بازدید 7607

انتقال سه تن مواد منفجره به بحرین توسط داعش

گمرک بحرین، پنج افسر را که امکان قاچاق مقادیر فراوانی مواد منفجره را از طریق پل ملک فهد از عربستان به داخل بحرین فراهم کرده بودند، دستگیر کرده است.
کد خبر: ۵۱۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۷ 02 July 2015
گمرک بحرین، پنج افسر را که امکان قاچاق مقادیر فراوانی مواد منفجره را از طریق پل ملک فهد از عربستان به داخل بحرین فراهم کرده بودند، دستگیر کرده است.

به گزارش العالم، منابع بحرینی مختلف در پایگاه‌های اجتماعی اعلام کردند که هدف از ارسال این مواد منفجره، اقدام به بمب گذاری تروریستی در مساجد و اماکن عبادی و مراکز حیاتی این کشور بوده است.

بنا بر اعلام منابع بحرینی، نیروهای امنیتی عملیات گسترده ای را با هدف کشف محل اختفای این مواد منفجره در مناطق الرفاع شرقی و بسیتین آغاز کرده اند، اما تاکنون محل اختفای آنها کشف نشده است.

برخی اخبار از آمادگی گروهک تروریستی داعش برای انجام عملیات تروریستی بزرگی در بحرین خبر می دهند و به دنبال دستگیری راننده عملیات تروریستی مسجد امام صادق (ع) در کویت، مقامات بحرینی در حال برنامه ریزی برای سلب تابعیت از بسیاری از افراد مقیم منطقه البسیتین هستند که قبلا به آنها تابعیت داده بودند. به گفته منابع امنیتی راننده مذکور قبل از انتقال به کویت در منطقه مذکور اقامت داشته است.

از سوی دیگر، دستگاه های اطلاعاتی امریکا از توطئه بزرگ داعش برای انجام عملیات تروریستی در بحرین خبر داده اند که با این هدف بیش از سه تن مواد منفجره به داخل این کشور منتقل کرده اند و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

این اخبار منتشر شده در پایگاه‌های اجتماعی تاکنون از سوی منابع مستقل تأیید یا تکذیب نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان