بازدید 6125
۹

دختر، نعمتی از نعمت‌های بهشتی است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این‌که ولادت حضرت معصومه(س) روز ملی دختران نامیده شده است، گفت: اسلام زن را از ظلم و ذلت نجات داد و دختر را نعمتی از نعمت‌های بهشتی عنوان کرد.
کد خبر: ۴۲۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸ 28 August 2014
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این‌که ولادت حضرت معصومه(س) روز ملی دختران نامیده شده است، گفت: اسلام زن را از ظلم و ذلت نجات داد و دختر را نعمتی از نعمت‌های بهشتی عنوان کرد.

عباس نظری در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به این‌که گرامی‌ترین شما در نزد خداوند با تقواترین شماست، افزود: اسلام تبعیض را از میان برداشت و در دفاع مقدس زنان و بانوان پیشروتر از مردان بودند بنابراین جایگاه انسان پیش خداوند تبارک و تعالی به تقوا و ایمانش بازمی‌گردد.

وی با اشاره به کسانی که می‌گویند چرا زن‌ها در جوامع جایگاهی ندارند، تصریح کرد: بعضی از افراد جایگاهی را که برای انسان و بشر تعیین شده را زیر پا می‌گذارند، بنابراین خودمان باید این جایگاه را حفظ کنیم و از نظر مقام معنوی همه در نزد خداوند جایگاهی بنام تقوا و پرهیزکاری دارند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این‌که حضرت معصومه نامش فاطمه و لقبش معصومه است، افزود: معصومه یعنی دختری که به درجه عصمت رسیده و عصمت در اینجا به معنای این نیست که گناه نمی‌کند بلکه چون دارای شناخت و معرفت بالا بودند و جایگاه رفیع خداوند تبارک و تعالی را می‌دانستند مرتکب گناه نمی‌شدند.

وی اضافه کرد: شیخ عباس قمی در کتاب منتهی الامال فرموده" تمام دختران حضرت موسی بن جعفر(ع) ازدواج نکردند و از دنیا رفتند، زیرا در زمان حیات آن بزرگواران کفوی برایشان وجود نداشت".

نظری خاطرنشان کرد: در بین دختران امام موسی کاظم(ع) حضرت معصومه(س) علاوه بر تقوا در زمان خویش، یک شخصیت عالم بودند و در دوران غیبت پدر به سوالات و شهبات دینی مردم پاسخ می‌دادند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین تاکید کرد: بیشترین وصف خاندان پیامبر(ص) حیا و عفت زنان است و ارزش یک زن این است که خود و فرزندانش حیات طیب داشته باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۹
دختر خیلی نازه. ولی فقط تا 7 سالگی. بعدش دهن آدم سرویسه.
در بین خانواده های ایرانی متوسط به پایین اینطور نیست و خیلی ها دختر دوست ندارند.

من یک دخترم ،تحصیلات عالیه دارم ،شاغلم و درآمد خوبی دارم و برای جامعه و خانواده هم مفید عمل می کنم.

ولی پدرم در اوج کارها و موفقیت هایم به من می گوید تو فوق العاده ای ولی اگر پسر بودی بهتر بود.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوش به حال گل فروشي ها !! ما ايرونيها منتظر مناسبت هستيم كه جيب بيچاره پدر و مادر ها رو خالي كنيم
براي اين نعمتهاي بهشتي نه شوهر است و نه شغل بايد در خانه پدر سختي زندگي بكنند.
منم هم کفو ندارم.
ولی دیه اش ، نصف دیه ی آقا نعمت است .
خدا زیاد کنه نعمتاشو
man har rooz (badoon aghragh) az khoda shokr gozaram ke dokhtar daram
من یک دختر دارم که چراغ خانه است اما به
افرادی که چلچراغ دارند حسادت نمی کنم!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر