بازدید 135010
اقدام توهین‌آمیز غربی‏ها:

ترک سالن اجلاس، هنگام سخنرانی احمدی‏نژاد+تصاویر

پس از آنکه رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به عنوان سخنران رسمی در اجلاس ضدنژادپرستی «دوربان 2»، پشت تریبون قرار گرفت، یک نژادپرست با پرتاب گوجه‌فرنگی به سمت دکتر احمدی‌نژاد حمله کرد. برخی کشورها هنگامی که احمدی نژاد در سخنان خود به این جمله رسید که «اسرائیل به بهانه آزار یهودیان در جنگ جهانی دوم، ظالم‌ترین رژیم نژاد پرستانه را در دنیا ایجاد کرده است»، در اقدامی توهین‌آمیز سالن اجلاس را ترک کردند.
کد خبر: ۴۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۳ 20 April 2009
برخی شرکت کنندگان اروپایی هنگام سخنرانی احمدی‌نژاد در اقدامی توهین‌آمیز اقدام به ترک سالن اجلاس دوربان 2 کردند.

خبرنگار بین‌الملل «تابناک» گزارش داد، به علت بی‌تدبیری و سهل‌انگاری مسئولان اجلاس، عده‌اي از معترضان افراطی با موهاي مصنوعي روشن، هنگامي كه احمدي نژاد قصد آغاز سخنراني را داشت، در اين كار اختلال ايجاد كردند.

گفتنی است، این اقدامات ناشایست تا آنجا ادامه داشت که، احمدی نژاد سخن از نژاد پرستی رژیم غاصب اسرائیل به میان آورد.


برخی نمایندگان اتحادیه اروپا، هنگامی که احمدی نژاد در سخنان خود به این جمله رسید که «اسرائیل به بهانه آزار یهودیان در جنگ جهانی دوم ظالم‌ترین رژیم نژاد پرستانه را در دنیا ایجاد کرده است»، در اقدامی توهین آمیز سالن اجلاس ضد نژاد پرستی سازمان ملل موسوم به دوربان 2 را ترک کردند.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنرانی گفت: صهيونيسم و جنبش ملي يهودي، نمادي از نژادپرستي است و صهيونيستها را متهم به سلطه بر منابع اقتصادي و سياسي براي ساكت كردن ديگران كرد.
وي همچنين از حمله برخی كشورهاي به افغانستان به رهبري آمريكا انتقاد كرد.

گفتنی است، یک سایت حامی دولت نیز از پرتاب گوجه فرنگی به سمت احمدی‏نژاد توسط یک نژادپرست خبر داد.

این سایت حامی دولت گزارش داده است: پس از آن‌که رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به عنوان سخنران رسمی در اجلاس ضدنژادپرستی «دوربان 2»، پشت تریبون قرار گرفت، یک نژادپرست با پرتاب گوجه‌فرنگی به سمت دکتر احمدی‌نژاد حمله کرد که توسط حاضران در سالن هو شد.

پس از این کار و بیرون کردن وی و همدست صهیونیستش از سالن، حضار به صورت ممتد به تشویق احمدی‌نژاد پرداختند.

رئیس‌جمهور در واکنش به این کار گفت: من از همه حضار عزیز استدعا دارم که اینها را ببخشند؛ اینها بی‌اطلاع هستند. این بخش از سخنان دکتر احمدی‌نژاد باز هم با تشویق حاضران همراه شد.»

به گزارش «تابناک»، تا كنون 9 كشور از جمله آمريكا و اسرائيل با ادعای نگراني از عادلانه نبودن اين اجلاس، آن را تحريم كرده‌اند. اسرائيل با عصبانيت، سفير خود در سوئيس را در اعتراض به ديدار هانس رودولف مرز، رئيس جمهور سوئيس با احمدي نژاد در آخرين ساعات روز يكشنبه فراخوانده است.

اين اجلاس پس از ماه‌ها مذاكرات فشرده درباره بيانيه پاياني آن برگزار مي‌شود كه در اين روند كشورهاي مسلمان خواستار انتقاد از اسرائيل به خاطر نحوه رفتار با فلسطيني‌ها و توهين به مذاهب ديگر به ويژه اسلام شده بودند. در حالي كه اوباما اعلام كرده كه لحن بيانيه پیشین، ناعادلانه بوده و به علت تكرار دوباره آن در كنفرانس امسال هم اين اجلاس را تحريم كرده‌اند.
 بسياري از مسلمانان بر این باورند كه توهين‌هاي ضمني و آشكار به اسلام از زمان حملات تروريستي سال 2001 به آمريكا بسيار زياد شده است. آنها به ماجراي كاريكاتورهاي پيامبر در سال 2005 كه در يك روزنامه دانماركي منتشر شد و منجر به ناآرامي‌هاي بسیاري در كشورهاي مسلمان شد، اشاره كرده و همچنين از اتهاماتي كه مقام‌هاي غربي با آنها، مسلمانان بي‌گناه را آماج قرار مي‌دهند، ابراز ناراحتي مي‌كنند.

اما این در حالی است که خواسته كشورهاي مسلمان، با مقامت شديد آمريكا و ديگر كشورهاي غربي كه برخي از آنها در اين كنفرانس شركت كردن،  روبه‌رو شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۹
خوب یکی نیست بهشون بگه بابا وقتی حرف حق گفته می شه چرا عصبانی می شید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
محمود جات خالیه!
جسارت محمود رو مانند شهید رجایی است!
یار خوبی برای امام خامنه ای بود
حمید
| United States |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
درورد بر آقای احمدی نژاد.
قابل توجه دوستان مخالف عرض کنم این آقایون با ای موهای رنگیشون همجنس باز هستند به دلیل همین همبه آقای احمدی نژاد توهین کردند.
رن موشون نشونه همین هست
احساس غرور و افتخار حين سخنراني ايشون تمام بدنم رو گرفته بود ، همانطور كه در ابتداي سخنراني و زمان هوچي گري برخي از حضار شديد استرسناك ! ميشدم
شما معلوم نیست با اروپایی ها هستید یا با خودمون.تمام دنیا خبر ابتکار عمل رییس جمهور را پخش کردند و شما اینجا هم به فکر انتخابات هستید. ولی مردم خیلی با هوشتر از شما هستند.
من به احمدی نزاد افتخار میکنم
انقلاب کردیم که کلام حق را بگوییم حتی اگر بر خلاف منافع بعضی باشد
دوباره به انقلاب امیدوار شدم
شما تابناکیان اونقدر ... ندارید که حتی در مسایل جهانی که دشمن در مقابل ما صف آرایی می کند تیتر و متن مثبت بزنید؟
لااقل آزاده باشید و این خبر رو که همه دنیا دیدن رییس جمهور شجاعانه در نبرد بین اسلام و صهیونیسم پیروز شد ازش خبر مثبت بزنید
واقعا برای شما تابناکیان متاسفم!
به صراحت لهجه وشجاعت آقاي احمدي نژاد درود مي فرستم
احساس غرور كردم به ايراني بودن خود وداشتن رئيس جمهوري شجاع افتخار مي كنم
چه ادعای افتخاری! افتخار اینکه سران اروپایی در هنگام سخنرانی رییس جمهورمون جلسه رو ترک کردن ؟
اگه این افتخاره پس کار رجب طیب اردغان چیه ؟
به این میگویند تولی و تبری
درود بر احمدی نژاد عزیز
اين رئيس جمهور افتخار ايران و ايرانيست
از سخنان رییس جمهور به خود بالیدم
درود براحمدی نژاد: رییس جمهور عدالت طلب" ما اگر در داخل مثل یک خانواده با هم اختلاف نظری هم داریم نباید از اهانتهای اغیار ودشمنان به حتی یک ایرانی ذوق زده یا خدای ناکرده خوشحال شویم در مرام یک مسلمان وحتی یک وطن پرست اینگونه موارد جایی ندارد
(شجاعت وگذشت احمدی نژاد قابل تقدیر است)
از رک گویی تابناک باید تقدیر بشه...خبر باید راست باشه نه اینکه اون چیزی که ما میخوایم پخش بشه
مرحبا به احمدی نژاد قهرمان این حرکات شیطانی وعکس العملهای مناسب چیزی جز الطاف الهی نمیتواند باشد.
احمدی نژاد افتخار جهان اسلام است.
خیلی کار باحالی کرد
فارغ از هر نو گرایش حزبی ... درود بر رییس جمهور با این سخنرانی
خیلی جالبه بعضی کاربرا فقط دنبال بهانه ایاند که به تابناک بپرن بابا بی انصاف اینا که به احمدی نژاد حال دادن یه کم چشتو باز کن،فکر کنم انتظار داشتی بنویسن دسته گل فرستادن اروپایی ها
من با اینکه آبم با احمدی نژاد تو یک جوب نمیره ،اما این سخنرانیشو بسیار عالی دیدم ،واقعا با صلابت بود و اصلاً توجهی به توهین ها نکرد
درود بر احمدي نژاد اميدوارم تابناكي ها هم كمي با صداقت باشند.
من به اقتدار ومظلومیت ایران اسلامی افتخار می کنم
همه مستقیم صحبتهای آقای رییس جمهور را دیدند ولی گوجه فرنگی کجا بود که فقط شما دیدید
حیف شد رئیس جمهور نباید خودش را در معرض توهین قرار می داد.
سلام
متاسفانه تیم رسانه ای آقای دکتر احمدی نژاد یک سناریو قابل پیش بینی را تکرار کردند و عجیب نبود که در معرض یک حمله طراحی شده قرار بگیرند.
تغییر تاکتیک یک روش مدبرانه است که متاسفانه منجر به این اقدامات اهانت آمیز شد. بدترین موضوع آنکه هیچ پیام جدیدی نیز ارایه ندادیم. در مقابل عکس العمل نو, تغییر تاکتیک, تلاش برای انعکاس خبر اخلال در سخنرانی ایشان برای جلوگیری از انعکاس محتوا قابل توجه است.
مطمئن باشید اگه رییس جمهور یه کشور دیگه به غیر از احمدی نژاد بود مثل ... زیر تریبون مجلس اجلاس قایم میشد. اما همه دیدیم احمدی نژاد مثل یک شیر در مقابل تریبون به خواندن جمله زیبای " الهم عجل لویک الفرج ...." ادامه داد.
((((((بخدا قسم این صلابت احمدی نژاد را در کل دنیا نشان داد))))))
من به رئیس جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنم و نفرت وانزجار خود را از کسانی که سعادت وپیروزی اسلام وایران را نمی خواهند اعلام می دارم
آفرین به این رئیس جمهور شجاع و نفرین بر اسرائیل و همدستان اروپائیش
به اون کسی که این نظر رو داد:
▪ چه ادعای افتخاری! افتخار اینکه سران اروپایی در هنگام سخنرانی رییس جمهورمون جلسه رو ترک کردن ؟
اگه این افتخاره پس کار رجب طیب اردغان چیه ؟
واقعاً برات متاسفم. اونا برای این از جلسه خارج شدن چون طرفدار بمب ریختن بر روی مردم لبنان و فلسطین و عراق و افغانستان هستند.
اونا خودشون بدترین نژاد پرستان دنیان ، ولی متاسفانه شما این موضوع مهم رو نفهمیدی.برات متاسفم
احمدی نژاد بار دیگر از حق همه ایرانیان و مسلمانان به خوبی دفاع کرد
مثل اينكه بعضی از داخلیها سخنان رئیس جمهور رو بر نتافتند من طرفدار ایشان نیستم و حتی به ایشان هم رای نمیدم به دلایل که برا خودم دارم ولی این کارشون ارزنده بود
سلام ودرود همه آزادگان وجوانمردان تاریخ به آقای احمدی نژاد/بدون تعارف وتکلف وتملق،وجود این بزرگوار برای ایرانیان غیور در داخل وخارج کشور یک نعمت افتخار آمیز است/بدون احساسات بلکه بر اساس محاسبات شهودی وعقلانی این مطلب را نوشتم/تاریخ در مورد ایشان بسیار خوب قضاوت خواهدکرد.
ما برای دفاع از اسلام باید سیلی بخوریم.کشورهای ترک کننده اجلاس با اینکه از قبل از مواضع رییس جمهور اطلاع داشتند ولی با وجود اینکه میتونستند از ابتدا حضور نداشته باشند مانند اجلاس سازمان ملل ولی با این حرکت از قبل برنامه ریزی شده نشون دادند هدفی جز اخلال در بیان حقیقت نداشتند که آن هم جز نمایاندن شعور و فرهنگشون کاربرد دیگری نداشت.
دوستانی که مانند من از این توهین ناراحت هستند توجه داشته باشند نمیشه انتظار داشت در بیان حقیقت همه همراه باشند.باید یکی را انتخاب کرد:صبوری بر اهانتها و ناسزاها و یا بیان حقیقت.
اين كاربري كه به دنبال تغيير تاكتيكه يه كمي اطلاعات عموميشو بالا ببره براش خوبه. تغيير تاكتيك در مقابل نژادپرستي و اسراييليها؟ عمرا
اينها طرفدار همجنس بازان بودند ، اسرائيل حتی از همجنس بازان دعوت کرده بود ، از آنها دفاع کنند. البته لکه ننگ ديگری بر دامان اسرائيل وارد شد. شبکه ۲۴ فرانسه از پيروزی احمدی نژاد خبر داد.
از اول گفتن حرف حق تلخ است
از نظر اروپاییان کسانی که مدافع رژیم اسراا ییل باشند آزادیخواه نامیده می شوند..مردم فلسطین بسیار بیشتر از هولوکاست قربانی نژاد پرستی شده اند..
درود خداوند بر احمدي نژاد كه تحسين همگان از چپ و راست را برانگيخت و مايه افتخار همه ايرانيان مسلمان و همه مسلمانان شد
با سلام افرین بر اقای احمدی نزاد مایه افتخار ما ایرانیان خارج کشور خدا قوت
من دانشجویی هستم که در امریکا درس می خوانم. اینجا هم خیلی از دانشجوها احمدی نژاد را می شناسند و به او می بالند. درود بر احمدی نژاد .
از نظر افکار عمومی جهان هر حرکتی بر اساس بی نزاکتی علیه عالی ترین مقام یک کشور قبیح است حالا گوجه فرنگی یا کفش فرقی نمی کنه اما واقعا آفرین بر رئیس جمهور
ای کاش می توانستیم حرف درست را به گونه ای بزنیم که موثر و غیر تحریک آمیز باشد ، افتخار آن است که ایران این صاحب بزرگترین تمدن و فرهنگ جهان تمامی جهانیان را به تحسین وادارد ، حتی هنگام مخالفت با عقاید دیگران
کسیکه حرف حق میزنه در دنیای کفر الود امروز معلومه که از طرف اوباشان مورد بی احترامی قرار میگیره!
زنده باد دكتر محمود احمدي نژاد
به جرات ميتوان گفت كه اوست مايه افتخار و غرور ايراني ما
اوست كه تن خیلی ها را به لرزه در آورده است بنازم به اين دل و جرات فقط يك لحظه خودتان را بجاي او بگذاريد ببينيد چقدر جرات داريد ما با او هستيم و مي مانيم
چه باشد چه نباشد
آفرين باد بر سرباز فداكار اسلام
سخنرانی احمدی نژاد غرا و برنده بود واقعا دشمنان اسلام و انقلاب و احمدی نژاد مبهوت بودند
شخصا با کارای این 4 سالشون, مشکل دارم ولی این سخنرانی, مساله ی داخلی نبود و افرین بر ایشان, من هم احساس غرور کردم و در تمام مدت سخنرانی, احساسم این بود که نماینده ی ایران اسلامی, داره صحبت میکنه نه احمدی نژاد به عنوان یک حزب. احسنت بر ایشان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.
::::جوابيه:::
جواب دوستيو كه در جواب من نوشته بودن كدوم افتخار؟! ميزارم به عهده خوانندگان فهيم تابناك و خصوصا اين خبر.هرچي نباشي ايراني كه هستي ؟! ها
دارم رصد ميكنم عزيز !!
تابناكي ها ؟!!! نظرات رو نشون نميديد!!
وگرنه اينها فقط گوشه اي از حمايت هاي مردم شريف از احمدي نژاد هستش
شک نکنید که هر ایرانی نسبت به اعتلای کشورش حساس است.رفتار آقای احمدی نژاد باید به گونه ای باشد که هرگونه توهین را به حداقل برساند.همین بی احترامی ها باعث می شود که حرمت شکنی به ایرانیان در تمامی دنیا بصورت یک سنت در بیاید.
اقا نزدیک بود از خوشحالی سکته کنم.
دمت گرم دکتر
ای کاش ماجرای پرتاب کفشش را اینقد مثبت جلوه نمی دادیم.احمدی نژاد ما هم دوست داریم
بابا برم رو رو آی رفیقی که رصد می کنی ای رصد گر از دو حال خارج نیست یا نشستی و هی پشت سر هم کامنت میذاری یا اینکه یه ذره انصاف تو وجودت نیست بابا جان این تابناکیای عجیب و غریب که 99/99 درصد کامنتا رو در حمایت گذاشتن
خداييش درسته كه احمدي نژاد نتونسته به بعضي از وعده هاش عمل كنه اما هر ايراني به شجاعت و آرامش احمدي نژاد افتخار مي كنه. با خودم گفتم اگر هر رئيس جمهور ديگري بود سريع حرفشو تموم مي كرد يا به مخالفانش جواب مي داد و توهين مي كرد اما آرامش احمدي نژاد تحسين برانگيز بود...
دوستان محترم دوتا قضیه رو با هم قاطی نکنید. قدرت آقای احمدی نژاد در سخنرانی در اونجا یه چیزه و توانایی ایشون در اداره ی درست امور مملکت یه چیز دیگه. یک سخنران خوب لزوما یک مدیر خوب نیست و بالعکس. به همین دلیل هم اکثر روسای جمهور بزرگ دنیا سخنگو دارن واسه اعلام نظراتشون و یک تیم نویسنده برای سخنرانیهاشون.
خدا اين بزرگوار را حفظ كند كه اينچنين در مقابل اجنبي ها ايستاده است
چرا رییس جمهور باید خود را در معرض توهین و بی احترامی قرار دهد؟
در اینکه حرفهای ایشان حق بود شکی نیست ولی آیا واقعا لزومی به بیان کردن این سخنان بوده است؟ همانطور که حرفهای ایشان در مورد هولوکاست با وجود به حق بودن آن مشاهده شد که ما چه هزینه های سنگینی بابت این سخنان دادیم و نکته مهمتر این که آیا ما به تنهایی مدافع حقوق بشر و کشورهای دیگر هستیم ؟!!
چرا بايد از اينكه به رئيس جمهور كشورمان توهين شده، خوشحال باشيم؟
من نظر نمیدم,چون 100 بار نظر دادم ولی منعکس نشده.
خدايا تو را شكر مي گويم كه چنين رئيس جمهور مومن و انقلابي به مادادي.
بايد هيمنه استكبار را شكست و از ظلم ها كه بر جهان رفته داد بر آورد.
راستي مگر بياد نداريم كه سخن حق را بايد بلند صدا زد. آفرين بر تو و آفرين رهبر انقلاب كه حمايت و رهنمود هاي ايشان ما مستضعفان را به عزت رسانيد.
بنام خدا
واقعا لذت بردم عجب اعتماد به نفسي. من كه داشتم به سخنراني گوش مي كردم واقعا با ديدن اين اهانت ها تنم لرزيد ولي رئيس جمهور عزيز مثل كوه با صلابت مقاوم و مقتدر در برابر توهين ها و جسارت هاي از پيش تعيين شده ايستاد . واقعا مرد پيروز ميدان بود درود به شرفت دلاور
فکر نمی کنم این همه اصرار بر اعلام این مواضع از طرف ایران مفید باشه جز اینکه شدت فشارها بر ایران رو بیشتر کنه
درود بر احمدی نژاد بسیجی که حرف ملت ایران وتمامی مسلمانان را شجاعانه به گوش جهانیان رسانید وامریکا مجبور شد در این جلسه نباشد
اسراییلیا سکته نزنن ، شانس آوردن!
دمه احمدی نژاد گدم!!!
درود خدا بر این مرد خدا که همه شیطانها نمیتونند هیبتش رو بشکنند
" همه مستقیم صحبتهای آقای رییس جمهور را دیدند ولی گوجه فرنگی کجا بود که فقط شما دیدید"
گوجه فرنگی درست اول سخنان ایشان بود که با ترفند خواصی شبیه سانسورهای فوتبال، سانسور شد
ای کاتولیک تر از پاپها بابا تلویزیون شبکه 6 پرتاب گوجه رو نشون داد حتی سایتهای حامی دولت هم زدن اینو بعدشم بابا تابناک تابلو داره کامنت مثبت میذاره نمی بینی؟یه بار مثبت و منفی ا رو بشمار شیرفهم میشی داش ضمنا شما اینقد موضوع رو آنچنانی نکنید از ارزش کار رئیس جمهور کم میشه
با این که با بسیاری از ساست های اقتصادی و داخلی و همچنین خارجی اقای احمدی نژاد مخالفم ولی این بار رو ایول خوشم اومد کاش همیشه و در همه زمینه ها اقای احمدی نژاد اینقدر خوب و عالی عمل میکرد
علی از نروژ هستم. درود خدا و رسول خدا بر احمدی نژاد شجاع. تمام مسلمانان ساکن اروپا و مهاجر به این مرد بزرگ افتحار می کنند. سلام بر فریادهای مظلومانه اش ، درود بر اندیشه پاکش. مرحبا بر شیر پاکی که این فرزند شجاع ایران زمین خورده است .
تابناک عزیز کسی که گوجه پرت گرد از گروههای صلح طلب است نه نژادپرست-به کلاه توجه کن
یکی به من جواب بده خدایی همه این درودا رو یه نفر فرستاده؟؟؟؟؟؟؟
آیا هیچ مخالفی با احمدی نژاد وجود ندارد که بخش نظرات این سایت صرفا در مدح اوست؟؟؟؟؟؟؟قضاوت با خودتان.
من 11 ساله هستم ولی از شجاعت احمدی نژاد خیلی خوشم امد از بابام خواستم بنویسه درود بر احمدی نژاد فاطمه از هلند
از قدیم گویند خرج که از کیسه مهمان بود.
حاتم طائی بدن آسان بود.
لااقل اسم کشورهایی راکه سالن راترک کردند می گفتید
این دوست مفتخر به گفته های رئیس جمهور چند بار کامنت گذاشتند؟
به نظر من ایشون با لحن خیلی بهتری می تونستن سخنرانی کنن
تابناك .. لطفا بعد از اين سخنراني غرور آفرين جناب رئيس جمهور ، لااقل يك مطلب رو ميزدي كه ما هم بهش افخار كنيم ، اگه اين مطلب رو ميزدي الان تو بيشتر سايتها به مطلبون لينك مستقيم ميداديم ..خب باشه تا هست چنين سايتهايي
من یک مسلمان ایرانی در فرانسه هستم از شدت غرور و افتخار بعد از سخنان احمدی نژاد دلم نمی خواهد به خانه ام برگردم!!! میخواهم در خیابانهای پاریس با افتخار در بین مردم مسلمان از الجزایری و تونسی و مراکشی و لیبیایی و لبنانی گرفته تا غیر مسلمانان فرانسوی بچرخم و شادی و تبریک آنان را بیشتر از بیش در حمایت از احمدی نژاد و حمایتش از مظلومان نثار خود و مردمانم ببینم. درود بر چنین رییس جمهور شجاع که باعث به اوج رسیدن غرور ملت ایران بعد از کرنش های ذلت آورخاتمی در مقابل غربیها شد. (عادل از فرانسه) تابناکی های بی انصاف ننگ سانسورتان با عدم درج نظرات خوانندگان واقعی سایتتان پاک نمیشود.
تابناکیها : خداوکیلی این ذفعه تیترتون اشتباه کردید .حتی دشمنها هم به این حرکت رییس جمهور بالیدند اما شما ........ بسیار متاسفم
اول اینکه گوجه نبود . دماغ دلقکی بود.
از کجا معلوم که حضّار پرتاب کننده رو تشویق نمی‌کردند؟
من هرچند موافق با احمدی نژاد نیستم ام واقعا شجاعت او قابل تحسین است.
به نام خدا
درود بر عزت وشجاعت احمدی نژاد
واقعا حیف که عقده ها وکینه ها جلوی دیدن حقایق رو گرفته!
با تشکر از سایت تابناک
بنده هم هرچند دل خوشی از آقای احمدی نژاد ندارم اما از این سخنرانی و متانت و خونسردی ایشون در این جلسه خوشم آمد و از ایشان سپاسگزارم .
بنام خدا، کاش یه بار برا خدا صحیفه نور امام رو می خوندیم می فهمیدیم که هدف این انقلاب چی بود. هدف قیمت سیب زمینی و گوجه نبود هدف همین عزت و افتخاری است که الان احمدی نژاد منادی اون است. هدف جنگ فقر در برابر غنا بود هدف گرفتن حق ستمدیدگان جهان در برابر مستکبران بود. نمی دانم. فاین تذهبون یا تابناک.
درود خدا بر رئیس جمهور غیرتمند ما و یاور مظلومان جهان
حرکت ایشان باعث غرور هر انسان آزاده ای بود
واقعا عالی بود خداوند همیشه یاریش نماید
تابناک ماشمارو بیطرف میدونیم لطفا این اعتماد از دست ندین
شما حتی این خبر مهم و این حماسه حسینی و زینبی رو مغرضانه منتشر می کنید.
وای بر شما که عداوت و دنیا پرستی صداقت و عدالت دوستی رو در دلهاتون کشته
مگر اروپائی ها کل دنیا هستند که اگر بیرون بروند بد است. اگر مدعی آزادی بیان هستند چرا تحمل شنیدن ندارند؟
اگر عکس تشویق حاضران را هم طبق خبر مطرح شده قرار می دادید جالب می شد در ضمن دکتر احمدی نژاد سخنران خوبی است.
از تابناك به خاطر انعكاس واقعيت ها متشكرم.اي كاش شجاعت با تدبير همراه باشد.
ّآقایان تابناک یه خورده انصاف داشته باشید و نظرات مخالف رو هم منعکس کنید. چطور سایت های دیگر اینقدر نظرات منفی دارند ولی در سایت شما فقط موافقین حضور دارند؟
تابناكيا ساكت شدين چيه بدجوري از دكتر نارو خوردين ها. بياين شما هم اينقدر مخالف حق نباشيد و از يه ادم كه واقعا داره براي ايران خدمت مي كنه دفاع كنين اينقدرم هيزم تو اتيش دشمن نريزين هر چند كه ميدونم اينو نميذارين.
تحمل ندارید همه نظرات را نشون بدید؟! اشکال نداره؟! الشاهد هو الحاکم!
چقدر جالب....! یعنی هیچ کسی اینجا نظر مخالف نداره!!! باریکلا به تابناک....
به نام خدا
اعتماد به نفس ایشان برای سخنرانی خوب است اما نه برای اداره مملکت.
امیدوارم نتیجه ای هم این عمل رئیس جمهور داشته باشه ..به نظر میرسه این اعمال مثل کوبیدن میخ اهنی درونه سنگ باشه!!
ای بابا ما که نفهمیدیم چه جوریه وقتی کفش پرت میکنن میشه ذلت واسه یه دولت وقتی گوجه پرت میکنن میشه افتخار یه دولت/عزیزان واقع بین باشیم احمدی نژادها و خاتمی ها ودیگران ماندنی نیستند این ایران است که میماند قضاوت کنید آیندگان چه تصویری از ما خواهند داشت وقتی در برگه های تاریخ بخوانند.
من الله توفیق
جالبه که ما ایرانیا چه زود جو گیر می شیم.تا دیروز احمدی نژاد بدترین رییس جمهور تاریخ بود و امروز یه دفعه همه صفات نیکو و پسندیده مختص ایشونه.کی می خوایم یه کم عقلمون را به کار بندازیم خدا می دونه.
به نظر میرسه رئیس جمهور داره بد جور دلربایی میکنه خیلی فدایی داره تو این تابناک
شاید مردم ایران به عملکرد دولت ایراداتی داشته باشند ولی هیچ ایرانی وطن پرستی نمیتواند ببیند به رییس جمهور کشورش حال هرکسی می خواد باشه کسی بی احترامی کند.
من از آقای احمدی نژاد خیلی انتقاد دارم، ولی اینجا دمش گرم. خیلی شجاع و بااعتماد به نفسه. امیدوارم در داخل کشور هم بتونه بهتر از اینها عمل کنه.
لطفا همه نظرسنجي هاتون رو بگذارين مردم بخونن!!!
من قسطام عقب افتاده در این باره هم صحبت کنه
واقعا متاسفم تو زمانيكه در اختيار داريم بجاي احقاق حقوق ايرانيان در سرتاسر دنيا ( امارات،‌عراق و ..) مي ريم و از ديگران حمايت مي كنيم. چطور تابناك يادش رفته كه اين خبرارو داغ مي كرد. هرچند اينا فقط نظرات همسو با خودشونو نمايش مي دن.
سخنراني دكتر ولايتي در سازمان ملل هم با پرخاش گري عوامل آمريكا همراه بود
یکی به حرف برادر حسین گوش می کرد و به رئیس جمهور می گفت که به این اجلاس نرود !!!!!!!
تابناك فقط نظرهايي كه بر عليه آقاي احمدي نژاد است پخش مي كند. شايد خبر ندارند كه اين تنها رسانه نيست
با تشکر از تابناک .خیلی عالی بود مرحبا به این آزاد مرد .خدا حفظش کنه.
با سلام
حيف كه تابناك پيشنهاد هاي يكطرفه را مينويسد و حاضر نيست بنويسد كه سالن از تماشاچي خالي شد. بهتر اين بود كه اقاي احمدي نژاد سالن را ترك ميكرد
اگر رجب طيب اردوغان بود تا حالا خود ما بهش مدال مي‌داديم. من هرچند دل خوشي از .... ولي اين به خود ما مردم ايران مربوطه و كشورهاي مدعي تمدن حق ندارن به نماينده رسمي يك ملت با ترك جلسه توهين كنند.
سایت تابناک تبدیل به پایگاه نژادپرستی شده است.
از تیتری که درج کرده اید چقدر راضی هستید ؟؟؟
دفاع از رییس جمهور کشور و مسائل ملی را با مسایل و عقده های سیاسی قاطی نکنید .
در اینگونه موارد مثل برخی گروههای سیاسی بی هویت داخلی سیاسی کاری نکنید .
سخنان احمدی نژاد (حداقل به ظاهر ) در جهت اهداف اسلام و آرمانهای نظام اسلامی بود . بهتر بود روی خبر فارغ از هرگونه اغراض سیاسی کار می کردید
كار تابناكي ها شرم آورست و مانند صهيونسيت ها تيتر مي زنند
نحوه كف زدن متكي بعنوان وزير امور خارجه واقعا" در شآن يك وزير خارجه نبود . من كه ....
همین که بسیاری از کشور های بزرگ به خاطر حضور ایران شرکت نکردندبرای ایران یک افتخار است. این نشان از حقانیت ایران است.
استواری احمدی نژاد باعث میشه کل دنیا بدونن ما ایرانی ها روی حرفی که میزنیم مصریم و با قهر اروپاییها و ... کوچکترین عقب نشینی در رفتارهامون نمی دهیم این تاثیر مثبتی در دنیا داره و حتی میشه ادعا کرد باعث کاهش اصرار غربیها بر تحمیل خواستشون بر ما می شه
احمدی نژاد در یک برنامه کوتاه سخنرانی عملا نشون داد تحریم و تهدید هیچ تاثیری بر ما نداره و ما کاری رو که درست بدونیم انجام می دهیم چیزی که 30 ساله داریم سعی می کنیم به دنیا بفهمونیم
درسته که حرفهاي آقاي احمدي نژاد حق بوده ولي من از اين ناراحتم که چرا خود ايشون به اين اجلاس رفتند ما هم مثل بقيه کشورها مي تونستيم يک مقام در سطح پايين تر رو بفرستيم تا اينجور بهش توهين نشه. من به عنوان يک ايراني از اينکه به رييس جمهور کشورمون توهين شده ناراحتم. تا کي بايد وجهه ما توي دنيا اينجوري باشه.
نشانه ترس مدعيان قدرت جهاني از نام ايران مقتدر و ناتواني در پذيرش حقيقت است .
سلام به نظر من اگه انسان حساب خودشو با خداي خودش روشن كنه اونوقت حسابش با ساير انسانها روشن ميشه چون در اون صورت از هيچ كس و هيچ قدرتي جز خدا واهمه نداره مثال عيني رياست جمهور شجاع و خداترس كشورمون جناب دكتر احمدي نژاد .
کاشکي بخاطر ايران به ما توهين ميشد نه فلسطين .....
من هم به عملکرد احمدی نزاد در داخل کشور انتقاد دارم و ایشون رییس جمهور مورد علاقه من نیست. ولی انصافا عملکردش در سوییس باعث افتخار همه بود چه اونهاییکه ایشون و قبول دارند و چه اونهاییکه قبول ندارند. لطفا در برابر حملات خارجی ها کمی عرق وطن پرستی داشته باشید و خط و ربط ها را کنار بگذارید.
شانیت مقام رییس جمهوری نباید مورد اهانت قرار بگیرد و اعتبار ایران نباید با اینگونه حرکات لکه دار شود. رییس جمهور نمی بایست با توجه با علم نسیبت به شرایط موجود بین المللی و حاکم بر این نشست شرکت می کرد!!!
بنده به عنوان یک دانشجو از صمیم قلب به ایرانی بودن خود افتخار میکنم! تا رئیس جمهوری مثل احمدی نژاد داریم هیچوقت در دنیا احساس انزوا نخواهیم کرد...
درود خدا بر احمدی نژاد ، رئیس جمهور انقلابی!
هنگاميکه رئيس جمهور در دانشگاه کلمبيا سخنراني ميکرد آمريکائي ها ورئيس دانشگاه و عده اي صهيونيست سعي کردند سخنراني ايشان را بهم بزنند ولي با اينکار باعث تبليغ بيشتر براي بازتاب سخنان احمدي‌نژاد را فراهم كردند و امروز غربي‌ها اشتباه دوم استراتژيك خود را مرتكب شدند و اگر در جلسه مي‌نشستند و حرفي نمي‌زدند، تبعات كمتري برايشان داشت.
همان موقع آمريكايي‌ها اعلام كردند ما به دست خود، موجبات تبليغ بيشتر براي بازتاب سخنان احمدي‌نژاد را فراهم كرديم.خداوند در قرآن کريم فرموده است :ما دشمنان شما را از احمقان آفريديم.ودر جائي ديگر مي فرمايد: مکرو ومکرالله.
من دانشجوي دانشگاه تهران هستم.درود بر احمدي نژاد.فقط كاش كمي رابطشون رو با دانشگاهي ها بهتر مي كردن و آدمهاي ضعيف رو از پستهاي حساس دانشگاهي بركنار ميكردن.
در اجلاسي كه كه ديپلماتها و رده پائين ها بودند صحيح نبود رئـيس جمهور ايران شركت نمايد.
فقط از خوشحالی و غرور اشک می ریختم
چرا اقای احمدی نراد اولین سخنران جلسه انتخاب شد :
جواب : برابر قوانین سازمان ملل چون تنها رییس حمهوری بود که دعوت را بزیرفته بود بنا براین سخنران اول انتخا شده بو -
وقتی نیت خالصانه باشد خدا هم با او بود شاید اگر نفر اخر بود تا این اندازه سخنان با حق او گیرا نبود ه است
خداوند همیشه با اوست ....
سلام درود بر احمدی نژاد خبرگزاری فاکس نیوز چندین بار اعلام کرد غده چرکینی که امام به اسرائیل گفته بود توسط احمدی نژاد ترکانده شد.سایر شبکه های محلی هم به تبعیت این عنوان غرور ایرانی را منعکس دادند
مرسی از ایرانیان، از سیاتل-بخاطرسایت تابناک فونت فارسی تهیه کردم
خيلي جالبه تابناك هم به سلك بلندگوهاي آقاي احمدي نژاد پيوسته،زيرا نظر من را كه در مخالفت با ايشان بود درج نكرديد.
واقعا مایه مباهات و غرور است که یکبار دیگر اندیشه های شهید رجایی در وجود یک رئیس جمهور مکتبی و مردمی ایران اسلامی همیشه سرافراز در جهان تجلی میگردد.
اگه جرات دارید همه نظرات را منعکس کنید
پرتاب گوجه و يا هر شئ ديگري برنامه از پيش طراحي شده بود كه به قصد انتقام گيري از ضربه شخصيتي دولت آمريكادر ماجراي كفشهاي خبر نگار عراقي بود ولي آن كجا و اين كجا.
با سلام متاسفم برای شما که این اقدام غرور افرین ریاست جمهوری را باین سردی دنبال میکنید ولی توزیع سیب زمینی که کمک دولت به کشاورزان بود راخیلی مزورانه وبا اب وتاب وچاشنی منعکس فرمودید خداوند کید دشمنان را به خودشان برمی گرداند
برای تابناک خجالت آور است که فقط نظرات حامیان احمدی نژاد را درج می کند.
درود خدا بر مردان خدا که با صلابت از موضع حق دفاع می کنن در هر شرایطی
پاینده باد ریس جمهور انقلابی متدین ومردمی ایران
آخه از چی میترسین؟؟ جرات دارین نظر مخالفای بی شمار رو هم چاپ کنین! نکنه منافعتون به خطر می افته؟؟ آخه اگه ایرانی هستین غیرت دارین یه ذره وجدان دارین نظرات رو آزاد بذارین آخه از چی میترسین؟؟ تا با هم یکی نشیم همدل نباشیم واقعیت رو نبینیم وضعیت همینی که هست میمونه!
بفرمائيد سطح افراد شركت كننده در اين اجلاس چه بوده ؟
در بين 100 كشور تنها يك رئيس جمهور ؟
سلام بر تابناکی های گنده باقالی.
دیگه به آیه قرآن هم رحم نمی کنید؟ مسلمون که هستید؟
من که چیزی ننوشته بودم فقط آیه قران رو آورده بودم که یا شما از بس که ... و ...معنی اونو نفهمیدید یا از بس پ..و ر...به خودتون اجازه ندادید که نظر رو درج کنید.
واقعاً براتون متاسفم. ان شا الله یه روز همین قرآن بزنه به کمرتون و تابناکتون بشه مثل بازتابتون.
چه فایده ای دارد این تلاش شما وقتی فقط نظرات موافق با خواسته یا خبرتون را منعکس میکنید. آزاده باشید. روی تلویزیون را تو سانسور سفید کرده اید.....
بابا
همه میدونن که تابناک طرفدار دولت نیست، اون وقت چرا باید فقط نظرات حامیان دولت رو درج کنه؟
فقط یه کم فکر کنید ...
واقعا که سانسورتابناک محشره اگه جشنواره سانسوربرگزاربشه اطمینان دارم تندیس طلایی نصیب شما میشه
ترک کردن سالن کنفرانس نوعی اعتراض است نه توهین.آقایان...حتی کوچکترین ادبیات سیاسی هم را نمی دانید؟
خب جناب دکتر عزیز بسیار ممنون از شجاعت و صلابتت
اما تورو خدا بفرمایید حالا چی نصیب کشور شد؟
خیلی تابلویید خبر به این مهمی رو چرا اینجوری پوشش دادید؟
ترک کنندگان اجلاس غلامان حلقه به گوش اسرائیل هستندونمی توانستند حرف حق را گوش فرادهند یعنی بابرنامه قبلی اجازه نداشتند
سلام عزیزم هیچ اتاقی نیفتاد جز ان که اسراییل خود را در اذهان جهانیان مظلومتر نشان داد و ان ابروی از دست رفته در جریان غزه هم به فراموشی سپرده شد همیشه شعارهای تند به ضد خود تبدیل می شود
اسرائيل بايد از صحنه ي روزگار محو شود .بدرود احمدي نژاد حقا كه شيعه
اميرالموءمنيني
با همه این تخریب ها و برنامه ریزیهایی که برای آقای رئیس جمهور در نظر گرفته بودند باید این اعتمادبه نفس ایشان و آزادی خواهی ایشان را تبریک می گوییم
چه نظراتی... دم تابناک گرم...
بدترین تیتر رو انتخاب کردین.
احمدی نژاد و ما و انشالله شما به این آیه اعتقاد داریم که:یا ایها الذین آمنوا ان تنصروا الله ینصرکم و یثبّت اقدامکم
من یه پسر دانشجوی دانشگاه با ماهی 220 هزار تومن حقوق و یه مادر فلج که دیابتیک هم هست و یه عالمه مشکلات مالی , هستم لطفاً راجب این هم یه حرفی بزنید
درود بر احمدی نژاد که مثل شیر غرید
لطفادرمورد فقر کشور ایران هم حرفی بزنید آقای احمدی نژاد
افرين بر احمدي نزاد
درود بر تو اي باني اسلام . مستضعفان و دين و حق
مرگ بر امريكاي جنايتكار و متحدانش
ما دينمان را با دنيا عوض نمي كنيم
ابرو بر باد رفت
وقتي يك شخصي مثل آقاي احمدي نزاد در قلب دشمن با شهامت بر عليه آنها حرف مي زند من شخصا به خودم افتخار مي كنم كه ايراني هستم
درود براحمدی نزاد درود
احمدي نزاد به تو افتخار ميكنم
احمدی نزاد عالی بود
مرگ برامپرياليسم خونخوارجهاني
درود بر فرزند رشید اسلام، احمدی نژاد عزیز، هر مسلمانی به چنین جرات و اعتماد به نفسی افتخار می کند. امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مظهر قدرت اسلام است. خدا یاریش کند و پایدارش دارد .
امام اگر زنده بود احمدی نزاد را نماینده خود در مجامع بین المللی مینمود
دكتر خدا قوت
منتقدان احمدی نژاد خواهش میکنم کمی هم انصاف داشته باشید
دوستت داریم ای عظت دهنده مسلمین
درود بر احمدی نژاد مرد با غیرت ایران که خوار چشم دزدان بزرگ داخلی است که از صد تا اسراییل هم بدتر هستند .
اسایش دوگیتی تفسیرایندوحرف است با دوستان مروت بادشمنان مدارا
تا کور شود هر آن که نتواند دید!!!!!!!
بسیار مرد خوبی هستند ومن هم امسال به اقای احمدی نزاد رای می دهم
درود بر احمدی نزاد
سالاری
درود برحاج
محمودمردمی نزاد

دوسش دارم همین
بهترین بهترینها
خلیج فارس باعث افتخار ماست
خیلی مردی دمت گرم
غرور آفرین وقابل ستایش بود
دمش گرم
مایع افتخار
درود بر احمدی
احمدی نزاد زنده باد
ایرانی پاینده باد

هزار تا عیب هم که داشته باشه خوشم میاد التماس کسی رو نمیکنه خیلی عزت داره
بسیار بد بود
دکتراحمدی نزادافتخاری برای تمام ایرانیان وطن پرست و مسلمان بازمانده ای از نسل کوروش و داریوش که مانندخشایارشاه قهرمان باردیگردر قلب اروپاکاخهای آنان رابه آتش کشید
تا کی میخواهید بخاطر منافع خود ابروی مردم رو ببرید
آقای احمدی نژاد فو ق العاده است
بهترین رییس جمهور دنیاست
خیلی بدبختید
ابرو مون رو احمدی برد
افتخار می کنم به شما خیلی ماهی
فخر جهان و مخصوصا ایرانی
خیلی دمش گرم
از دولت عدالت محور و آقا محمود ميخوام به جاي اينكه اينقدر به فكر مردم باشند كمي هم به فكر مردم باشند متشكرم.
خجالت................
درود بر احمدی نژاد
روزی که تعداد مردان اینچنین در ایران عزیز افزایش یافته و قابل توجه شود میتوانیم هر قله ای را که خواستیم فتح نمائیم .
خیلی جالب حدود 70 درصد حضار سالن ترک کردند بعد تابناک مینویسه چند تا کشور اروپایی
دموکراسی به این میگن هر که مخالف باشه پستش ثبت نمیشه
این نظرات رو از کجا میاری تابناک؟
تو حتی نظرات ما رو هم سانسور میکنی
من 3 تا نظر گذاشتم. کجاست؟ نمیبینمشون
چیرا اینقدر از احمدی توقع داریم.
درود درود درود . واقعیت همان است که وجود دارد
ادم خوبی .
هستی داداش
جالب در نظرات هم سانسور؟
درود بر احمدی نزاد که حال این عوضیهارو می گیره
خدا از سيرت ادما بيشتر از من و شما آگاهه و اميدوارم كه به زودي زود بدي ها به بدترين وجه نابود بشن
احمدی نژاد بلندگو و نماینده مستضعفان جهان است
او بهترین است. قدر او را بدانیم
به امید پیروزی اسلام ونابودی کفر
صراحت لهجه آقای دکتر باعث افتخار همه ی ایرانی ها و مسلمونای دنیاست
به خاطر داشتن همچین رییس جمهوری به خود می بالم
من یک افغان هستم مقیم در افغانستان من به احمدی نزاد افتخار میکنم ای کاش ما هم چنین رئیس جمهوری میداشتیم.
اقای احمدی نژاد گله. خیلی دوسش دارم.
ای کاش میشد سرباز فداکار اسلام 4سال دیگه هم بمونن
غااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااغاتئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئ
خوب بود
بسیار عالی آفای احمدی
ای کاش همه مدیران ما چون احمدی نژاد بودند
اگر همه طرفداری میکردند مخصوصا سران کشور الان ایران بهشت بود.
هر چند احمدی نژاد
اما دمش گرم خوب حال یهودیها رو میگیره مخلص احمدی نژادم تا موقعی که رهبر باهاشه....
زنده باشه انشالله که حرف حق را فقط او میزنه امیدوارم که همیشه موفق و سربلند باشید جنا ب آقای دکتر حاج محمود احمدی نزاد.
اگر احمدی نزاد هستی دوست دارم توهم مر دم را دوستداشته باش
اقا قضیه این پرچم ها چیه که برای هر کدوم از نظرات مال یه کشور خاص رو قرار دادید
یعنی هر کی منتقد احمدی نژاد آمریکاییه
خدارو شکر این احمدی نژاد ارتباط با غرب و آمریکا رو برای رئیس جمهور بعدی 10 سال عقب انداخت
اگر نیت خدائی و خیرباشدقطعانفوذ کلام برقلبهای انسانهای حق طلب اثر خواهد گذاشت.انشائ الله بهائی که ملت ایران برای این حقایق و سخنرانیها می پردازد مورد قبول حق تعالی باشد.سلام و صلوات بر بندگان مخلص
ماشه را که روی آتس بگذاری گربه دزده خودش خبر دار می شه ، دمت گرم دکتر خوب حالشون را گرفتی تا بدونن هرکه خربزه میخوره پای لرزش هم می شینه
سرباز واقعي امام زمان
درود بي پايان به دكتر احمدي نژاد و شجاعي ترين ريس جمهور دنيا دوست دارم با تمام وجود
این همه از رئیس جمهور و شجاعتش تعریف کردید ای کاش دکتر می تونست با حرف زدن کمی به اوضاع آشفته کشور خودمون رسیدگی کنه کمی شجاعت به خرج بده و بگه که تو سیاستهای اقتصادی کشور کم کاری کردم بیاد یه کم در مورد وضع فعلی کشور حرف بزنه فقط شجاعتشو تو عرصه های بین المللی خرج نکنه کمی هم برای مردمش شجاع باشه
درود بر احمد نژاد:چرا؟چون جلوی حرف زور سر خم نمیکنه.دروددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
این کلاه رنگی که گذاشتن رنگهاش برای طرفداران همجنسگرایی هست و نماد اونهاست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل