بازدید 13751

در «ساعت صفر» خواهید شنید: از رنج 100 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستانی تا سخنان تند و تیز معاون روحانی

«ساعت صفر» زمان و مکانیست برای شنیدن ناشنیده ها. اخباری که گفته نمی شود یا کامل بیان نمی شود را با روایت تابناک بشنوید.
کد خبر: ۵۲۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۱ 04 August 2015
«اخبار جذاب و مهم  چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟چگونه باید در کمترین زمان در جریان مهمترین اخبار قرار گرفت؟» این ها سوالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به انها پاسخ دهد.این بخش یک بسته صوتی خبری است که حاوی اخبار مهم و جذاب برای مخاطبان تابناک است.

سعی بر این است که در این بسته صوتی اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند در بیانی تازه و در کمترین زمان به مخاطبان ارائه گردد. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود پذیرای نظرات،اخبار،گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبان خود برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در این ساعت صفر ابتدا از رنج 100 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستانی خواهیم گفت و بعد به توقیف هفته نامه رسایی خواهیم پرداخت. از یک اقدام غیر منطقی خواهیم گفت که به ایرانی هراسی منجر شده. سپس سراغ خبرسازیهای علی مطهری خواهیم رفت. بعد از این موضوع نظرات صریح وزیر ارشاد درباره لغو کنسرت ها را خواهیم شنید. مروری هم بر سخنان تند و تیز معاون اول رییس جمهور خواهیم داشت. سپس در بخش «توییت» به مهمترین اخبار کوتاه خواهیم پرداخت و در آخر در بخش «علامت سوال» موضوع قاچاق میوه به کشور را مطرح خواهیم کرد.


برای شنیدن دومین بسته صوتی «ساعت صفر» با ما همراه باشید:

تعداد بازدید : 12


دانلود با کیفیت 256

دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 64


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل