بازدید 3190

10 نکته برای لذت بردن از هفته اول لیگ برتر

مسابقه اول لیگ پانزدهم یک فرصت مغتنم برای مواجهه با یک استادیوم مملو از تماشاگر است.
کد خبر: ۵۲۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 29 July 2015
به گزارش آی اسپورت؛ اولین هفته از رقابت های لیگ پانزدهم، با



یک/ هیشکی بری مو مشکی نمره!

تماشایِ یک استادیوم پر از جمعیت، اتفاقی نیست که بارها و بارها در طول لیگ با آن روبرو باشیم. پس مسابقه اول لیگ پانزدهم یک فرصت مغتنم برای مواجهه با یک استادیوم مملو از تماشاگر است. شاید کمی خوشبینانه باشد اما به نظر می رسد طرفداران قدیمی ابومسلم از یک طرف و استقلالی های پرشمار مشهد از سوی دیگر برای تماشای این مسابقه از راه برسند و با پرکردن صندلی های ورزشگاه، اتمسفری دوست داشتنی برای افتتاحیه لیگ بسازند.


دو/ محسن و رضا؛ یک دنیا انگیزه

بعد از فصل ناموفق محسن فروزان و رضا عنایتی در استقلال، شاید هر مربی دیگری هم به جای پرویز مظلومی بود با این دو چهره خداحافظی می کرد. هیچکس برای قرار دادن این دو نفر در فهرست مازاد استقلال به مظلومی خرده نمی گیرد اما خود آن ها معتقدند که می توانستند در این فصل به استقلال کمک کنند. محسن و رضا، اولین تقابل انتقامی لیگ پانزدهم را در برابر تیم محبوب شان رقم خواهند زد.


سه/ فوتبال علیهِ تضاد!


مدافع عنوان قهرمانی، لیگ برتر را با میزبانی از کم هزینه ترین تیم نقل و انتقالات آغاز می کند. سپاهانِ ثروتمند که تقریبا همه مهره های گذشته اش را حفظ کرده و چند خرید برای جبران اندک ضعف هایش داشته، باید در هفته اول به مصاف تیمی برود که در تابستان تنها و تنها بازیکن لیگِ یکی جذب کرده است. با این وجود دیدار با استقلال خوزستان و پپ ویسی برای اصفهانی ها ساده نخواهد بود. این مهم ترین خاصیت فوتبال است.


چهار/ بازگشتِ آبی های اورجینال


چند سال بعد از سقوط و تنزل مداوم در فوتبال ایران، آبی های اورجینال جنوب به بالاترین سطح فوتبال برگشته اند. در پایان چشم انتظاری استقلالی های اهواز، این باشگاه محبوب فصل را در قم و مقابل تیم علی دایی آغاز می کند. هم تیم شهریار و هم تیم آبی جنوب در بازگشت به لیگ، فرصت کمی برای آماده سازی داشته اند.


پنج/ پدیده های تیم مدعی جلالی


سایپایِ مجید جلالی تابستان را با تغییر سیاست از جوانگرایی به تجربه گرایی پشت سر گذاشته و تعداد زیادی بازیکن مسن خریداری کرده است. با این وجود در این تیم هنوز هم مهره های جوانی وجود دارند که می توانند لیکِ ویژه ای را در کنار بانجربه تر ها پشت سر بگذارند. مهدی ترابی، مهم ترین پدیده فصل سایپا به شمار خواهد رفت. بازیکنی که احتمالا در بازی هفته اول نارنجی ها با گسترش فیکس است تا همچنان مورد توجه کی روش باشد.


شش/سربازهای جمعه


آخرین بازی تراکتور در لیگ چهاردهم، حالا در اولین مسابقه این باشگاه در لیگ پانزدهم نیز تکرار خواهد شد. مسابقه عجیبی که در نهایت به قهرمانی سپاهان و جشن قهرمانی تراکتورسازی منجر شد، این بار در آغاز لیگ تازه برگزار می شود. جدا از همه حواشی، کیفیت فنی دو تیم و نفرات آن ها برای تماشای یک سوپرمسابقه کفایت می کند. جایی که ستاره های سرباز تراکتور به مصاف ستاره های تیم علیمنصور می روند.



هفت/ژنرال در تختی انزلی

تختی انزلی شاید رمانتیک ترین استادیومِ تمام کشور باشد. استادیومی در نزدیکی دریا که همیشه تعداد زیادی پرنده توی قاب های به جا مانده از آن دیده می شوند. زیتون و رفقا روی سکوهای تحتی، خودشان را برای حمایت از ژنرال در اولین جنگ لیگ پانزدهم با ذوب آهن مهیا می کنند.



هشت/ تیم یحیی

بعد از نیم فصل دوم درخشان لیکِ چهاردهم، تیم یحیی قرعه سخت هفته های ابتدایی لیگ را در ملوان استارت می زند. آن ها بیشتر نفرات فصل گذشته را حفظ کرده اند و اگر کیفیتی شبیه هفته های پایانی فصل قبل داشته باشند، سخت میشود جلوی قهرمانی شان را گرفت.


نه/ تیم جوانان پرسپولیس در ورزشگاهِ پیر

دربی تهران، آخرین میزبانی آزادی از بازی های تماما داخلی در ماه های اخیر بوده و حالا قرار است دوباره میزبان یک بازی پرسپولیس باشد. مسابقه ای که قرمزها در آن رو در روی پدیده قرار می گیرند. نکته جذاب این بازی جدا از تزریق هیجان دوباره فوتبال به آزادی، تماشای تیم جوان پرسپولیس است. تیمی که بدون بابک حاتمی، عالیشاه، طارمی و سوشا، با ایمان صادقی، فرشاد احمدزاده، وحید حیدریه و میلاد کمندانی آماده حضور در اولین بازی خواهد شد.


ده/دراگان می تازد؟ سرمربی خوش روحیه کروات فولاد، در اهواز از تیمش در برابر راه آهن رونمایی می کند. فولاد که سال گذشته یکی از بهترین بازی های فصل را برابر راه آهن تجربه کرده بود، حالا با خریدهایی که همگی فصل ناموفقی داشته اند، به دنبال احیای ستاره ها و بازپس گیری  رتبه اول جدول رده بندی خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار