بازدید 1740

فرمالن: بدترین فصل فوتبالم را سپری کردم

توماس فرمالن، مدافع بارسلونا عنوان کرد که بدترین فصلگذشته، بدترین فصل تمام طول فوتبالش را سپری کرده است.
کد خبر: ۵۲۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 29 July 2015

به گزارش "ورزش سه"، هافبک بلژیکی در تابستان گذشته به بارسلونا پیوست ولی به دلیل مصدومیت، تا آخرین بازی‌های لالیگا قادر به همراهی تیمش نبود. با وجود کسب سه گانه در این فصل، فرمائلن معتقد است که بدترین فصلش را سپری کرده است.

او گفت:"امیدوارم که با سوپرکاپ اروپا شروع کنم. باید واقع گرا باشم. می‌خواهم پس از یک فصل سخت، دوباره شروع کنم. پس از بدترین فصل دوران فوتبالم. لوئیس انریکه شخصا با من خیلی صحبت می‌کند، هر چند که نمی‌توانم بگویم شخصا به من توصیه هایی می‌کرد ولی خیلی صحبت می‌کردیم. جرارد پیکه هم خیلی به من کمک کرده است. رابطه نسبتا خوبی با دیگر هم تیمی ها دارم ولی به خاطر مشترک بودن پست دفاعیمان، خیلی با هم صحبت می‌کنیم. پدرو می‌تواند در اینجا ادامه دهد زیرا یک مهاجم عالی است. امیدوارم بماند. درباره آینده اش تنها شایعاتی شنیده ام. زیاد با او صحبت نکرده ام. او بدشانس است که همزمان با حضور 3 مهاجم استثنایی، اینجا بازی می‌کند."

فرمالن ادامه داد:" مورینیو؟ یک سال از آخرین باری که مقابلش بازی کردم می‌گذرد. همه او را به خوبی می‌شناسند. او از لحاظ تاکتیکی سطح خیلی بالایی دارد . من هم دربار اختلافاتش با بارسا شنیده ام."

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار