بازدید 89623
۱
سی و یکمین «به اضافه تابناک»؛

تصاویر عجیب از تنش در خانه احزاب / رونمایی تابناک از ستاد عملیات مقابله با بانوان در بازی تیم‌های والیبال ایران و آمریکا / فرار تانک‌های عربستان بعد از حمله با مسلسل دستی! / رفع و رجوع چوب‌کشی قهرمان المپیک / اعتبار مردم عادی، فقط 20 هزار تومان!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۰۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 14 June 2015
دور تازه دعوای گازنبری پس از مصاحبه جنجالی / تصاویر عجیب از تنش در خانه احزاب / رونمایی تابناک از جزئیات فعالیت ستاد عملیات مقابله سخت با حضور بانوان در بازی ایران-آمریکا / فرار تانک‌های عربستان بعد از حمله با مسلسل دستی! / رفع و رجوع چوب‌کشی قهرمان المپیک با یک عذرخواهی / میزان اعتبار مردم عادی، فقط 20 هزار تومان!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای سی و یکمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در سی و یکمین «به اضافه تابناک»، به سراغ بازی تیم ملی والیبال ایران و آمریکا و حضور بانوان رفتیم و از ستاد عملیات مقابله سخت با حضور بانوان در بازی ایران-آمریکا با سند و مدرک رونمایی کردیم؛ فرار تانک‌های عربستان بعد از حمله گروهی با چند مسلسل و آر پی جی را بررسی کردیم و در پی این پرسش رفتیم که آیا عربستان صاحب بمب اتم می‌شود؟؛ فیلم چوب کشی نوروزی کشتی گیر قهرمان المپیک کشورمان را منتشر کردیم که تلاش شد با یک عذرخواهی  همه این مسائل رفع و رجوع شود؛ از تعیین اعتبار برای مردم سخن گفتیم که ظاهراً در دوران بدهکاران چند صدمیلیاردی برای عامه مردم، فقط 20 هزار تومان است!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 42
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان