بازدید 5869
۳

استقلال اهواز به طور رسمی لیگ برتری شد

با پایان یافتن جلسه مدیران باشگاه استقلال اهواز و فولاد نوین خوزستان، آبی پوشان اهوازی به‌صورت رسمی مجدد به لیگ برتر بازگشتند.
کد خبر: ۵۱۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 07 July 2015
به گزارش مهر، جلسه نهایی خرید امتیاز تیم لیگ برتری فولاد نوین اهواز از ساعت ۱۱ امروز دوشنبه در اهواز و با حضور مدیران دو باشگاه استقلال اهواز و فولاد نوین خوزستان برگزار شد و در نهایت توافق کلی برای انتقال امتیاز تیم فولاد نوین به استقلال اهواز صورت گرفت.

بر همین اساس، با پرداخت مبلغی که در این جلسه مورد توافق قرار گرفته است، امتیاز تیم فولاد نوین خوزستان رسما به تیم استقلال اهواز منتقل می‌شود و به عبارتی استقلال اهواز را باید از این پس تیم لیگ برتری به‌حساب آورد.

فولاد نوین خوزستان که با اتکا به تعدادی از جوانان بومی خوزستان موفق شد با قاطعیت به لیگ برتر صعود کند، بر اساس مقررات لیگ برتر قادر به حضور در لیگ برتر نبود به همین دلیل، امتیاز این تیم باید واگذار می‌شد که در این میان در دو ماه اخیر صحبت‌های فراوانی در خصوص باشگاه‌ها و شرکت‌های خریدار این تیم نقل محافل بود.

با توجه به اینکه چند روزی است که فصل نقل و انتقالات لیگ برتر باشگاه‌های کشور آغاز شده، تیم استقلال اهواز برای بستن یک تیم مقتدر به علت گذشت زمان با مشکل جدی مواجه است به‌خصوص اینکه این تیم سال گذشته در لیگ دسته اول نتایج خوبی کسب نکرد و به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

استقلال اهواز تا امروز حتی سرمربی خود را نیز انتخاب نکرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر