بازدید 9975

پیامکهای تند برای افطاری روحانی با اصحاب رسانه

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری درباره ضیافت افطاری رییس جمهوری با اصحاب رسانه در پاسخ به تهدیدات برخی سایت های خبری نوشت: اجازه نمی دهیم کسی با تهدید، کنار منتخب مردم عکس یادگاری بگیرد.
کد خبر: ۵۱۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 30 June 2015
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری درباره ضیافت افطاری رییس جمهوری با اصحاب رسانه در پاسخ به تهدیدات برخی سایت های خبری نوشت: اجازه نمی دهیم کسی با تهدید، کنار منتخب مردم عکس یادگاری بگیرد.

به گزارش ایرنا، پرویز اسماعیلی روز سه شنبه در صفحه اینستاگرام خود افزود: ریاست محترم جمهوری همانند سال گذشته و برای پاسداشت اصحاب رسانه، میزبان جمعی از این عزیزان در دیدار رمضانی و افطار خواهند بود.

وی ادامه داد: بدیهی است که انتخاب حدود 300 نفر از میان جمعیت چندین هزار نفری مدیران مسوول، اساتید ارتباطات، سردبیران و روزنامه نگاران دشوار است. به ویژه برای من که در پیشگاه بسیاری از همکاران خود شرمنده می شوم.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری اضافه کرد: طی این چند روز و در انبوه پیامک ها و پیام های شبکه ای، شاهد پیام هایی هستم که چکیده اش این است: «اگر دعوت نکنی ... بد خواهی دید». مثلا فعال یک سایت خبری زحمت کشیده پیام داده است که: «... در آینده نزدیک نتیجه این اقدام سلیقه ای خود را در رسانه ها شاهد خواهید بود.»

اسماعیلی تاکید کرد: سلیقه من (به قول آن عزیزان) می گوید که سفره ضیافت الهی و یا فرصت های عمومی را نباید به حمایت یا انتقاد از دولت تقسیم کنم و لذا دعوت یا عدم دعوت از میهمانان، ربطی به انواع تهمت ها و تهدیدها ندارد. ضمنا؛ آن ها که تا کنون هر چه خواسته اند علیه حقیر نوشته اند، به حرمت آزادی، از این پس نیز آزادند. و البته؛ لااقل در محضر الهی پاسخگو. اما ... اجازه نمی دهم کسی با تهدید، کنار منتخب ملت عکس یادگاری بگیرد.

وی تصریح کرد: شرافت خبرنگاری، به گذشتن از خود برای مردم است و رسانه اگر «رسانه» است، حرمت دارد و وسیله ای برای خدمت به جامعه است. تبدیل آن به ابزاری برای پیش راندن منافع شخصی و وصول به مقصود، خیانت به افکار عمومی است.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری خاطرنشان کرد: عموم فعالان سایت های خبری، ارجمندند، دغدغه ملی دارند و حسابشان جداست. درک صحیحی از شرایط دارند. قدردان تلاش آن ها هستیم.

اسماعیلی یادآور شد: اما این که چه کسانی «رسانه» را نردبان مطامع خود کرده اند و ارسال کنندگان این پیامها کیستند، نیازی به معرفی ندارد. ریشه را می شناسم و «در آینده نزدیک ... شاهد خواهید بود»!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر