بازدید 99350
نخستین «به اضافه تابناک»؛

تجدید خاطره با سؤال از رئیس‌جمهور / ماجرای پرادو و بچه پولدارهای مست / دسته گل داماد آقای وزیر بعد از یک قل دوقل بازی کردن / معاون وزیری که با سخنش کارگران را در افق محو کرد / هدیه جالب برای رفیق چاوز+توضیحاتی درباره خبر سرتیپ هندی

«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که از امروز منتشر می‌‎‌شود؛ بسته‌ای که قرار است روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت باشد. قرار است «به اضافه تابناک»، هر روز ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی ‌خروجی «تابناک»‌ قرار گیرد.
کد خبر: ۴۹۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 28 April 2015
تجدید خاطره با سوال از رئیس جمهور / ماجرای پرادو وبچه پولدارهای مست / دسته گل داماد آقای وزیر بعد از یک قل دو قول بازی کردن / معاون وزیر که با سخنش کارگران را در افق محو کرد / سرتیپ هندی در وزارت نفت / هدیه جالب برای رفیق چاوز
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که از امروز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که قرار است روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت باشد. در این بسته سوژه‌های مختلف با استفاده از فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌اید و ندیده‌اید، در قالبی تازه و نو در «تابناک» ارائه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، قرار است هر روز ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات، تصاویر و ویدیوهایی که می‌فرستید، برای مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در نخستین «به اضافه تابناک» به مناسبت اقدام مجلس برای سؤال از روحانی، با سؤال از رئیس‌جمهور تجدیدخاطره می‌کنیم، به ماجرای پرادو و بچه پولدارهای مستی که در سطح پایتخت با جان مردم بازی می‌کنند می‌پردازیم، دسته گل داماد آقای وزیر صنعت را بعد از یک قل دو قل بازی کردن در یک وزارتخانه دیگر را بررسی می‌کنیم، مروری داریم بر معاون وزیر راه که با سخنش کارگران را در افق محو کرد و هدیه جالب رفیق چاوز را برانداز می‌کنیم.

اکنون به تماشای «به اضافه تابناک»‌ بنشینید.


تعداد بازدید : 321
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پایین


توضیحات صالحی هندی درباره یک بخش از بسته تابناک


پس از قرار دادن خبر سرتیپ هندی در نخستین «به اضافه تابناک»‌ به نقل از سایت جهان، صالح هندی یکی از اشخاصی که نامش در این خبر بود، در این زمینه اصلاحیه‌ای داد که بدین ترتیب منتشر می‌شود:

خداوند در آیه 58 سوره احزاب می‌فرماید: " وَالَّذِينَ يُؤْذُونَ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ بِغَيْرِ مَا اكْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُّبِينًا" و کسانی که مردان و زنان را بی‌آنکه مرتکب چیزی ( عمل زشتی) شده باشند، آزار می رسانند، قطعاً بهتان و گناه آشکاری به گردن گرفته‌اند.

اینجانب سید صالح هندی در تاریخ سوم تیر سال 1370 ( یعنی بیش از شش سال قبل از ورود آقای مهندس زنگنه و تیمشان در وزارت نفت) با سمت تکنسین ارشد در صنعت نفت شروع به کار کردم و به فضل الهی و تلاش خودم پس از ادامه تحصیل( بدون استفاده از بورسیه و با شرکت در کنکور) و اخذ دو کارشناسی ارشد ( فنی و مدیریتی) مراتب ارتقا خود را به صورت کاملاً تدریجی در سازمان طی نمودم. به یاری خدا، سعی و کوشش اینجانب به آنجا منجر شد که چندین بار در دولتها و دوره های مختلف با گرایشهای سیاسی گوناگون، مفتخر به کسب عناوین مدیر برتر، مدیر پژوهشی برتر، کارمند برتر، پژوهشگر برتر، فناور و کارآفرین برتر شوم.

از سایر نتایج این فعالیت ها می توان به مدیریت و اجرای ده ها پروژه کوچک و بزرگ، توسعه چند تکنولوژی نو، انتشار چند کتاب و ده ها مقاله علمی و تحلیلی و مصاحبه های متعدد در زمینه های مختلف صنایع بالادستی نفت اشاره کرد. آخرین سمت اینجانب ( قبل از انتصاب به سمتی که به ناحق و کذب محض رانتی و از سر مناصبات فامیلی بیان شده است) مشاور رییس پژوهشگاه صنعت نفت و رییس پردیس پژوهش و توسعه صنایع بالادستی نفت، با تحت مدیریت داشتن سه پژوهشکده علوم زمین، مهندسی نفت و توسعه میادین نفت و گاز بوده است. جالب است ذکر شود پست قبلی و فعلی بنده به لحاظ سازمانی در یک سطح قرار دارند و این جا به جایی فقط با هدف افزایش تجارب فنی و مدیریتی انجام و ارتقاء ی اتفاق نیفتاده است. جاعلین خبر فوق و تکرار کنندگان آن اگر فقط به خود زحمت داده و اسم اینجانب را در اینترنت جستجو میکردند به سادگی به بخش قابل توجهی از این اطلاعات دست می یافتند.

اینجانب ضمن افتخار به پسر عموی عزیزم آقای دکتر سید اصغر هندی که از فرزندان و خادمان انقلاب اسلامی و از شاگردان شهید مظلوم آیت الله بهشتی و منشاء برکات و خدمات فراوانی در وزارت خانه های جهاد سازندگی، نیرو ، نفت و دادستانی دیوان محاسبات بوده اند، این حق را برای ایشان محفوظ میدانم که شخصاً از خود دفاع کنند. البته با مناعت طبعی که در ایشان سراغ دارم پیگیری را بعید می دانم.

در پایان با دعوت خودم و دیگران به رعایت تقوای الهی، تاکید می کنم پخش اینگونه خبرهای کذب و هتک حرمتها نه تنها در عزم راسخ اینجانب در خدمت به دین و کشورم خللی وارد نمی سازد، بلکه صبر بر این ظلم ها را ذخیره آخرت خود دانسته و تلاش در عرصه سازندگی و توسعه صنعت نفت را ادامه حضور داوطلبانه ام در جبهه های دفاع مقدس، جهاد فی سبیل الله می دانم.

سید صالح هندی
اردیبهشت 93
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۴۳
خیلی خوبه فقط صدای گوینده یکم تو ذوق میزنه یکمم یه طرفه به دولت تاخته از دلواپسان و ماجرای اپیلاسیون و اینا چیزی نگفتید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
خوبه. لوگو و انیمیشن و کیفیت ضبط صدا خوب نیستند ولی مطالب انتخاب شده خوب بودن. این مسأله انتساب مدیران بر اساس رانت خیلی مسأله مهمیه. لطفا در وزارت خونه های دیگه هم دنبال کنید.
کارون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
برای شروع عالی بود موفق باشید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
کیفیت ضبط صدا مشخصه که خیلی خرابه ولی گوینده هم زیادی پر انرژیه به قول این اقا تو ذوق میزنه کمی تون صداش رو بیاره پایین بهتره .
جواد محسنی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
تابناک پلاس
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی ، مثلا من گوگلم.
گفتین انتقاد دیگه: هیجان گوینده خیلی زیاد بود.صدا انگار تو یه اتاق دربسته خالی ضبط شده.خوب بود.
عالی بود برای پرداختن به سوژه های اقتصادی بیشتر لطفا بیشتر از اقتصاد بگید تا جدال ها و جنجال های سیاست.
تابناک عزیز داری خزنده و چراغ روظن ولی نور مخفی!!خودتو برای شبکه تلویزیونی آماده میکنی.
انشاالله که این اتفاق بیافته و رسانه از انحصار بیرون بیاد.
کارگردان ارشد تلویزیون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
من هم تهیه کننده ی ارشد تلوزیون هستم ..
و هم بازیگر خفن سیما
وه.....
کلی خندیدیم مخصوصا از ارشدش
مرسي جالب بود
خوبه تابناک یه قدم رو به جلو برداشت منتظر بعدی هستیم
ممنون و ممنون و ممنون
لطفا ادامه اش بدید و خسته هم نباشید
مطمئن هستم که به مرور زمان بهتر هم خواهدشد چون هنوز خیلی جای کار داره ولی به عنوان یک قدم متفاوت و بزرگ واقعا دست میزاد داره.
تاکید می کنم که لطفا ناامید نشین و با تمام قدرت ادامه اش بدید
درود بر فکر خلاق همه شما
ناشیانه و مبتدی
پاسخ ها
ارش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
شما بهتر بلدی؟بسم الله.
عالی. بود عالی
به نظر من اگر با همین چاشنی طنز مسائل مهم رو به چالش بکشه من هر شب نگاهش می کنم
...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
نه!!!
دوست عزیز طنز فقط برای تلطیف هست اما در دراز مدت باعث از بین رفتن قبح اعمال خلاف میشه...
یعنی همین اتفاق شومی که حالا تو ایران افتاده
هر روز ساعت 20؟! یعنی باور کنیم تواناییش رو دارین و منظم هم هستین؟
پاسخ ها
اشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
چرا که نه .انشالله می تونن.
من همیشه تابناک چک می کنم
این واقعا چیزی بود که منو سوپرایز کزد
عالی
حرکت بسیار خوبی هست که انشاالله تداوم داشته باشه و نترسید که ملت و افکار عمومی حامی این حرکت شما هستند.
از کسانی که با پارتی بازی و باند بازی و به ناحق میرن در ادارات سمتهای کلیدی و حقوقهای چند ده میلیونی میگیرند هم حتما گزارش تهیه کنید که حداقل بفهمند که مردم بی شعور نیستند و میفهمند.

خدا قوت
برای شروع خوب بود فقط مجری بی مزه بود.
اسمش مثل منوتو+ بود
اخبارش مثل 20:30
ببینیم که اگر گروه‌های تندرو بیانیه‌ای چیزی بدن توسط این قسمت شما پوشش داده میشه یا نه!
به غیر اون خیلی قسمت خوبیه آفرین
من تا به حال روی چند خبر مختلف کامنت گذاشتم ولی هیچ کدوم روی صفحه قرار نگرفت حتی خبرهایی که هنوز کسی کامنت نگذاشته بود. تمامی نظرات،نوشته های گردانندگان سایت است
چرا مثله خبرانلاین یه جوری نمیزارین که همینجا بتونیم ببینیم؟ بخوایم دانلود کنیم همه حجممون تموم میشه.... فک کنم بعضی سایتا نوع فایلی که میزارن فرق داره که میشه همونجا پلی کرد ودید.
برای شروع خیلی خوب بود خسته نباشد.از یک نواختی بهتر است.شاد باشید.
واقعا شما نمی دونید گرافیک چیه ؟
ايده خيلي خوبي هست و كاري كه بالقوه ميتونه بيننده خيلي زيادي جمع كنه.
ولي بزرگترين ريسك اين هست كه نتواند خطاهاي بعضي از أفراد خاص را نشان دهد. و فقط زورش به آقاي نعمت زاده و در همين سطح برسد.
صداي گوينده هم مطلوب نيست
عالی بود
با تشکر ازمطالب جالب شما لطفا از معجزات هزاره سوم مخمود بشتر بنوسید در ضمن فساد اقصادی ورانت خواری یک عده وضع معشت مردم بشتر بنویسید
زرت !
چندی است تابناک جان عملکردت خیلی ضعیف شده
اخبارهارو لینک میدی
سر تیتر روزنامه ها رو نمیذاری
احسن کمی ازدردهای مردم رابازگوکردین واقعا نفرت انگیز شدن دیگه
عااـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود
بسیار عالی
برا بار اول خوب بود البته اگه کیفیت صدا رو بهتر کنین و به مسایل دیگه مثل ورزش هم یه سری بزنین.متشکرم
با سلام، جالب بود.موفق باشید، بنظر هرروز ساعت بیست اعلام نمیشد بهتر بود، ضمناً مراقب باشید تحت تاًثیر برنامه های مشابه موجود قرار نگرفته و نقاد بیطرفانه باشد...
این کار کار خوبیه ولی روی گویندگی باید بیشتر کار بشه.
تو ده تا خبر و +تابناک و بسته ویژه از این یه قل دو قل داماد وزیر نوشتین ولی یه بار توضیح این عکس و مقایسه اون با چند دهه پیش رو ننوشتین که دقیقا منظورتون چیه !
پس رفتش چقدر بوده ؟ هزینه چند برابر بوده ؟ در سطح بقیه نبوده ؟
باسلام
بنظرمن گزارشها فقط درجهت تخريب بود وهيچ كدام ازآنان اطلاع رساني دقيقي محسوب نمي شود چون مستند اين گزارش ها ذكرنشده است بيشتر به عوامفريبي نزديك است.
عالی روش جالب برای خبره، تابناک ممنون
آقا چرا بدون تحقیق حرف می زنی آقای سید صالح هندی 25 سال سابقه مدیریت در صنعت نفت دارند از مدیریت اکتشاف تا پژوهشگاه خدایش یکی از موفق ترین مدیران هستند که ترن اور مالی پژوهشکده را از 3 میلیارد به 130 میلیارد تومن رسوندند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار