بازدید 115742
سی ان ان:

صدام زنده است!

او مدعی شده که آنچه آمريكايي‌ها در سال 2003 دستگير، محاكمه و اعدام كردند، بدل شماره 3 صدام بوده و نام او «ميكائيل رمضان» است و صدام رئيس‌جمهور سابق عراق زنده بوده و همچنان فراري است.
کد خبر: ۴۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۴ 23 April 2009

سرویس بین‌الملل «تابناک»  ـ  در حالي که نزدیک به سه سال از اعدام پر سر و صداي صدام مي‌گذرد و اکنون قبر او نيز مشخص شده و همه اعضاي خانواده صدام هم مرگش را باور کرده و همچنین چندی مراسم نیز برای او گرفته شده، «سي.ان.ان» در اقدامي ژورناليستي و شانتاژ خبري، موضوع اعدام صدام به دست نیروهای آمریکایی را مورد تشکیک قرار داد.

شبکه خبری «سي.ان.ان» گزارش داد، يك خانم در سايت شخصي خود نوشته است: آنچه آمريكايي‌ها در سال 2003 دستگير، محاكمه و اعدام كردند، بدل شماره 3 صدام بوده و نام او «ميكائيل رمضان» است و صدام رئيس جمهور سابق عراق زنده بوده و همچنان فراري است و آمريكايي‌ها براي تمام كردن فشار رواني جامعه جهاني با دستگيري صوري شبيه صدام و محاكمه و اعدام او، در واقع، شر صدام را از سر خود كم كردند، نه اينكه صدام حقيقي را اعدام كرده باشند.

«سي.ان.ان» پس از اين خبر، شماری از تصاوير افرادي را كه گفته مي‌شود، شبيه صدام بودند، منتشر كرده و با آب و تاب به تشريح اين خبر مبهم پرداخت.

این شبکه خبری آمریکایی که به حزب دمکرات نیز نزدیک است، هیچ اشاره‌ای به مشخصات مدیر سایتی که این خبر را منتشر کرده و این‌که وی به استناد چه شواهدی این ادعا را مطرح کرده است، نکرد.

گفتنی است، پس از خبر دستگیری و سپس اعدام صدام به دست نیروهای آمریکایی، این موضوع که آیا صدام واقعی یا یکی از بدل‌های او اعدام شده‌اند، همواره محل تشکیک بوده است، اما طرح این موضوع توسط «سی.ان.ان»، آن هم به استناد ادعای یک سایت شخصی کمی غیر معمول به نظر می‌رسد!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۰
بي معني هست . چون يارو اقلا يك بار تو دادگاه ميگفت كه آقا من رو اعدام نكنيد! من اشتباه ي هستم!
هدف تحريك و تقويت روحيه بعثي هاست.
اگر اين ادعا درست بود طرف حداقل قبل از اعدام صدايش در مي آمد كه صدام نيست.
تیتر خودتونم که دسته کمی از اون خانومه نداره!
زنده یا مرده بودن صدام اهمیتی ندارد چرکه او دیگر یک فرد بدون قدرت است. اصل رژیم بعثی بود که منحدم شد.
صدام دیکتاتور جنایتکار عراق مرده و برای همیشه به تاریخ پیوسته است. فرقی نمی کند که در این دنیا هست یا نه.
بهرحال صدام به زباله دان تاریخ رفت حتی اگر هنوز ریه های او از هوای دنیا پر و خالی شوند
هنوز کسی باور نکرده که صدام کشتن!
فکر کنم آزمایش DNA رو همه یادشون رفته ، خود صدام بود
این همان روندی است که مغز افراد را مواجه با تعدادی مسیر مانند انچه که در ستون سرگرمی های کودکان درج می شود و طفل باید مسر درست را در بین راههای زیادی بیابد . در زمان حمله به برجهای دوقلو در امریکا عده در ایران این فلسفه را رواج می دادند که دولت بوش خود اقدام به کوباندن هواپیما .....
این گونه اخبار توسط افرادی که در ک ماهیت رویدادها را غیر ممکن می دانند مورد استقبال قرار می گیرد .انان همیشه چیزی را پشت پرده به صورت حقیقت معرفی می کنند .
شما تابناكي ها چقدر ساده ايد!!!
آمریکاییها اول که گرفتنش آزمایش DNA انجام دادند!
من هر چقدر سایت سی ان ان را جستجو کردم چنین خبری نبود می شود صفحه منبع خبر را ذکر کنید؟
آمریکائیها میخواهند ادامه حضور خود را توجیه کنند. یعنی مردم را از صدام بترسانند تا ادامه حضور آنها را برای حفظ به اصطلاح امنیت بپذیرند.
آخه دوست عزیز که میگی یک بار ادعا میکرد من بدل صدام هستم، اگر این کار را میکرد که توسط صدام اصلی کل خاندانش را به فنا میداد. این آدما قسم خوردههای واقعی هستند
باشه ما از همون اول باور کرديم کشتنش حالا هم باور ميکنيم فراري
من هر چقدر سایت سی ان ان را جستجو کردم چنین خبری نبود می شود صفحه منبع خبر را ذکر کنید؟
اي تابناك . اين چه تيتريه يگه! از ترس شوكه شديم بابا يه ذره مراعات كن (از کویت)
هيچوقت اين را فراموش نمي كنم كه صدام قبل از جنگ با امريكا در مصاحبه اي گفت جنگ ما با امريكا يك جنگ نامتعارف خواهد بود و اگر اين گفته را در كنار ضريب هوشي صدام قرار دهيم و حتي با توجه به مدت بسيار كوتاه شكست صدام در اين جنگ شبهه زنده بودن او بسيار قوي است
زنده یا مرده بودن جسمی افراد مهم نیست. چه بسا افرادی از نظر جسمی مرده اند اما تفکرات و خدماتشان همچنان چراغ راه بشریت است. صدام از هر نظر دیگر یک نابود شده به حساب می آید. (از انگلستان)
آقا بی خیال زنده هم باشه دیگه کاری از دستش بر نمیاد
همه مي دانند كه صدام مرده است از DNA و يا از بازجويي ها و ديگر امكانات تشخيص هويت مشخص بود كه خود صدام است ولي اينكه سي ان ان اين شايعه را پخش مي كند بايد ببينيد كه چه برنامه اي در پشت اين خبر و يا شايعه دارند آنها به اندازه كافي بيننده و يا بازديد كننده دارند و هيچ وقت دبنال آمار نيستند بنابر اين هدف شان از درج اين خبر چيز ديگري است آنها كارهايشان را به مانند بازي شطرنج انجام مي دهند و اگر يك حركتي را انجام مي دهند بخاطر اين است كه به فكر حركت سوم و يا چهارم خود هستند احتمالا هم اين بازي مربوط به ايران نمي شود بلكه بازي است مخصوص اوضاع داخلي عراق كه بعد از گذشت زمان مشخص خواهد شد كه به چه دليل بوده است شما هم نبايد سريع تيتر كنيد و ناخواسته داخل بازي آنها شويد .
با سلام باید دید امریکا باز این بار تو کدام چاه افتاد که این شایعه را درست کرده .باضافه اگر هم بفرض محال زنده بود تفکر او هزاران بار در عراق مرده
تست DNA كردن كه با چه تطبیق كنند تست DNA كه نمیتواند به تنهائی صدام بودن او را اثبات كند ساده دل
مگه صدامو اعدام کردند؟ اِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِ
کِي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
از اول هم معلوم بود كه خود صدام نيست . مگه ميشه كسي رو كه دارنده الماس جهان هستش اعدام كرد . خدا ميدونه الان تو كدوم جزاير بكر داره خوش ميگذرونه
از شارون قصاب مردم فلسطین چه خبر؟ مرده ویا زنده بودن او چه تاثیری داره؟
تست DNA رو با استفاده از اجساد پسراش انجام دادند
صدام زنده است و در جزاير هاوايي داره براي خودش خوش ميگذرونه ؟/
واقعا متاسفم که در توهم و هپروت سیر می کنید. صدام مرده است بخاطر اینکه در ذهن مردم عراق و ... مرده بخاطر اینکه الان اگر من هم مثل صدام گریم کنم کسی خریدار حرف من نخواهد بود.
ایرانیان!
با شما هستم!
دنیا واقعی تر از اون چیزیه که تصور کنید . پشت پرده چیز بدربخوری وجود نداره!
جستجو در سایت سی ان ان برای پیدا کردن این خبر بی نتیجه بود، بنده امرزو صبح هم تقریبا! دو ساعت تمام در حین کارم روبروی تلویزون نشسته بودم و به عادت همیشه سی ان ان تماشا می کردم، خبری از همچین خبری نبود!لطفاً منبع این شانتاژ خبری سی ان ان رو اعلام بفرمایید!
صدام که هیچ بلکه صدها دام هنوز زنده هستند!!
بدلش بوده که بوده ! مهم اینه که صدام تو ذهنا مرد ! بعدشم چرا این تیتر رو زدید ؟ خوشتون میاد لرزه به دله مردم بندازید ، از همه مهمتر خانواده شهدا !
امریکا می خواهد با این شایعه افکارجمعی ورسانه ها را ازسخنرانی احمدی نژاد درژنومنحرف کنه
آقایان ساده دلی که موضوع را باور می کنید و همه اش به دنبال سیاه نمایی هستید. روی سخنم با شمایی است که از تست DNA هیچ چیز نمی دانید. حداقل اگر در مورد چیزی دانش نداری، ابراز علم نکنید. تست DNA معتبرترین تست برای تشخیص هویت افراد است. به گونه ای که به این تست DAF گویند که مخفف DNA Finger Printing یعتی انگشت نگاری DNA است . هیچ دوفرد مشابهی در دنیا دارای DNA یکسان نیستند مگر دوقلوهای یکسان. نمونه DNA صدام علاوه بر مقایسه با آزمایشات خون قبلی صدام که موجود بوده، یا DNA عدی و قصی (پسران صدام) نیز مقایسه شد. دوستان عزیز دیکتاتوری و ظلم به مردم در هیچ کجای دنیا بی جواب نمی ماند. حال فرد مورد نظر می خواهد صدام باشد یا هر کس دیگر!!!
بره به جهنم
ببخشید صدام کیه
حالا شما تابناکی ها چرا زور میزنید که بگید نه ، صدامی که اعدام شد همون صدام واقعی بوده ؟!! شما از کجا اینقدر مطمئنید که همه چیز رو ادعا و کذب و بی اساس میدونید ؟ نکنه صدام رو شما قایم کردین واسه روز مبادا ؟!!
سلام، با آزمایش DNA ومقایسه آن به نمونه های DNA پسرهاش( که اونها هم کشته شده و ازشون نمونه برداری شد) ویا دخترش که زنده است، شناسایی هویت اون با قاطعیت قابل انجام است. البته به شرط اینکه پسرهاش بدل نبودن
واقعا باید خیلی ساده باشیم که باور کنیم :
صدام اعدام شده... بن لادن دستگیر نشده... صدام اعدام نشده... بن لادن زنده است... آمریکا راست میگه... انگلیس دروغ نمیگه... اینا همش جنجالای تبلیغاتی با اهداف مشخصی برای ادامه چپاول ملتهای جهانه !!! پایه حکومت غربیا بر دروغ و فریبه...
با توجه به قراین و مستندات اون فردی که کشته شده صدام است.با توجه به این اصل که هیچ فردی نمی تواند خودش را با دستش خفه کند ، هیچ فردی هم نمی تواند بدل مرگ فردی شود چرا که جان آدمیزاد آنقدر شیرین است که بهیچوجه به این مسئله تن در نمی دهد.منتها بعید نیست که دست های پشت پرده بخواهند بدل وی را جانشین وی کنند و به این ترتیب روح مرده بعث عراق را زنده کنند.
تابناك فكر نميكنم اينطوري باشه اما خيلي تعجب كردم يعني هنوز زندست ـبس كوشش
llll
مهم عذاب ظالمین توسط خداوند است اگر به فرض محال صدام زنده باشد باز هم عذابی هست که خداوند برای او در نظر گرفته است زیرا با چشمان خود نتیجه اعمال و سر سبردگی خود را میبیند
ایشون مسعود شست چی نبودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در هر صورت لعنت انس و جن از اولین تا آخرین بر روح پلید او باد
به يكي گفتند فرق كبوتر چيه گفت اين بالش از اون بالش مساوي تره. تست DNA را چگونه انجام دادند. مگر DNA صدام واقعي را داشتند. مقايسه بين دو چيز است نه يك چيز
zende ya morde akharesh jash too jahaname
▪ به يكي گفتند فرق كبوتر چيه گفت اين بالش از اون بالش مساوي تره. تست DNA را چگونه انجام دادند. مگر DNA صدام واقعي را داشتند. مقايسه بين دو چيز است نه يك چيز بله . به دست آوردن دی ان ای از حتی یک تار موی او روی بالشش قابل به دست آمدن است. در ضمن عزیزی هم متذکر شدند با نمونه های دی ان ای عدی و قصی قابل تطبیق است مگر آنها واقعا پسران صدام نباشند!!!
با اطمینان بگویم به دست آوردن دی ان ای یک فرد هیچ کاری ندارد.
در ضمن درس خوانده زیست ملکولی هستم و با علم کامل می گویم (از کره جنوبی)
شما صدای سی ان ان در ایرانید؟!؟!
چرا دروغي را كه ديگرا ن مي سازند شما پخش مي كنيد مگر صحنه اعدام صدام را به نمايش نگذاشتند و او اگر كسي ديگر بود به طور حتم در لحظه مرگ خودش را رو مي كرد
به به بسیار خوشحال شدم که تصور ذهینم به واقعیت پیوست
به هر حال اگر واقعا صدام را اعدام کرده باشند ، اون جنایت کار خیلی راحت مرد. اگر هم که اعدامش نکرده باشند هر جا که باشد فکر نکنم برایش فرقی جز همان قبرستان را داشته باشد. برای اطلاع، صدام از 16-17 سالگی به استخدام CIA در آمده بود.
صدام با يک جراحي پلاستيک از کشور عراق گريخت
اون آقای کارشناسی!! که فرمودن تست دی ان ای رو با چه مقایسه میکنند باید بدونن حتی یه تار مو هم کافیه که اونم بعد اشغال عراق از محل زندگی صدام بسادگی بدست اومده!! ساده دل!!(از مالزی)
من خودم حدس میزدم اینطور باشد این فیلمی بود که امریکاییها بازی کردند چون وقت صدام تمام شده بود.
مهم اون دنیاست که پدرشو در میارند!
آن ترسی که در چهره او در جلسات دادگاه میدیدم و آن چنگ زدن محکم به قرآن درون دستش،نه، کسی نبود جز خود صدام..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل