بازدید 13336

علت آتش‌سوزی‌های بندرعباس مشخص شد

فرماندار بندرعباس علل دو آتش سوزی صورت گرفته طی 24 ساعت گذشته در مجتمع ستاره جنوب و هتل هرمز را اتصال برق عنوان کرد.
کد خبر: ۵۲۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 31 July 2015
فرماندار بندرعباس علل دو آتش سوزی صورت گرفته طی 24 ساعت گذشته در مجتمع ستاره جنوب و هتل هرمز را اتصال برق عنوان کرد.

احمد پویافر در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آتش‌سوزی هتل هرمز بندرعباس، افزود: آتش سوزی از یکی از اتاق‌های طبقه دوم این هتل آغاز و به قسمتی از راهروی طبقه دوم سرایت کرده که موجب گستردگی آن شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه متأسفانه یکی از آتش نشانان حاضر در محل به شهادت رسیده است، بیان کرد: یکی از آتش نشانان برای نجات جان یکی از مصدومین اقدام به انتقال ماسک از صورت خود به فرد مصدوم کرده است که همین موضوع سبب استنشاق بیش از حد گاز کربنیک و ایست قلبی این آتش نشان فداکار شده است.

پویافر با اشاره به اینکه بررسی علل این آتش سوزی در دست اقدام است، بیان کرد: طبق گفته‌های اولیه مسئولان ذی ربط عامل این واقعه اتصال برق یکی از اتاق‌های طبقه دوم بوده است.

فرماندار بندرعباس در خصوص علت حادثه آتش سوزی روز گذشته مجتمع ستاره جنوب نیز تصریح کرد: این حادثه در پی اتصال برق اتاق سرور طبقه سوم این مجتمع یا همان شهربازی رخ داده است که براساس گفته‌های مسئولان ذی ربط کابل کولر ضعیف بوده و موجب بروز اتصال برق و آتش سوزی شده و این آتش به تمامی طبقه سوم این مجتمع سرایت کرده است.

عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: هنوز از میزان خسارت شهربازی و سینما مجتمع ستاره جنوب بندرعباس اطلاع دقیقی در دسترس نیست و در آینده ای نزدیک میزان این خسارت به اطلاع عموم می رسد.

پویافر در پایان از عملکرد گروه امداد و نجات و آتش نشانی بندرعباس در این دو حادثه در 24 ساعت گذشته ابراز رضایت کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار