بازدید 2233

مونتویا: در بارسلونا به من اعتماد نمی‌شد

کد خبر: ۵۱۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ 05 July 2015
بازیکن سابق بارسلونا می‌گوید در این تیم احساس می‌کرد که دیگر یک بازیکن نیست و به همین خاطر هم تصمیم گرفت تا از آبی-اناری‌ها جدا و راهی فوتبال ایتالیا شود.

به گزارش ایسنا، مارتین مونتویا از محصولات آکادمی بارسلونا بود اما در این تیم فرصت بازی زیاد به او نمی‌رسید و چاره‌ای هم جز جدایی از آبی-اناری‌ها نداشت. او بارسلونا را به مقصد سری A ترک کرد و قرار است که تا دو فصل به صورت قرضی برای اینتر بازی کند.

این ستاره جوان از این که از بارسلونا جدا شده، بسیار خوشحال است. او گفت: در بارسلونا دیگر احساس نمی‌کردم که بازیکن فوتبال هستم. هیچ انگیزه‌ای نداشتم؛ چرا که اصلا به من اعتماد نمی‌شد. اینتر به من اطمینان کرد و الان انگیره زیادی برای اثبات توانایی‌های خود دارم. هدف اصلی‌ام از پیوستن به اینتر بازی کردن است. مانچینی به همراه سیلوینیو متقاعدم کردند که در اینتر می‌توانم نقشی کلیدی بازی کنم و به همین خاطر بود که این تیم را انتخاب کردم.

او ادامه داد: همه ما می‌دانیم که اینتر باشگاه بسیار بزرگی است و تاریخی درخشان دارد. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم که اینتر را به جایگاهی که شایسته آن است، برسانیم. هدف نخست ما برای فصل آینده کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است. آماده‌ام تا بهترین بازی‌هایم را برای اینتر به نمایش بگذارم. از آمادگی خوبی برخوردار هستم و احساس می‌کنم که می‌توانم برای اینتر تاثیرگذار ظاهر بشوم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار