بازدید 2108

گلایه فولاد از حضور بازیکنان سرباز در تراکتورسازی

کد خبر: ۵۱۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 06 July 2015
سرپرست باشگاه فولاد خوزستان پس از جذب چند بازیکن این تیم توسط باشگاه تراکتورسازی گفت: از این موضوع ناراحتیم چرا که سال‌ها برای بازیکنان‌مان زحمت می‌کشیم اما بعضی تیم‌ها با استفاده از سهمیه سربازی، آن‌ها را از ما جدا می‌کنند.

علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره جدایی بازیکنان فولاد خوزستان از این تیم به دلیل مشکلات سربازی گفت: واقعیت این است که از این موضوع ناراحتیم. سال‌ها برای بازیکنان‌مان در تیم‌های پایه زحمت می‌کشیم و آن‌ها را مهیا حضور در مسابقه‌های بین‌المللی می‌کنیم اما نمی‌توانیم خودمان از آن‌ها بهره‌برداری کنیم. حقیقتا بارها اعتراض‌مان را به سازمان لیگ اعلام کردیم و پیشنهادهای متعددی را دادیم. اگر سازمان لیگ خواستار توجه به تیم‌های پایه است، باید حامی باشگاه‌هایی مانند فولاد باشد. سربازی قانونی است که در کشور تعیین شده و ما هم به آن احترام می‌گذاریم و همه جوانان باید به سربازی بروند اما با این کار باشگاه‌هایی مانند فولاد متضرر می‌شوند. تیم‌هایی که می‌خواهند از جوانان مستعدی مانند سروش رفیعی، بختیار رحمانی و... استفاده کنند خودشان در تیم‌های پایه سازندگی کنند.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: در هر صورت انتظارم این است که مسئولان عالی رتبه فکری به حال این موضوع کنند تا بتوانیم از این امتیاز استفاده کنیم. احساس می‌کنیم که نباید در تیم‌های پایه کار کنیم اما عقل‌ حکم می‌کند که سازندگی صورت بگیرد. امیدوارم مسئولان عالی رتبه برای حل این مشکل مصمم باشند تا فولاد خوزستان از سازندگی خود متضرر نشود.

وی درباره هزینه‌های این تیم در لیگ برتر خاطرنشان کرد: شاید هزینه‌های تیم بزرگسالان ما از سایر تیم‌ها کمتر باشد اما ما هزینه دو یا سه بازیکن خوب را در تیم‌های پایه استفاده می‌کنیم و این طور نیست که فولاد خوزستان هزینه کمتری داشته باشد. سازمان لیگ باید تمام باشگاه‌ها را ملزم به انجام سازندگی کند و هر تیم آکادمی مخصوص به خود را داشته باشد.

سرپرست باشگاه فولاد در پاسخ به این سوال که چه تضمینی وجود دارد که بازیکنان فولاد مجددا با مشکل جعل کارت سربازی مواجه نشوند، خاطرنشان کرد: قطعا به دنبال این هستیم که چنین مشکلی به وجود نیاید. از خلاف صورت گرفته توسط بعضی بازیکنان هم حمایت نمی‌کنیم. بیش از این نمی‌خواهم به این موضوع بپردازم اما مسئولان خودشان درباره این موضوع کاری کنند.

اژدری زاده در پاسخ به این سوال که بعد از قطع همکاری با ابن قاسم، سرپرست تیم فوتبال فولاد هنوز این تیم سرپرست خود را مشخص نکرده اظهار کرد: نگران این موضوع نباشید چرا که به سرعت سرپرست جدید تیم را معرفی می‌کنیم و این طور نیست که در غیاب سرپرست، کارهای تیم روی زمین بماند.

وی درباره عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان مورد نظر گفت: ان‌شاءالله تا پایان زمان باقی مانده دو یا سه بازیکن در پست‌های مختلف را جذب خواهیم کرد تا حضور قدرتمندی در لیگ برتر داشته باشیم. فصل نقل و انتقالات هنوز برای ما تمام نشده است.

اژدری زاده درباره تمدید قرارداد مهرداد جماعتی با این تیم در حالی که گفته می‌شد او مصدوم است، اظهار کرد: در هر صورت در هر سازمانی بعضی مواقع مشکلاتی پیش می‌آید که این مشکلات هم قابل حل هستند. جماعتی کاپیتان و بازیکن تیم ما است و از مصدومیت جزئی رنج می‌برد. تیم پزشکی فولاد آماده هستند که او را آماده حضور در مسابقه‌ها کنند.

وی همچنین درباره جدایی آلویس نانگ بازیکن خارجی و بهترین گلزن این تیم در فصل گذشته خاطرنشان کرد: هر باشگاه و سازمانی بایدها و نبایدهای مخصوص به خود را دارد و انتظار دارد که اعضای این مجموعه از آن پیروی کنند. فولاد برای عقد قرارداد چارچوب مشخص خود را دارد و در این چارچوب نتوانستیم با نانگ به توافق برسیم. برای او در هر جای دیگری آرزوی موفقیت می‌کنیم. البته که من و اسکوچیچ از عملکرد او راضی بودیم.

سرپرست این باشگاه درباره چشم‌انداز فولاد در لیگ پانزدهم گفت: فولاد از قطب‌های فوتبال ایران به شمار می‌رود و نگاه‌مان به حضور در جمع تیم‌های بالای جدول است. فعلا در مرحله آماده‌سازی هستیم و می‌خواهیم از اعتبار فولاد دفاع کنیم.

اژدری‌زاده با بیان اینکه مدل جدیدی از مدیریت را به وجود آورده است ادامه داد: 7 سال به عنوان مدیرعامل فولاد نوین حضور داشتم و به سبک جدیدی مدیریت کردم. بعد از آن مسئولان کارخانه فولاد از من خواستند که در این شرایط مسئولیت فولاد خوزستان را بر عهده بگیرم و هر موقع که بخواهند آماده جابه‌جایی هستیم. فعلا برنامه‌ای برای معرفی مدیرعامل وجود ندارد و در آینده این اتفاق خواهد افتاد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل