بازدید 13061

نکاتی درباره خرید فرش ماشینی

در حال حاضر انواع فرش ماشینی با قیمت‌های گوناگون در بازار موجود هستند که البته قیمت بستگی به کیفیت و جنس فرش و تراکم شانه‌ای دارد.
کد خبر: ۵۲۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۰ 04 August 2015
در حال حاضر انواع فرش ماشینی با قیمت‌های گوناگون در بازار موجود هستند که البته قیمت بستگی به کیفیت و جنس فرش و تراکم شانه‌ای دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هنگام خرید فرش‌ماشینی به نکات زیر توجه کنید:

1-قبل از هر چیزی بودجه خود را برای خرید فرش مشخص کنید.در حال حاضر انواع فرش ماشینی با قیمت‌های گوناگون در بازار موجود هستند که البته قیمت بستگی به کیفیت و جنس فرش و تراکم شانه‌ای دارد.

2-برای خرید فرش زمان کافی را در نظر بگیرید و با عجله انتخاب نکنید.
فرش جزو لوازم اصلی و تاثیرگذار در منزل شما است. طرح و رنگ، کیفیت،‌ و اندازه فرش در دکوراسیون منزل شما نقش مهمی را بازی می‌کند. علاوه بر آن فرش جزو لوازم گران‌قیمت محسوب می‌شود و تعویض آن هزینه‌بردار است. پس قبل از خرید تمام جوانب را در نظر بگیرید.

3-قبل از خرید ابعاد منزل را دقیقا اندازه‌گیری کنید. اگر در اتاق شما ستونی یا زایده‌ای (مانند شومینه) وجود دارد، محل آن را هم معین کنید.

4-رنگ زمینه‌ فرش‌ها عمدتا کرم، گردویی،‌ قهوه‌ای، آبی، سرمه‌ای و زرشکی است. برای انتخاب رنگ فرش دقت کافی را داشته باشید.

5-رنگ فرش در جهت خواب تیره‌تر به نظر می‌رسد و در جهت عکس خواب کمرنگ‌تر است.پس هنگام خرید فرش از فروشنده درخواست کنید که فرش را روی زمین پهن کرده و آن را از زوایای مختلف ببینید.

6-فرش را از فروشگاه‌هایی که دارای جواز از اتحادیه فرش ماشینی هستند، خریداری کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان