بازدید 1426
در مراسم پاسداشت از خبرنگاران آزاداندیش

از سردبیر سابق سرویس ورزشی ایسنا تقدیر شد

کد خبر: ۴۶۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶ 17 January 2015
در مراسم پاسداشت از خبرنگاران آزاداندیش از سردبیر سابق سرویس ورزشی خبرگزاری ایسنا، تقدیر شد.

به گزارش فارس، مراسم پاسداشت خبرنگاران آزاداندیش و مستقل ورزشی که برای تجلیل از تلاش‌های مصطفی لشگری سردبیر سابق سرویس ورزشی خبرگزاری ایسنا برگزار شده بود انجام شد که در این مراسم چهره‌های شاخص ورزشی و اجتماعی کشورمان حضور داشتند.

در این مراسم کیومرث هاشمی، علی کفاشیان،‌ محمد دادکان، سعید فائقی، هادی ساعی، حبیب کاشانی، مهدی هاشمی، مهدی تاج، عادل فردوسی‌پور، بهروز رهبری‌فرد، مهدی مهدوی‌کیا، محمد موسوی،‌ علی فتح‌الله‌زاده، داریوش مصطفوی، رضا نگهبان شهردار منطقه هفت و جمعی از اصحاب رسانه شرکت داشتند.

در این مراسم تعدادی از حاضرین درباره تلاش‌های لشگری در عرصه خبر و پاسداشت خبرنگاران آزاداندیش صحبت کردند.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص تلاش‌های لشگری در 15 سال فعالیت صادقانه در عرصه رسانه گفت:‌ همیشه دیوار رسانه‌ها کوتاهتر از همه است. هرچند که باید رسانه‌ها را همواره فرصت بدانیم نه تهدید و اگر مدیریت رسانه را تهدید بداند آن روز، روز مرگ مدیر است. شاید کمتر مدیری چنین حرفی بزند اما من می‌گویم که در موفیت ورزشکارانمان در بازی‌های آسیایی رسانه‌ها هم نقش بی‌بدیلی داشتند.

شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک هم درباره کنار رفتن لشگری از سمتش گفت:  همواره جابه‌جایی در کارها وجود دارد اما باید شأن افراد حفظ شود.

سعید فائقی معاون فنی اسبق سازمان تربیت بدنی وقت هم در این خصوص اظهار داشت: افرادی که لشگری‌ها را به خاطر آزاداندیشی نمی‌پذیرند اشتباه می‌کنند.

مهدی مهدوی‌کیا پیشکسوت فوتبال کشورمان هم درباره مراسم امروز، گفت: متأسفانه سالم کار کردن سخت شده اما من به مصطفی لشگری خسته نباشید می‌گویم که 15 سال صادقانه کار کرد. رسالت مهمی بر دوش رسانه‌هاست و همه خبرنگاران باید مثل لشگری کار کنند و به عهدی که بسته‌اند وفادار باشند. هرچند که متأسفانه بعضی از رسانه‌ها اتفاقات ناخوشایند در ورزش را بیشتر جلوه می‌دهند.

حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران و مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس، گفت: یک زمان من در مصاحبه‌ای گفتم که با فوتبال می‌شود به بهشت رفت اما خیلی‌ها به آن حرف من خندیدند و حالا هم می‌گویم که خبرنگاران با نوشتن صحیح می‌توانند به بهشت بروند.

علی دایی سرمربی اسبق تیم ملی و تیم پرسپولیس هم با ارسال پیامی به این مراسم از خبرنگارانی که برای دفاع از حقیقت قلم می‌زنند تشکر کرد.

در این مراسم همچنین از طرف محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان دسته گلی برای تقدیر از زحمات مصطفی لشگری فرستاده شد.

 مصطفی لشگری سردبیر سابق سرویس ورزشی خبرگزاری ایسنا، چند روز پیش از سمتش کنار گذاشته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل