بازدید 70903
۱
چهل و هفتمین «به اضافه تابناک»؛

ویدیوی متفاوت رسانه ملی درباره مذاکرات هسته‌ای / مدیری که 1800 میلیارد تومان جابجا کرد، با چه نوع وثیقه‌ای آزاد شد؟! / تنها برنامه مجانی دولت هم پولی شد! / پاتک احسان علیخانی به منتقدانش با رامبد جوان / مقایسه عجیب فیلم‌های اسپیلبرگ با اعتقادات مردم!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۱۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 06 July 2015
ویدیوی متفاوت رسانه ملی درباره مذاکرات هسته‌ای / مدیری که 1800 میلیارد تومان جابجا کرد، با چه نوع وثیقه‌ای آزاد شد؟! / تنها برنامه مجانی دولت هم پولی شد! / پاتک احسان علیخانی به منتقدانش با رامبد جوان / مقایسه عجیب فیلم‌های اسپیلبرگ با اعتقادات مردم!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای چهل و هفتمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در چهل و هفتمین «به اضافه تابناک»؛ سری به وین می‌زنیم و آخرین گفته‌های محمدجواد ظریف را می‌شنویم و سپس ویدیوی متفاوت رسانه ملی درباره مذاکرات هسته‌ای را تماشا می‌کنیم که در نوع خود متفاوت است؛ سپس از مدیرعامل پیشین سایپا و صنایع مس گفتیم که 1800 میلیارد تومان جابجا کرد و با وثیقه آزاد شد و در همین راستا پرسیدیم، ایشان با چه نوع وثیقه‌ای آزاد شد؟!؛ نگاهی به شعار بیمه همگانی سلامت کردیم؛ تنها برنامه مجانی دولت که پولی شد!؛ نیم نگاهی کردیم به پشت پرده پروژه تازه مجری ماه عسل و از ابعاد پاتک احسان علیخانی به منتقدانش پرده برداشتیم که با رامبد جوان تکمیل شد؛ و در آخر مقایسه عجیب فیلم‌های اسپیلبرگ با اعتقادات مردم توسط یک به اصطلاح کارشناس را بازنشر کردیم و به مسئولان تذکر دادیم که مراقب هستید، تریبون ها را دست چه اشخاصی می‌سپارید؟

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 55
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۶
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان