بازدید 5306

1000 میلیارد تومان بودجه اشتغال سال آینده

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بحث خروج از رکورد گفت: برای بودجه سال آینده یکهزار میلیارد تومان برای اشتغال و دو هزار میلیارد تومان برای صنعت و معدن درنظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۵۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰ 09 December 2014

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بحث خروج از رکورد گفت: برای بودجه سال آینده هزار میلیارد تومان برای اشتغال و دو هزار میلیارد تومان برای صنعت و معدن درنظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، علی ربیعی با بیان اینکه سه سیاست رفاهی، اقتصادی و خارجی اولویت کاری دولت تدبیر و امید است، گفت: در بخش سیاست خارجی دولت تدبیر و امید از ابتدا با توجه به تنشهای موجود کشورهای همسایه بر آن بوده که کشورمان را از هر گونه تنش دور سازد.

ویبا بیان اینکه در استراتژی رفاهی نیز شورای عالی رفاه پس از هشت سال فعال شد، افزود: سیاست رفاهی باید همراه کار کارشناسی و برنامه‌ریزی باشد تا در این راستا رفاه مردم افزایش یابد.

او با اشاره به اینکه سه هزار میلیارد تومان برای فقرزدایی در برخی بخشهای مختلف به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختصاص یافته، اظهار کرد: فقر غذایی، سیاست فقر زندگی آینده و گسترش بیمه‌ها، فقر مسکن، سالمندی، فقر درمانی و فقر مبارزه با بیسوادی از جمله بخشهایی است که این میزان اعتبار به آن اختصاص یافته است.

ربیعی در بحث سیاست رفاهی و بحث گسترش بیمه‌ها، خاطرنشان کرد: امسال 6 میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند و 300 هزار نفر در دولت تدبیر و امید بیمه اجباری شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سیاست رفاهی به طور منسجم باید برای کاهش نابرابری و افزایش عدالت اجتماعی باشد، تصریح کرد: در سیاست اقتصادی به عنوان سومین اولویت کاری دولت، تورم در سال آینده به 20 درصد کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه دولت قصد اخلاقی کار کردن را دارد، یادآور شد: رضایت مردم اصلی ترین اولویت در مبدا کار دولت و مسئولان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر