بازدید 3238

تکذیب ارتباط گردان‌های القسام با حوادت مصر

گردان‌های القسام هرگونه ارتباط با حوادث اخیر در صحرای سینای مصر را تکذیب کرد.
کد خبر: ۵۱۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹ 04 July 2015
گردان‌های القسام هرگونه ارتباط با حوادث اخیر در صحرای سینای مصر را تکذیب کرد.

به گزارش تسنیم، گردان القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که اظهارات مقامات اسرائیل درباره ارتباط این گردان با حملات اخیر صحرای سینا "دروغ و تلاش برای ایجاد فتنه" است.

"ابو عبیده" سخنگوی رسمی گردان های القسام اعلام کرد: اظهارات اسرائیلی‌ها درباره ارتباط القسام با آن چیزی که در سینا روی می‌دهد کذب محض و تلاشی برای ایجاد آشوی و فتنه است.

وی تاکید کرد که تنها هدف گردان‌های القسام و مقصدش فلسطین اشغالی و نه جای دیگر بوده و اقدامات ما در داخل بوده و هیچ اندیشه‌ای برای اقدامات خارجی نداشته و درگیری‌های ما کاملا آشکار است.

"یواو موردخای" هماهنگ کنده امور مناطق فلسطینی در کابینه رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه مدعی شد که گردان‌های القسام به گروه داعش در سینا کمک نظامی می‌کند.

افراد مسلح روز چهارشنبه به 5 ایست بازرسی ارتش و نیروهای پلیس مصر در جنوب شهر شیخ زوید واقع در شمال سینا حمله کردند که بر اثر آن 64 نظامی مصری کشته شدند.

در همین رابطه کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از حملات گروه های مسلح مرتبط با داعش علیه نیروهای مصری در شمال سینا، با درخواست قاهره مبنی بر افزایش نیروها در منطقه سینا موافقت کرد.

به موجب معاهده صلحی که در سال 1979 بین مصر و رژیم صهیونیستی امضا شده است، موافقت این رژیم برای افزایش نیروهای نظامی مصر در منطقه سینا ضروری است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر