بازدید 6882
۱

خانه مجلل جرارد در همسایگی ستاره‌های هالیوود

کاپیتان پیشین تیم فوتبال لیورپول برای سپری کردن دوران بازیگری‌اش در لس‌آنجلس گلکسی، در خانه‌ای اقامت خواهد داشت که اجاره آن ماهانه ۳۵ هزار پوند است.
کد خبر: ۵۱۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 06 July 2015

به گزارش تسنیم، استیون جرارد هفته گذشته به لس آنجلس سفر کرد تا مقدمات زندگی جدید خود در این شهر که قرار است برای تیم آن، گلکسی توپ بزند را فراهم کند. پیدا کردن خانه‌ جزو اولین کارهایی بوده که جرارد انجام داده و همسر او، الکس دست روی عمارتی گذاشته که شش اتاق خواب دارد و اجاره آن برای کاپیتان پیشین لیورپول ماهانه ۳۵ هزار پوند هزینه خواهد داشت.

این عمارت تازه‌ساز که ارزش آن ۱۸ میلیون پوند تخمین زده شده در محله‌ای واقع شده است که برخی از هنرپیشگان سینمای هالیوود از جمله الویس پرسلی و جنیفر آنیستون در آن سکونت داشته‌ یا دارند.

خانه مجلل ۳ هزار و ۷۷ متر مربعی که جرارد به همراه همسر و سه دخترش قرار است در آن اقامت داشته باشند علاوه بر شش اتاق خواب، دارای استخر شنا، اتاق سینما، سه سالن پذیرایی، چندین آب‌‌نما است و منظره‌ای تماشایی به شهر لس‌‌‌آنجلس دارد. تأمین امنیت این عمارت هم که روی یک تپه واقع شده برای خانواده جرارد مشکل نخواهد بود چون ورودی‌های آن دارای گیت خصوصی است.

جرارد یکشنبه در جریان بازی تیم‌های لس آنجلس گلکسی و تورنتو به طور رسمی به هواداران گلسی معرفی شد و از فردا (سه‌شنبه) تمرینات خود را در تیم جدیدش آغاز می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باید از این محله برم یواش یواش داره شلوغ میشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر