بازدید 2942

شرایط برزخی برای بازیکنان راه آهن

بازیکنان راه آهن که با سوت پایان لیگ یکی از خوشحال ترین بازیکنان لیگ بودند اکنون در شرایط برزخی به سر می برند.
کد خبر: ۵۱۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸ 30 June 2015
به گزارش ورزش سه؛ راه آهن با توجه به مشکلات مدیریتی و مالی، در نهایت موفق شدند با کسب امتیازات لازم در لیگ برتر باقی بماند. اما این پایان کار برای یکی از حاشیه دارترین تیم های لیگ نبود و حضور بازیکنی با مدارک جعلی در ترکیب این تیم سبب شد تا بعد از کش و قوس فراوان کمیته انضباطی رای به تخلف راه آهنی بدهد و با کسر امتیازات، آنها به دسته پایین تر سقوط کنند.

با این حکم بازیکنان راه آهن که امیدوار بودند با بقا در لیگ شرایط فصل بعد برای شان بهتر شود با بلاتکلیفی عجیبی دست به گربیان هستند. بازیکنان جوان این تیم امروز با درخواست بزرگان تیم در سازمان لیگ حاضر شدند تا بلکه بتوانند از آینده خود اطلاعی کسب کنند. عدم حضور مهدی تاج در سازمان لیگ باعث شد تا آنها به فدراسیون فوتبال بروند و در آنجا نیز با بی توجهی مهدی تاج و علی کفاشیان مواجه شدند.

بازیکنان راه آهن که با درخواست مهدی تاج در نیم فصل از این تیم جدا نشده بودند ( در آن مقطع با توجه به عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، آنها به دنبال استفاده از مفاد قرارداد خود بودند و به دنبال جدایی بودند که مهدی تاج از این اتفاق ممانعت کرد) از این برخورد رییس سازمان لیگ به شدت گلایه مند بودند.

مهمترین مساله برای بازیکنان راه آهن در حال حاضر شرایط برای فصل آینده است و آنها به دنبال این هستند تا بتوانند در این فرصت کوتاه قرارداد و مطالبات خود را از این باشگاه دریافت کنند و با گزینه های خواهان خود باب مذاکره را باز کنند. در شرایط فعلی و با توجه به سقوط راه آهن این فرصت برای آنها کوتاه تر شده و آنها را در شرایطی برزخی قرار داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار