بازدید 1396

کنفرانس علماي يمن: ايمان به مقابله با ظلم و ستم و تجاوز در صنعا آغاز شده است

آیا جایز است که زنان کشته شوند؟ آیا جایز است که مردان کشته شوند؟ آن دسته از علمایی که قتل مسلمانان یمن را به این بهانه که در یمن مجوسی زندگی می کنند چه پاسخی در پیشگاه خدا خواهند داشت ؟
کد خبر: ۵۲۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 30 July 2015
کنفرانس «علمای یمن؛ ایمان به مقابله با ظلم و ستم و تجاوز» در مسجد جامع صنعا آغاز شده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، شیخ جبری حسن ابراهیم وزیر اوقاف و ارشاد یمن در این کنفرانس ضمن انتقاد از برخی از علمای [ تکفیری و مزدور ] که فتوای قتل مسلمانان یمن را صادر کرده اند گفت آیا جایز است که کودکان یمن در حالی که در خوابند کشته شوند؟ آیا جایز است که زنان کشته شوند؟ آیا جایز است که مردان کشته شوند؟ آن دسته از علمایی که قتل مسلمانان یمن را به این بهانه که در یمن مجوسی زندگی می کنند چه پاسخی در پیشگاه خدا خواهند داشت؟

وی افزود: این در حالی است که حضرت محمد (ص) به ایمان یمنی ها و خردورزی آنان شهادت داده است.

جبری گفت: در جهان د م از حقوق کودکان می زنند آیا کودکان در یمن حق ندارند؟ در جهان دم از حقوق زنان می زنند آیا زنان یمنی حق ندارند؟ دم از حقوق بشر می زنند آن گاه در قتل انسانها در یمن مشارکت می کنند آیا یمنی ها انسان نیستند؟

جبری گفت: این درخواست به معنای بزدلی و ترس نیست بلکه به خواست خدا سربلند خواهیم بود و از کشورمان تا آخرین قطره خون دفاع می کنیم.

جبری از منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن انتقاد کرد.

شیخ علی محسن المطری از علمای یمنی در این کنفرانس گفت: این تجاوز ظالمانه به خاک و ملت یمن بر همه ما واجب کرده است که همه اختلافات خود را کنار بگذاریم و صفوف خود را متحد کنیم و حرفهایمان را یکی کنیم و جامعه خود را که جامعه اهل ایمن و خرد و آشتی و مصالحه و برادری و همکاری در کارهای خوب است منسجم کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار