بازدید 56092
۹
ثبت نام آزمون از 15 مردادماه

اعلام شرایط آزمون استخدام آموزش و پرورش

شرایط اولیه شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که قرار بود در ساعت 18 امروز اعلام شود با تاخیر در سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
کد خبر: ۵۲۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸ 01 August 2015
شرایط اولیه شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که قرار بود در ساعت 18 امروز اعلام شود با تاخیر در سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اطلاعیه آزمون استخدام آموزش و پرورش شامل شرایط اولیه شرکت در آزمون، در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  منتشر شد.

بنابر این گزارش، داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش می‌بایست پس از مطالعه دقیق این اطلاعیه، در صورت داشتن شرايط و ضوابط اعلام شده نسبت‌ به ثبت‌نام در اين آزمون از روز پنجشنبه مورخ 15 مرداد 94 تا روز چهارشنبه مورخ 21 مردادماه اقدام نمايند.

شاپور محمدزاده، مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، پذیرش اولیه 1.5 برابر افراد مورد نیاز خواهد بود.

وی افزود: در اعلام نتایج اولیه این آزمون 7 هزار و 500 نفر به گزینش معرفی می‌شوند که پس از بررسی صلاحیت و گزینش 5 هزار نفر به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام خواهد شد.

محمد زاده تاکید کرد: در مراحل گزینش تنها افرادی مردود می‌شوند که شرایط اولیه و اساسی جذب در سازمان‌های دولتی نظیر عدم التزام عملی به ولایت فقیه و عدم اعتقاد و التزام به قوانین کشور را دارا نباشند و سایر معرفی شدگان بنابر اولویت، بر اساس نمره قبولی و سایر پارامتر‌ها به عنوان قبول قطعی اعلام خواهند شد.

گفتنی است؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش قرار است در روز جمعه 27 شهریور 94 برگزار شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷۲
انتشار یافته: ۹
این شرایط که کامل نیست رشته های مورد نیاز کو؟
نتایج استخدامی دستگاه های متمرکز که قرار بود دهه اول مردادماه اعلام شود، اعلام نشده است. در حالی که طبق قانون حداکثر ،دستگاه ها 45 روز برای تعیین تکلیف مهلت دارند. در حالی که حدود 70 روز از آزمون گذشته و داوطلبان در بلاتکلیفی هستند!
بعد از اینکه در یک مدت زمانی طولانی ، جوانان بیکار بودند و استخدامی نبوده است ، متاسفانه شرط سنی را 30 سال اعلام کرده اند. در حالی که انتظار می رفت امید جوانان را بعد از این مدت ، به ناامیدی مبدل نکند و حداقل شرط سنی 35 را اعمال کند.
بیچاره ما متولدین قبل 64 که کلا انگار جزو آمار هیچ جا نیستیم.
باسلام اون دسته از افرادی که شهریور فارغ تحصیل میشن چه کار باید بکن یه کمی هم به فکر این افراد باشین که تعدادشون کم هم نیست مرسی
لطفا پیگیری کنید:
قرار بود این آزمون برای جذب مربیان پیش دبستانی باشه حالا اگه در رشته های اعلامی ،رشته هایی که مربیان درشون تحصیل کردن وجود نداشته باشه که اکثرا هم همینطورن تکلیفشون چیه؟؟؟
اخه مگه بقيه ليسانسه هاي بالاي 30 سال ادم نيستن كه شرط سن گذاشتين ؟
با سلام و روز بخیر
خدمت وزیر محترم آموزش و پرورش
آقای وزیر شرایط سنی گرچه درست اما ناعادلانه است ما دهه شصتی ها بیشترین ضربه را خوردیم آ؛یا انصاف است با وجود اینکه چندین سال است آزمون استخدامی برگزار نشده حالا شرایط سنی را پیش بینی کنین
از شما تقاضا داریم شرایط سنی را کمی بالاتر ببرین
با تشکر
سلام میشه بفرمایید من متولد مهر63 هستم آیا میتونم تو آزمون استخدامی شرکت کنم با توجه به اینکه سقف لیسانس سی سال هست؟؟؟/
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار