بازدید 1481

ایران در مسئله هسته‌ای"سند محرمانه" ندارد

کد خبر: ۵۲۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 31 July 2015
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بابیان اینکه ایران موضوعی برای پنهان کاری ندارد گفت: آژانس سند محرمانه ایران را علاوه بر کنگره به هر کجای دیگر می خواهد نشان دهد.

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت در خصوص اینکه آژانس هسته‌ای قصد دارد سند محرمانه ایران را به کنگره آمریکا ارسال کند، گفت: آژانس هر کاری می خواهد انجام دهد، هیچ ارتباطی به ما ندارد.

نماینده مردم اردیبل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سند محرمانه ایران را به کنگره بفرستند یا دولت آمریکا برای ما فرقی ندارد.

وی در خصوص اعتماد به آژانس بین المللی هسته ای اظهار داشت: ما از اول هم به آژانس اعتمادی نداشتیم و نداریم. ضمن اینکه ما چیز پنهانی نداریم، آژانس سند ما را به هر کجا که می خواهد بفرستند.

حقیقت پور با بیان اینکه انتشار سند محرمانه بین ایران و آژانس جای نگرانی ندارد عنوان کرد:  اینکه چرا به سند عنوان محرمانه دادن را اطلاع ندارم. من نه در مذاکره حضور داشتم و نه از محتوا اطلاعی دارم اما مسئله این است که ایران موضوعی برای مخفی کاری ندارد.

این نماینده تاکید کرد: ما از ابتدا گفته بودیم که آمریکا نوکر بلافصل اسراییلی ها هستند. اطلاعات ما را به آنها خواهنددادند. آنها تمام سایت های ما را با دوربین رصد می کنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت:  ایران خود را برای بازرسی های متداول آماده کرده و از سوی دیگر بارها اعلام کردیم موضوعی برای پنهانکاری نداریم. همچنین دنبال سلاح هسته ای هم نیستیم پس آژانس هر کاری می خواهد انجام دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر