بازدید 4470

دو ایرانی به رقابت‌های جهانی کامپوند راه یافتند

سکینه قاسم‌پور و امیر کاظم پور در ادامه مسابقات مرحله حذفی انفرادی رقابت‌های جهانی تیروکمان که در کپنهاک دانمارک در حال برگزاری است، به مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جهانی راه پیدا کردند.
کد خبر: ۵۲۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹ 29 July 2015
سکینه قاسم‌پور و امیر کاظم پور در ادامه مسابقات مرحله حذفی انفرادی رقابت‌های جهانی تیروکمان که در کپنهاک دانمارک در حال برگزاری است، به مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جهانی راه پیدا کردند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های جهانی تیروکمان که در کپنهاک دانمارک در حال برگزاری است، در بخش کامپوند زنان سکینه قاسم پور در دور یک چهل و هشتم مرحله حذفی انفرادی در برابر حریفی از اندونزی با نتیجه 135 بر 134 بازی را برد و در دور دوم این رقابت ها و در مرحله یک بیست و چهارم توانست حریفی از کانادا را با نتیجه 141 بر 129 مغلوب خود کند و به مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جهانی راه پیدا کند. قاسم پور فردا (پنج‌شنبه) دربرابر حریفی از کلمبیا به میدان خواهد رفت.

همچنین مهری رنجبر دیگر نماینده کامپوند بانوان در دور یک چهل و هشتم مرحله حذفی انفرادی در برابر حریفی از نروژ رقابت کرد و با نتیجه 136 بر 130 دربرابر حریف نروژی به پیروزی دست یافت. وی در دور یک بیست و چهارم در برابر حریفی از هلند بازی را با نتیجه 134 بر 127 واگذار کرد.

افسانه شفیعی دیگر نماینده کامپوند بانوان در مرحله یک چهل و هشتم این رقابت‌ها با حریفی از کلمبیا رقابت کرد و نتیجه را 142 بر 134 به کماندار کلمبیا واگذار کرد.

در بخش کامپوند مردان و در دور یک چهل و هشتم مرحله انفرادی مجید قیدی با حریفی از کانادا به رقابت پرداخت و بازی را با نتیجه 144 بر 138 واگذار کرد.

همچنین اسماعیل عبادی دیگر نماینده کامپوند مردان در مرحله یک چهل و هشتم از مرحله حذفی انفرادی در دور اول در برابر حریفی از اسلوانی با نتیجه 141 بر 142 مقابل حریف اسلوانی با شکست مواجه شد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

امیر کاظم پور در دور یک چهل و هشتم مرحله حذفی انفرادی توانست با نتیجه 144 بر 140 به پیروزی دست پیدا کند. در دور یک بیست و چهارم حریفی از اوکراین را با نتیجه 140 بر 129 شکست داد و توانست به مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جهانی راه پیدا کند.

کاظم پور فردا (پنج شنبه) در برابر حریفی از دانمارک به میدان خواهد رفت. بدین ترتیب در بخش کامپوند سکینه قاسم پور و امیر کاظم پور توانستند به مرحله یک شانزدهم رقابت های جهانی راه پیدا کنند و دیگر نماینده کشورمان از رقابت های جهانی حذف شدند. فردا مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جهانی مرحله حذفی انفرادی آغاز و تکلیف کمانداران تا مرحله نیمه نهایی مشخص خواهد شد.

همچنین رده بندی و فینال رقابت‌های انفرادی و تیمی کامپوند زنان و مردان روز شنبه و رده بندی و فینال رقابت‌های انفرادی و تیمی زنان و مردان روز یکشنبه برگزار خواهد شد. تیم ملی کامپوند مردان روز شنبه در بخش تیمی رقابت خواهند داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان