بازدید 86897

خبرهایی خوش از لغو ویزا

معاون رییس‌جمهور از افزایش اعتبار روادید فرودگاهی ایران تا 30 روز خبر داد.
کد خبر: ۵۱۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶ 06 July 2015
معاون رییس‌جمهور از افزایش اعتبار روادید فرودگاهی ایران تا 30 روز خبر داد.

مسعود سلطانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار گردشگری ایسنا، با بیان این‌که موضوع روادید ایران در سه حوزه‌ی فرودگاهی، الکترونیکی و لغو روادید پیگیری می‌شود، افزود: در کمیسیون تخصصی هیأت دولت افزایش اعتبار زمانی روادید ایران از 15 روز به 30 روز، تصویب شد که احتمالا تا یکی دو هفته آینده این مصوبه در هیأت دولت مطرح شود.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین درباره آخرین اقدامات صورت گرفته درباره ویزای الکترونیکی نیز توضیح داد: کمیسیون تخصصی دولت کلیات ویزای الکترونیک را تصویب کرده و ان‌شاءالله تا یکی دو هفته آینده نوبت تصویب آن در هیأت دولت می‌رسد و سپس روند اجرایی شدن صدور ویزای الکترونیک و فراهم شدن زیرساخت‌های آن آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: فکر می‌کنم یک تا یک‌ونیم سال طول بکشد تا زیرساخت‌های ویزای الکترونیک فراهم شود و به مرحله‌ای برسیم که بتوانیم این ویزا را صادر کنیم. مطمئنا این یک تحول بزرگ خواهد بود.

او همچنین درباره‌ی روند پیگیری موضوع لغو روادید ایران با برخی کشورها یادآور شد: لغو روادید توسط کارگروهی متشکل از دستگاه‌های اجرایی مختلف مورد به مورد و بر اساس ملاحظاتی که در روابط با کشورها داریم، مطرح و رسیدگی می‌شود.

سلطانی‌فر متذکر شد: لغو یا برقراری روادید با یک کشور دائمی نیست، چرا که این توافق متناسب با سطح روابط سیاسی دو کشور و براساس یک اقدام متقابل صورت می‌گیرد. ممکن است امروز با کشوری روابط خوب سیاسی داشته باشیم و به این تشخیص برسیم که لغو روادید داشته باشیم، اما 5 سال بعد در یک موقیعت بحرانی قرار بگیریم و به این جمع‌بندی برسیم که برعکس آن تصمیم را انجام دهیم.

معاون رییس‌جمهور یادآور شد: این اقدام گاه یک سیاست متقابل است، مثلا برخی از کشورها با ما لغو روادید داشتند، اما در سال‌های گذشته بر علیه اتباع ایرانی رفتار کردند و لغو روادید با اتباع ایرانی را حذف کردند. در هر حال این موضوع در کمیته‌ای که مسؤولت رسیدگی دارد، در حال بررسی و پیگیری است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۲۱
لغو ویزا کجای این بود که زدی خبر خوش؟
منظورت اینه از الان به جهانگردان خارجی بگیم که امیدوار باشن و یک سال و نیم خوشحالی کنن؟ بابا چقدر شما دینامیک هستین!!
ای تابناک این خبر خوش برای کیست؟ ایرانیان یا خارجیها؟ هر وقت تسهیلات ویزا برای ایرانیان توسط کشورهای درست حسابی داشتی این تیتر را بزن.
شما بی زحمت یکسری هم به سفارت اوکراین سر بزنید تمام توریست های ایرانی ها را به عنوان بازیچه قرار دادن و تا 3 ماه نه جواب برای ویزا ونه خبری اعلام نمیکنند مشکلات بسیاری به وجود اورده اند خواهشن پیگیری کنید
حالا این خبر خوش برای ماست؟ مگر شما با ویزا ایران تشریف میارید؟
میشه بیشتر توضیح بدین. خبر خوش رو پیدا نکردم.
این خبر خوب برای ما ایرانیها نیست برای خارجیهای عزیزتر از جان خبر خوبیه که بیایند و راحت وارد شوند و از مز ایای ارزانترین شهر دنیا بهره مند شوند
اقايون شما فقط لطفا رواديدعراق وبرداريد مردم دوكشورمسلمان وشيعه هستندوميخوان زيارت عتبات مشرف شن،لازم نيست بقيه رواديدوبرداريد،ايا واقعا اين انصافه براتايلند ومالزي وانتاليا رواديد نميخوادولي براي زيارت امامان شيعه بايدويزابگيريم200000هزارتومن،اونم زميني اجازه خروج نميدن بايد،هوايي بريم،عجب
اين كشورهاي ديگه هستن كه از ايرانيها ويزا مي خوان و اين ايرانيها هستن كه جلوي سفارت كشورهاي ديگه از شب تا صبح صف تشكيل مي دن و انتظار مي كشن
اين كارهاي شما بيشتر كار خارجيها رو راحت كرده نه ايرانيها
آخه بی انصاف، این کجاش خبر خوشه؟!
این بابا فقط مردم رو در مورد یه عرف رایج توی روابط بین کشورها مطلع کرده
این خبر برای ما که خ.ش نیست. برای کسانی که می خ.اهند به ایران مسافرت کنند خوش است. ما باید همچنان در صف نوبت ورود به سفارتخانه های هند و امارات و روسیه بمانیم، کشورهای اروپایی و آمریکایی را که اصلن حرفش را نزن.
رفتاري كه با ايراني ها در سفارت كشورهاي خارجي مي شه شرم آوره.
البته در متن خبر مطلبی در رابطه با لغو ویزا و خبر خوش که نداده نشده است!!!
یعنی میشه بدون گرفتن ویزا برم کشورهای همسایه. اروپا و کشورهای دیگه پیشکش!!!!
این کجاش خبر خوش بود. همسایه چلو کوشت میخوره و ما میگیم به به جقدر غذاش عالیه. ویزا برای ما ایرانیها که لغو نشده حشن گرفتین.
کو توریست؟
کدوم خبر خوش؟؟ ما که هر چی خوندیم چیزی دستگیرمون نشد. طبق معمول فقط وعده و وعده و وعده و ...
اگر به روایط روادید ویزا بین هند و ایران نگاه کنید ان موقع است که خواهید فهمید ما چه بودیم و جه شدیم
چه خبر خوبی !!!
همچین تیتر زدید که فکر کردم حداقل دو سه تا کشور لغو روادید کردن !
اميدوارم لااقل اين كارت هوشمند جديد يا الكترونيكي يه كارت جديد نياز نداشته باشه و حدالمقدور با يكي از كارتهاي هوشمند (پايان خدمت يا كارت ملي هوشمند)اقدام بشه
ديگه كيف هاي ما ايراني ها جاي كارت اضافه نداره
كارت سوخت،كارت ملي، گواهينامه،عابر بانك و ....
بسیاری از موارد لغو روادید تا جایی که من دیدم و اطلاع دارم به خاطر عملکرد بد هموطنان ما می باشد که رفتارهای ناشایست نه تنها آبروی ایران و ایرانی را می برند بلکه دیگران را نیز از چنین زمینه های مناسبی محروم می کنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان