بازدید 21527

واکنش لندنی‌ ها به خودرو عرب‌ها

بعضی از این ثروتمندان عرب به ویژه در فصل تابستان از خودروهای مسابقه در خیابان های لندن استفاده می کنند که صدای زیادی دارد.
کد خبر: ۵۲۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 02 August 2015
بعضی از این ثروتمندان عرب به ویژه در فصل تابستان از خودروهای مسابقه در خیابان های لندن استفاده می کنند که صدای زیادی دارد.

به گزارش جام نیوز، گشت زنی ثروتمندان عرب با خودروهای گران قیمت در خیابان های لندن باعث نارضایتی ساکنان پایتخت انگلیس شده است.

گشت زنی ثروتمندان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با خودروهای گران قیمت در خیابان های شلوغ لندن خشم انگلیسی ها را برانگیخته است.

بعضی از این ثروتمندان عرب به ویژه در فصل تابستان از خودروهای مسابقه در خیابان های لندن استفاده می کنند که صدای زیادی دارد. شهرداری های چند منطقه لندن قصد دارند با تصویب قوانین جدید با صدای اگزوز و صدای بلند موسیقی این خودروها که باعث نارضایتی ساکنان این شهر شده است، مقابله کنند.

جریمه و توقیف خودرو از جمله مجازات ها برای رانندگان این خودروها خواهد بود.
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۱۳
اگر عرب نبود لندنى ها كاسه گدايى دستشون بود
همینه دیگه جهان سوم آخرش اینه پول و سرمایه کشور بدبخت رو برداشته برده اونجا بعد صنعت اون بابا رو هم راه انداخته بعدش اجازه تردد هم بهش نمی دهند تو کشور ما هم همینطوره فکرش رو بکن چقدر پول این ماشین و پول مالیات و بیمه و ... اون هستش ...
قابل توجه ما ایرانیها که اداعای این را داریم که از اعراب بافرهنگتریم ولی:
-با اتومبیل های پرسرو صدای مسابقه رانندگی می کنیم
-اگر پیکان 47 هم داشته باشیم اگزوز رو دستکاری می کنیم تا صدا بهد
-سیستم صوتی در حد دیسکو می بندیم روی یه پراید یه وجبی
-....
نمیدونم این عربها چه علاقه ای به لندن دارن!
ولشون میکنی میرن لندن.
ندیده ها عرب ها فقط پول دارند
اصلا نمیتونم کشورای عربی خلیج فارس رو بدن نفت تصور کنم.اگه نفت نداشتن فکر کنم کلا وجود ناشتن.
با سلام.لطفا یه سری هم در شهرک غرب بزنید.شب ها از صدای ویراژ این خودرو ها با صدای گوش خراششان کسی خواب ندارد.خصوصا در بلوار شهید دادمان که شده خیابان خودرو فروشی لوکس.با پارک خودرو ها تو پیاده رو جلو چشم ماموران راهنمایی.باز حداقل اونجا دیگه تو پیاده رو نمیرن!!!!!
چقدر آدم باید بی جنبه و ... باشه که فرق بین منطقه مسکونی و شهری را با پیست مسابقات نداند ، ناراحتی شهروندان لندنی بجا و قابل درک میباشد ، راستی چرا در کشورهای عربی حوزه خلیج همیشه فارس (همسایه) سطح رفاهی بالاتر ار ما است آیا ما مردم اسراف کار و تنبلی هستیم و راه کسب درآمد را بلد نیستیم یا عربها به تازگی زرنگ و کاری شده اند.
متأسفانه می بینیم که اعراب به پول رسیده هم مانند پولدارهای ایران وقتی ماشین گرانقیمت می خرند تصور می کنند که خیابان را هم خریده اند و مانند تصویر 3 که بنز را روی خط قرمز (یعنی ایستادن مطلقاً ممنوع) پارک می کنند.
مشکل لندنی ها ماشین اعراب نیست، بلکه بی فرهنگی، قانون شکنی، سد معبر و آزار دیگران است که ما در ایران به آن کاملا آشناییم.
یه زانتیا هم اونور ایستاده
زانتیا رو !
لامصب شماره ماشینش هم رنده!!
عرب؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر