بازدید 56929
۴
پنجاه و هشتمین «به اضافه تابناک»؛

فابیوس در ایران محاکمه می‌شود؟! / سه بابک زنجانی‌ مجموعاً چند میلیارد دلار بدهکارند؟! / پاسخ روحانی به شوخی که اوباما با ایران کرد / بزرگ‌ترین معامله اتومبیل در تاریخ ایران: بوگاتی ویرون پنج و نیم میلیاردی فروخته شد!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۱۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 26 July 2015
فابیوس در ایران محاکمه می‌شود؟! / سه بابک زنجانی‌ مجموعاً چند میلیارد دلار بدهکارند؟! / پاسخ روحانی به شوخی که اوباما با ایران کرد / بزرگ‌ترین معامله اتومبیل تاریخ در ایران: بوگاتی ویرون پنج و نیم میلیاردی فروخته شد!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای پنجاه و هشتمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در پنجاه و هشتمین «به اضافه تابناک»؛ بعد از مرور سفرهای جنجالی چند سال اخیر، به ماجرای سفر وزیر امورخارجه فرانسه به ایران پرداختیم و ‌شکایتی که 3500 تن در پرونده خون‌های آلوده کردیم و در نهایت با مرور مواضع موافقان و مخالفان، پرسیدیم ‌آیا فابیوس در ایران محاکمه می‌شود؟!؛ بعد از ماجرای بابک زنجانی و ‌مطرح شدن بابک زنجانی دوم، پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، امروز از احتمال وجود بابک زنجانی سوم گفت و عددی سه میلیار دلاری را به عنوان بدهی تازه مطرح کرد. به اضافه تابناک با تجمیع بدهی مطرح درباره سه بابک زنجانی‌ به رقمی نجومی رسید که از یازده میلیارد فراتر می‌رود؛ یازده میلیاردی که باید دید وصول خواهد شد!؛ سپس به یک شوخی تازه اوباما با ایران و مواضع عجیب رئیس جمهور امریکا در روزهای اخیر درباره ایران اشاره ‌و فیلمی ‌در این باره پخش کردیم که مجموع این موضع گیری‌ها با پاسخ متفاوت حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان همراه شد؛ در آخر «به اضافه تابناک» از بزرگ‌ترین معامله اتومبیل در تاریخ ایران پرده برمی‌دارد که مطابق با آن بوگاتی ویرون‌ پنج و نیم میلیاردی منحصر بفردی که در امارات بود، در ایران فروخته شد!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 48
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۳
انتشار یافته: ۴
من خریدمش
اهان تابناک فهمیدم توفقط نظرهای دو کلمه ای رامیزاری ......من خریدم، ما خریدیم ،بابام خرید ، عمه خرید دیگه مدیون این رانذاری
صفرش را 3ملیارد تومن فروختم الان بعد از 4 سال 5.5 ملیارد معامله شد
مثل اینکه دلار ها بلوکه شده نزد بابک زنجانی ها از دلار های بلوکه شد نزد سایر کشور ها بیشتره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان