بازدید 4505
۴

اجیر کردن 2 دزد نقابدار برای سرقت از مادر

کد خبر: ۵۱۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 30 June 2015
چهره پسر ناخلف از پشت نقاب سیاه نمایان شد.

به گزارش ایران، «حسن» مرد جوانی است که پس از ازدواج با حمایت‌های مادرش در طبقه دوم خانه او زندگی مشترک خود را آغاز کرده است.

این پسر ناخلف که چند سابقه کیفری دارد تاکنون چند بار از خانه مادر خود دزدی کرده است. او از چند هفته پیش با دیدن النگوهای طلای مادرش وسوسه شده بود تا از پیرزن بیچاره سرقت کند.
 حسن با طراحی نقشه‌ای هولناک، از دو همدستش خواست تا در این سرقت کمکش کنند. آنها در حالی که نقاب برچهره زده بودند ساعت 22 شب یکشنبه گذشته با به صدا درآوردن زنگ خانه و به محض گشوده شدن در به سوی پیرزن 73 ساله حمله ور شدند. دزدان نقابدار سه النگوی طلا به ارزش 18 میلیون تومان و یک میلیون و 200 هزار تومان پول داخل خانه را به سرقت بردند و متواری شدند. سرور که از شدت ترس نزدیک بود سکته کند به سختی خودش را به طبقه دوم رساند و از عروس خود کمک خواست.

آنها صبح روز بعد موضوع را به پلیس اطلاع دادند و تحقیقات پرونده درباره این سرقت مخوف آغاز شد.

رئیس پلیس مشهد در این باره به شوک گفت: با گزارش این سرقت شبانه به پلیس، افسران دایره آگاهی کلانتری شهید رجایی برای پیگیری سریع موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ «حجت نیک‌مرام» افزود: با توجه به اینکه عروس پیرزن همان روز مدعی شد طلاهای سرقتی را در حیاط خانه پیدا کرده است و این مسأله غیر منطقی به نظر می‌رسید فرضیه سرقت توسط پسر پیرزن و ترس عروس خانواده از عنوان کردن پیدا شدن طلاها داخل خانه‌اش قوت گرفت. 

وی خاطرنشان کرد: حسن در بازجویی‌های پلیسی دچار تناقض‌گویی شد و نتوانست حقیقت را کتمان کند و به ارتکاب سرقت پول مادرش اعتراف کرد.

سرهنگ نیک مرام گفت: مادر این پسر جوان در حالی که نگران بچه خود بود و او را نوازش می‌کرد اظهار داشت اگر مشکل مالی داشتی چرا موضوع را به من نگفتی و دست به سرقت زدی. متهم پرونده برای سیر مراحل قانونی پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
دستانش را قطع کنید
معلومه چه خبره؟ قدیم گنده لاتهای با معرفت در
محل زندگیشان سرشان را بلند نمی کردند مبادا
چشمشان به صورت ناموس مردم یبفته ، اما حالا
حرمت همه کس و همه جا از بین رفته .
بیچاره مادر
خاک بر سر این پسر ناخلف...بیچاره مادر...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان