بازدید 2504

شایع قهر تونی اولیویرا تکذیب شد

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی شایعه قهر تونی اولیویرا از تراکتورسازی را رد کرد.
کد خبر: ۵۱۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 02 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال تراکتورسازی از هفته جاری برای حضور در پانزدهمین دوره لیگ برتر تمرینات خود را آغاز کرد. در حالیکه گفته می‌شد تونی اولیویرا برای هدایت این تیم به ایران باز نمی‌گردد او روز شنبه به ایران آمد و روز یکشنبه کارش را ادامه داد.

البته هنوز توافقنامه جدید این مربی با باشگاه تراکتورسازی به امضاء نرسیده و به طور قطعی نمی‌توان او را سرمربی تراکتورسازی دانست.

در همین راستا شایعه‌ای مبنی بر اختلاف اولویرا با تراکتورسازی بر سر مبلغ قرارداد مطرح شده و گفته می‌شود این مربی قصد دارد بار دیگر ایران را ترک کند و هدایت تراکتورسازی را برعهده نگیرد.

کاظم شهریاری مدیرروابط عمومی باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با رد این شایعه عنوان کرد: اولیویرا با باشگاه تراکتورسازی به اختلاف نخورده و او قصد ترک ایران را ندارد. این مربی همین حالا در تمرین تراکتورسازی حضور دارد و کار را دنبال می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا با رحمان احمدی قرارداد بسته شده است، خاطرنشان کرد: خیر با این دروازه‌بان قرارداد نبستیم با او صحبت شده و قرار است جوابش را به باشگاه اعلام کند.

شهریاری در مورد وضعیت سروش رفیعی و بختیار رحمانی عنوان کرد:‌ باشگاه و خود این بازیکنان به دنبال انجام کارهای اداری هستند تا انتقال این 2 بازیکن سرباز صورت بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر