بازدید 13839

يك ساعت با دست‌وپاي شكسته وسط تالاب بوديم

این فرد آسیب دیده اظهار کرد: يك ساعت بدون امداد و با دست و پاي شكسته وسط تالاب بوديم و آمبولانسي براي انتقال ما نيامد و يكي از اهالي با خودرو پرايد درحالي كه مصدومين از ناحيه زانو ، فك و لگن شكسته و زخمي بودند، ما را انتقال دادند به بيمارستان و اسفناک تر اینکه پرسنل بيمارستان بدون انجام خدمات حمايتی صرفا بفكر پر كردن فاكتورهاي بيمارستاني بودند.
کد خبر: ۵۲۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 03 August 2015
چندی پیش یکی از خبرگزاری های گیلان خبری در خصوص برخورد دو قایق موتوری در ساحل بندرانزلی که شش مصدوم بر جاگذاشت را کار کرد که در آن خبر مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان اظهار کرد: بر اثر برخورد دو قایق موتوری در ساحل بندرانزلی شش نفر مصدوم و بلافاصله به بیمارستان بندرانزلی منتقل شدند.

به گزارش تابناک گیلان، اما یکی از مصدومان حادثه مذکور نظری متفاوت تر با مدیرکل محترم دارد که شنیدنی است.

این فرد آسیب دیده اظهار کرد: يك ساعت بدون امداد و با دست و پاي شكسته وسط تالاب بوديم و آمبولانسي براي انتقال ما نيامد و يكي از اهالي با خودرو پرايد درحالي كه مصدومين از ناحيه زانو، فك و لگن شكسته و زخمي بودند، ما را انتقال دادند به بيمارستان و اسفناک تر اینکه پرسنل بيمارستان بدون انجام خدمات حمايتی صرفا بفكر پر كردن فاكتورهاي بيمارستاني بودند.

وی افزود: حتي تا ساعتها يك دست لباس ساده بيمارستاني بما ندادند و با لباسهاي خيس و كثيف رها بوديم تا اعتراض يكي از همراهانم لباس بما دادند و كمكي در تعويض لباسهامان نكردند.

همچنین با دست و پاي شكسته و به كمك تني چند از همراهان بيماران ديگر اين كار را انجام داديم.

راننده قايق متواري شد! فاكتورهاي بيمارستاني از ما دريافت و به تهران اعزام شديم.

اين وضعيت كجاي دنيا اتفاق مي افتد؟ آمبولانس داغون را بدهند براي اعزام به تهران بعد بگویند يک ميليون بدهید تا مورد خوبش را بفرستيم!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار