بازدید 1995

دین‌محمدی: توانایی‌های سیاه‌جامگان مشخص نیست

مربی تیم استقلال گفت: سیاه‌جامگان با انگیزه بوده و بازی با آنها سخت است.
کد خبر: ۵۲۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 29 July 2015
سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص شرایط استقلال و تقابل این تیم مقابل سیاه‌جامگان مشهد در نخستین دیدار لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و همه بازیکنان سرحال هستند. درست است که مصدومان‌مان به این بازی نرسیدند اما امیدوارم از بازی با سیاه‌جامگان سربلند از زمین خارج شویم.
وی با اشاره به غیبت میلاد فخرالدینی و خسرو حیدری در این دیدار عنوان کرد: حیدری و فخرالدینی بازیکنان خوبی هستند و در غیاب آنها شرایط کمی سخت خواهد بود. امیدوارم جایگزین این بازیکنان بتوانند جای آنها را پُر کنند.
مربی استقلال در مورد سیاه‌جامگان تصریح کرد: این تیم سال اولی است که در لیگ شرکت می‌کند و نمی‌توان شرایط سیاه‌جامگان را سنجید، چرا که مشخص نیست که این تیم چقدر توانایی دارد. با این وجود می‌دانیم این تیم با انگیزه خواهد بود و بازی با آنها سخت است. امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی انجام دهند.
دین‌محمدی در خصوص اینکه گفته می‌شود این دیدار به نوعی تقابل استقلال با رضا عنایتی است، گفت: اینطور نیست و ما به این مسائل فکر نمی‌کنیم. عنایتی بازیکن استقلال بوده و برای این تیم زحمت کشیده ولی ما در فاز فکری این مسائل نیستیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند از بازی نخست انتظارات را برآورده کند، خاطرنشان کرد: بازی‌های ابتدای فصل چیزی را مشخص نمی‌کند و نمی‌شود در مورد آن حرف منطقی زد. به نظرم 3 بازی نخست لیگ برای همه تیم‌ها سخت است. ممکن است برخی تیم‌ها پس از انجام 3،4 بازی به شرایط آمادگی برسند بنابراین منطقی نیست که بگوییم تیم‌ها از بازی نخست گام بلندی بردارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر