بازدید 18948

دسیسه قتل پدر به خاطر پیامک‌های عاشقانه

کد خبر: ۵۱۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 26 July 2015
پیامک‌های عاشقانه برای یک مرد کافی بود تا همسر و دختر و پسرش نقشه قتل وی را طراحی کنند. مادر خانواده به قصاص نفس و فرزندانش به تحمل زندان محکوم شده‌اند.

به گزارش ایران، 31 شهریورماه سال 92 وقتی جسد مرد جوانی در رمزآباد ورامین پیدا شد پلیس خود را در برابر یک جنایت دید. وقتی مشخص شد که قربانی ابراهیم نام دارد و راننده شرکت واحد بوده و خانه‌ای در اسلامشهر دارد، همسر وی تحت بازجویی گرفته شد.

عصمت از همان ابتدای تحقیقات با حالتی آشفته و نگران به تناقض‌گویی پرداخت و همین کافی بود تا راز جنایت خانوادگی فاش شود. عصمت در تجسس‌های پلیسی گفت: یکسالی بود که رفتار شوهرم مرموز شده بود تا اینکه دخترم مژگان که دانشجو بود پیامک‌های پدرش را زیر نظر گرفت و همگی به او مشکوک شدیم.

ابتدا باور نمی‌کردم ابراهیم با زن دیگری رابطه پنهانی داشته باشد تا اینکه مخفیانه گوشی ابراهیم را نگاه کردم و پیامک‌های عاشقانه وی را دیدم.

وقتی به شوهرم گفتم که چرا با زن دیگری رابطه پنهانی داری؟ مرا به باد کتک گرفت تا اینکه موضوع خیانت وی را با پسرم محسن و دخترم مژگان در میان گذاشتم. حتی چند بار به همسرم پیشنهاد طلاق دادم اما حاضر نبود از هم جدا شویم تا اینکه با کمک پسرم و دخترم نقشه کشیدیم وی را به قتل برسانیم. صبح روز جنایت وقتی ابراهیم از خواب بیدار شد پسرم مرا که در خواب بودم بیدار کرد و گفت این بهترین فرصت است، پدر را بکشیم. زمانی که ابراهیم مشغول کار بود پسرم از پشت سر به وی حمله کرد سپس من نیز به کمکش رفتم و با چاقویی که در دست داشتم دو یا سه ضربه به وی زدم و بعد چاقو را به محسن دادم، پسرم نیز چند ضربه زد. دخترم نیز به کمکمان آمد و برای کشتن پدرش گلویش را فشار داد.

عصمت ادامه داد: وقتی مطمئن شدیم او را کشتیم، جسدش را لابه‌لای پتو و در صندلی عقب خودرویش گذاشتیم و به بیابان‌های رمزآباد در ورامین بردیم و در آنجا رها کردیم. با اعترافات این زن، دختر و پسرش نیز بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند.

محسن در بازجویی‌ها به قتل پدرش با همدستی مادرش اعتراف کرد و گفت خواهرم تنها برای انتقال جسد پدرم به ما کمک کرد و در زمان قتل وحشتزده نظاره‌گر جنایت بود. صبح دیروز این مادر، پسر و دختر در شعبه دوم دادگاه کیفری یک تهران تحت محاکمه قرار گرفتند.

محسن اعترافات ابتدایی خود را پس گرفت و گفت: در زمان جنایت ضربات چاقو را خودم به تنهایی به پدرم زدم آن زمان برای اینکه به قصاص محکوم نشوم از مادرم خواستم که وی نیز قتل را به گردن بگیرد تا جرم من سبک‌تر شود. عصمت نیز در آخرین دفاع خود گفت: من خواب بودم که با صدای فریاد همسرم بیدار شدم به پسرم التماس کردم که پدرش را رها کند اما بی‌فایده بود. محسن پدرش را کشت، من بی‌گناه هستم. در مراحل بازپرسی هم تنها به خاطر اینکه پسرم به قصاص محکوم نشود به دروغ گفتم که من نقشه قتل همسرم را کشیدم و با چاقو وی را کشتم.

مژگان نیز گفت: مدت‌ها بود که رفتار پدرم تغییر کرده بود و مرتب مادرم را کتک می‌زد. من و محسن نیز از این موضوع خیلی ناراحت بودیم تا اینکه مدتی پیش متوجه شدم پدرم از طریق پیامک با یک زن در ارتباط است، موضوع را به مادرم گفتم تا اینکه صبح روز حادثه خواب بودم، با صدای فریاد پدرم بیدار شدم دیدم برادرم با چاقو به جانش افتاده است.

پس از قتل با کمک برادرم و مادرم جسد پدرم را داخل خودرویش گذاشتیم و به بیابان‌های اطراف ورامین بردیم.

بنابر این گزارش، قاضی عزیزمحمدی و دو قاضی مستشار برای صدور رأی نهایی با هم وارد شور شدند. از آنجا که محسن در زمان قتل 16 سال بیشتر سن نداشت قضات عالیرتبه وی را به پنج سال زندان، عصمت را به خاطر قتل شوهرش به قصاص نفس- اعدام- و مژگان را نیز به خاطر معاونت در قتل پدر به سه سال زندان محکوم کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۹۹
انتشار یافته: ۳۵
الله اکبر .این همه حماقت در یک خانواده؟؟؟!!!اگر یکی از این 4نفربه اندازه یک کلاغ عقل داشت این حادثه وبدبختی پیش نمی آمد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
ه اندازه ی یه کنه !
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
کلاغ یکی از باهوش ترین پرندگان است
فک کنم قاتلین تنها نبودن
چقدر راحت؟؟
متاسفم برای این 3 نفر که جزو خانواده نبودن اینا جانی بودن
خدايا بندگانت را رها نكن
باید هم مادر و هم پسر رو اعدام میکردن ، واقعا انسان میمونه این انسانیت به کجا رفته که همسر و پسر به همین راحتی مرد خانواده رو اونم به گناهی که شرعا گناه نیست و خدا حلالش کرده بی رحمانه به قتل میرسونن ، البته اینم بگم شخصا از چند همسری بدم میاد و اونو خلاف اخلاق میدونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
متأسفم برات
هقش بود بمیره
پاسخ ها
مصطغل
| Netherlands |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
عاره جون طو ! هغشون زایع شده بود...
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
هغش ذایح شدح بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
هق؟
خدایا چطوری بعضی آدم ها اینقدر خبیث میشن که در یک لحظه شوهرشون یا پدرشون یا ... را اینجوری میکشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجب خانواده فرهیخته ای
مرد خانواده حق داشته از دست این خانواده با یکی دیگه رابطه داشته باشه !!!! البته خانواده اش آشی بوده که خودش درست کرده !!!!!
که کشند عاشقی را ، که تو عاشقش چرایی؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
به به...
افاضات فرمودید در حد لالیگا!
حماقت در حد دیوانگی و استکبار زنان زمان ما. زنانیکه مرد شدند. پیامبر عزیز ما فرمودند در اخرالزمان زنها به مردها غیرت دارند انها مورد لعن خدا و خلقند. بیچاره بچه ها به حرف یک دیوانه خودشونو در دنیا و اخرت بدبخت کردند.بیچاره مرد خواسته خودشو نجات بده از شر.افتاد تو دیگش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
به به چه تحلیلی! بهتر نبود قبل از ارائه نظر در مورد تاویل این حدیث یه کم فکر میکردی و با یه عالم سالم بی غرض مشورت میکردی؟
خدایا صاحب ولایت را برسان که یک پسر چه راحت به قتل پدر کمر می بندد.
كاش يك كم قوانين اصلاح مي شد و به خانم ها هم حق طلاق مي دادند. هر چي مي كشيم از قوانين منسوخ شده است. من يك مرد هستم و اعتقاد دارم خيلي از قوانين را مردها نوشته اند
اینجا ایران !
خداي من؟
اینها ذاتاً قاتل هستند و ارتباط پدر خانواده با زن دیگر صرفاً بهانه ای بود برای اجرای فرآیند قتل و لذت بردن از انجام آن. حالا هم بعد از ارتکاب قتل اول به آرامش روحی رسیده اند، پیشنهاد می شود هر سه نفر را اعدام کنند تا مرتکب جنایت بعدی نشده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
بنده پیشنهاد میدم شما قبل از این سه نفر با یه روانشناس مشورت کنی.
همین آدمکشی این احمقا بهترین دلیل و عذر موجه برای آن مرد نگون بخت برای ارتباط با یک انسان دیگر بوده است
اين ها رو خواهشن نگذاريد تاثير بدي دارند
گیرم که اصلا پدره رابطه داشته با زن دیگه ، بچه هاش چرا باید بکشنش آخه؟
زن که قاتل نبوده. معاون قتل بوده. پسره کشته. چطور مادر قصاص میشه؟؟؟؟؟؟
وقتی قتلی انجام میشه مقتول زمینه قتل رو اماده کرده وقاتل نیزبخاطر اعمال گذشته خود اماده قتل شده است.ومانمیدانیم حق باکی بوده. اماحکم اعدام مادر خانواده ناعادلانه است. و15 سال زندان براش کافی است.
تا درس عبرتی باشد برای مردان
اشتباه و حماقت سرپرست خانواده و بی عقلی اعضای خانواده واقعا" جای تاسف دارد.
نوش جان- کثافت کاری جزاش همینه.
آخه چرا کشتنش ؟ مگه خلافی کرده؟ بدترین حالت یه زن دیگری بگیره. این همه مرد چند زنه داریم. یعنی باید اونا رو بکشند؟!!!!
خیانتکار حقشه بیخودی برای یک خائن دلسوزی نکنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر