بازدید 4018

افزایش ۲۴ میلیون لیتری مصرف بنزین در کشور

مصرف بنزین کشور در هفته گذشته با ٢٤ میلیون و ١٠٠ هزار لیتر افزایش به ٧٢٧ میلیون لیتر رسید.
کد خبر: ۵۲۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 03 August 2015
مصرف بنزین کشور در هفته گذشته با ٢٤ میلیون و ١٠٠ هزار لیتر افزایش به ٧٢٧ میلیون لیتر رسید.

به گزارش ایرنا، میانگین مصرف روزانه بنزین کشور از سوم تا نهم مردادماه با سه میلیون و ٤٤٣ هزار لیتر افزایش نسبت به هفته پیش به ٧٥ میلیون و ٢٨٥ هزار لیتر رسید.

در این بازه زمانی (٣ تا ٩ مردادماه) مصرف بنزین کشور به ٧٢٧ میلیون لیتر رسید که در مقایسه با هفته پیش از آن (٥٠٢ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر) ٢٤ میلیون و ١٠٠ هزار لیتر افزایش داشته است.

بیشترین میزان مصرف این فرآورده با ٨٠ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر به روز پنجشنبه(هشتم مردادماه)و کمترین آن نیز با ٦٧,٥ میلیون لیتر به روز جمعه (نهم مرداد ماه) مربوط می شود.

به گزارش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در هفته گذشته، مصرف سوخت مایع (نفت گاز و نفت کوره) کشور به حدود ٧٥٧ میلیون لیتر رسید.

بخشهای مختلف مصرف کننده سوخت مایع از جمله نیروگاههای کشور در بازه زمانی سوم تا نهم مردادماه امسال ٧٥٦ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر نفت گاز و نفت کوره مصرف کرده اند.

در این بازه زمانی، ٥٦٠ میلیون لیتر نفت گاز و نزدیک به ٢٠٠ میلیون لیتر نفت کوره مصرف شده است.

بیشترین مصرف نفت گاز با ١١٧ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر مربوط به روز چهارشنبه (هفتم مردادماه) و کمترین مقدار مصرف آن نیز با ٥٥ میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر به روز جمعه (نهم مردادماه) مربوط می شود.

همچنین، بیشترین مصرف نفت کوره با ٣٥ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر به روز دوشنبه (پنجم مردادماه)و کمترین میزان مصرف این فرآورده نفتی نیز با ٢١ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر به روز پنجشنبه (هشتم مردادماه) مربوط می شود.

برپایه این گزارش، میانگین مصرف نفت گاز در هفته منتهی به نهم مردادماه امسال ٨٠ میلیون لیتر و میانگین مصرف نفت کوره نیز ٢٢ میلیون و ٢٧١ هزار لیتر بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر