بازدید 45852

جنایت در پایان خیانت زنانه

کد خبر: ۵۲۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 28 July 2015
زن جنایتکار وقتی دید مزاحمت مرد آشنا وی را به دردسر انداخته است وی را به قتل رساند.

به گزارش ایران، 28 شهریور ماه سال 92 مأموران پلیس پاکدشت در جریان جنایتی خونین در یکی از کوچه پس کوچه‌های این شهر قرار گرفتند.

پلیس هنگام ورود به محل با پیکر بی‌جان مرد جوانی روبه رو شد که با ضربه‌های چاقوی تیز از پا درآمده بود.

بررسی‌های اولیه نشان داد که قربانی محمد نام دارد و ساعتی پیش وی را با یک زن جوان دیده‌اند.

پس از تحقیقات مقدماتی جسد قربانی به پزشکی قانونی انتقال یافت و تیمی از کارآگاهان برای افشای راز این جنایت وارد عمل شد.

کارآگاهان پی بردند که قربانی با زنی به نام صغری مدت‌هاست رابطه پنهانی دارد. با افشای این موضوع صغری بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت.

زن جنایتکار در بازجویی‌ها پرده از راز این جنایت برداشت و گفت: مدت‌ها بود که با محمد ارتباط پنهانی داشتم اما همیشه می‌ترسیدم که همسرم از رابطه پنهانی‌ام باخبر شود. چند بار از محمد خواستم که از زندگیم بیرون برود اما بی‌فایده بود. کار به جایی کشید که وی حتی به خانه‌ام نیز آمد. نمی‌دانستم چکار کنم تا اینکه روز حادثه به خانه‌مان آمد و مرا با خود بیرون برد در بین مسیر از وی خواستم که ارتباطش را با من قطع کند اما وی تهدید کرد که آبروی مرا نزد همسایه‌ها خواهد برد و ماجرا را به شوهرم اطلاع می‌دهد.

از آنجا که به ستوه آمده بودم و نمی‌دانستم چکار کنم چاقویی را که همراهم بود از کیف بیرون آوردم و از پشت‌سر چند ضربه به وی زدم و پا به فرار گذاشتم. صبح دیروز این زن قرار بود در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک تحت محاکمه قرار بگیرد اما به دلیل اینکه خانواده قربانی شناسایی نشده‌اند قاضی عبداللهی رئیس شعبه 4 کیفری و دو قاضی مستشار از ریاست محترم قوه قضائیه تقاضا کردند طبق ماده 356 قانون مجازات اسلامی، تقاضای خود را به عنوان ولی دم مطرح کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲۹
انتشار یافته: ۲۶
با اعدام مخالفم، باید این رفتارها ریشه یابی شود، باید این زن به مشاوره فرستاده شود و مدتی به صورت اجباری در کلاس های مشاوره و اخلاقی شرکت کند، این کار از مجازات وی بهتر و کارآمد تر است. خانواده مرد هم باید از خون فرزند خود بگذرند.
به جای این زن باید نصابان ماهواره مجازات شوند که خیانت باعث شده خیانت در جامعه زیاد شود. باید ماهواره ها را جمع کرد، آب و برق خانه هایی که دیش دارند را قطع کنند.
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای همین است
باز هم خیانت... باز هم جنایت... چرا کسی دنبال ریشه اینجور اتفاقات نیست!!!!
اینو اعدام کنید تا هر دو نفرشون به درک واصل شده باشند
حقش بود ادم مردم ازار و کثيف
خدا لعنت کنه هر چی زن و مرد فاسد و هرزه است. خداوند سلامتی و آرامش به زنان و مردان پاکدامن بده که زندگیشون رو از این کثافت کاری ها دور نگه میدارن.
خیانت زنان شوهردار دیگر جزو خبرهای عادی شده ... خواهش میکنم این خبرها را منتشر نکنید چون به بدبینی پسران جهت ازدواج دامن زده و ترس آنها از ازدواج و خیانت احتمالی همسر در آنها تقویت میشود ، از طرفی قبح کار میریزد آنچنانکه زنان شوهردار بی مهابا در شبکه های اجتماعی بدنبال ایجاد ارتباط با دیگران هستند و کار خود را عادی و یا توجیهی برایش دارند...
آقا اجازه!
اگر ولي دم شناسايي مي شد و در دادگاه حاضر بود شايد قاتل رو عفو مي كرد جسارتا فرصت بديد شايد مقتول كسيو داشته باشه لطفا شما حكم رو به عنوان ولي دم نديد كه البته اگر خدابيامرز با خانواده بود به خانم متاهل گير نمي داد
اشغغغغغغغغغغغغغغال
آب گندیده گودال را پیدا میکند
یعنی مقتول بی کس و کار بوده؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
ههههه
سنگسارش کنید
قاتل رو گرفتن !! هنوز خانواده قربانی رو پیدا نکردن !
معلوم نیس کی زیر آب زده تابلوووو
مرگ حق مرده بوده كه با وجو اينكه مي دانسته زن شوهر دارد و با آن زن ارتباط برقرار كرده و با كمال بي شرمي به خانه آن زن رفته است
حالا خوب شد ابروت هم نرفت احتمالا اعدام هم نمیشی
زمانی که اومده خونه یعنی اون زن در را براش باز کرده چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی
تا زمانی که خانمی راضی نباشه یه رابطه پنهانی شکل نمی گیره مگرموارد (زورگیری)خانمهای متاهل خانمها خانمها تو خاستگاری و ازدواج دقت کنین مردای متاهل به خاطر یه لحظه هوس یه زندگی چندین ساله رو نابود نکنین اونایی که بچه دارن ، بچه هاتون چه گناهی کردن که باید به آتیش سیاه شهوت شما بسوزن ،اگه اون خانوم یه لحظه به ندای شیطانی نفسش نه می گفت ...
اوه مای گاد
دم زنه گرم.اگرچه اول نامردی کرده ولی کار اخرش مردونه اس
این کثافت را هر چه سریعتر اعدام کنید
هر چی سرمون میاد از فقر فرهنگیمونه.
حقشه میخاست از زندگیشون بره بیرون
این زن چند بار به قاتل گفته که دست از سرش بردارد و او این کار را نکرده، این موضوع در رایی که صادر میشود باید تاثیر داده شود.
آقایون اگه افسارهواوهوسهاشون رودردست نداشته باشندچنین خانمهای باجسم وروانشان بازیهای خطرناکی میکنند!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان