بازدید 3138
۳
دباغیان بازهم عقب نشینی می کند؛

حضور معترضان کاراته در کمیته انضباطی

درحالی که سه کاراته کای اخراجی تیم ملی با نظر سرمربی تیم ملی باید به کمیته انضباطی بروند خبرهای رسیده حکایت از بازگشت دوباره آنها با دخالت وزارت ورزش دارد.
کد خبر: ۵۱۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 01 July 2015
درحالی که سه کاراته کای اخراجی تیم ملی با نظر سرمربی تیم ملی باید به کمیته انضباطی بروند خبرهای رسیده حکایت از بازگشت دوباره آنها با دخالت وزارت ورزش دارد.

به گزارش مهر، سه کاراته کای معترض تیم ملی که در هفته های اخیر خبرساز شده و فدراسیون را با چالشی جدید مواجه ساخته اند دوشنبه شب با نظر سرمربی تیم ملی اردوی ملی را ترک کرده و اجازه همراهی با این تیم را پیدا نکردند. موسی گنج زاده، سعید فرخی و کیوان بابان که دو هفته قبل در اعتراض به تصمیمات کادر فنی اردوی تیم ملی را ترک کرده بودند با نظر وزارت ورزش و دستور رئیس فدراسیون به اردوهای تیم ملی بازگشتند. 

این نفرات که گویا از سوی وزارت ورزش حمایت می شوند در دومین اقدام غیر منظقی خود با دخالت در تصمیمات کادر فنی تیم ملی مدعی شدند که باید همه نفراتی که در کومیته تیمی حضور دارند در مسابقات انتخابی شرکت کنند. البته شنیده می شود این نفرات بیشتر روی "حسین سمندر" پسر رئیس فدراسیون نظر داشتند تا باقی کاراته کاها که بازهم با مخالفت سرمربی تیم ملی مواجه شده و این بار به جای ترک اردو اخراج شدند. 

متاسفانه فدراسیون کاراته در نوع برخورد با این کاراته کاها دچار اشتباه شد و با دخالت وزارت ورزش راه را به اشتباه رفت تا موجبات برخوردهای این چنینی در اردوی تیم ملی باشد. این سه کاراته کا در همان مرحله نخست می بایست اعتراض خود را به سرمربی تیم ملی و دبیر فدراسیون که در محل مسابقات بوده در میان گذاشته و بدون ترک اردو مشکل خود را پیگیری کنند. خروج بدون اجازه از اردوی تیم ملی یک تخلف آشکارا  و حرمت شکنی نسبت به کادر فنی بود که با حمایت فدراسیون همراه شد.

اینکه تا چه حد حق با این سه کاراته کا می باشد بحثی جداست ولی هیچ ورزشکاری نمی تواند و نباید برای کادر فنی تعیین تکلیف کند. وقتی آن تخلف و حرمت شکنی حمایت فدراسیون را در پی داشت ، تخلف دوم یعنی تعیین تکلیف برای کادر فنی انجام شد تا شاهد مواجه کاراته کا با مربی باشیم. 

شنیده می شود امروز قرار است جلسه ای در وزارت ورزش برای بررسی مسائل فوق با حضور کاراته کاهای معترض ، مربیان تیم ملی ، مسئولان فدراسیون و نماینده وزارت ورزش تشکیل شود. به نظر می رسد نتایج این جلسه بازهم به بازگشت این کاراته کاها به اردو ختم خواهد شد که اگر چنین شود و کادر فنی زیر بار آن برود بدون شک باید منتظر اتفاقات جدیدی در اردوی تیم ملی باشیم. 

نکته مهم اینجاست که چرا به جای برگزاری جلسه کمیته انضباطی چنین جلسه ای آن هم در وزارت ورزش باید برگزار شود؟ شاید مسئولان فدراسیون کاراته نمی توانند در چنین مواردی تصمیم گیری کنند؟ و یا این سه کاراته کا از سوی شخصی در وزارت ورزش حمایت می شوند ! برگزاری این نوع جلسات دخالت آشکارا در امور داخلی فدراسیونهاست و مسئولان فدراسیون نباید زیر بار چنین جلسه ای می رفتند. 

در پایان باید عنوان کنیم که اگر دباغیان زیر بار چنین جلسه رفته و بازهم بازگشت کاراته کاها را به اردو قبول کند بهتر است از سمت خود کناره گیری کرده و سکان هدایت کار را به مربی دیگری بسپارد. زیر بار چنین تصمیمی رفتن ثابت می کند که نه فدراسیون اقتدار لازم را دارد و نه دباغیان بعد از سالها بازگشت به تیم ملی آن صلابت همیشگی را خواهد داشت و در یک کلام باید فاتح تیمی را که با چنین سفارشاتی بسته می شد خواند!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل