبای دنیا است، ادامه داد: اقدامات وزارت نیرو سبب شده است و تردد گردشگران از این جاده کاهش یافته و یک میلیون مسافر از آن خارج شوند.

وی وزارت راه و شهرسازی را در مورد تکمیل پروژه‌هایی چون اتوبان تهران ـ شمال با 18 سال بلاتکلیفی، بزرگراه همت و 100 هزار مسکن بلاتکلیف و فاقد زیرساخت مهر بی‌تحرک خواند و گفت: وزارت راه و شهرسازی مدیریت و عزم جهادی ندارد.

نماینده مردم کرج در مجلس در پایان از وزیر ورزش جهت تقویت زیرساخت‌های ورزش استان البرز تشکر کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر