بازدید 1237

امیدوارم واردات فناوری و تجهیزات مدرن سرعت گیرد

کد خبر: ۵۲۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 04 August 2015
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امیدوارم سخنان رییس‌جمهور در رسانه ملی با رویکرد واردات فناوری و تجهیزات مدرن در صنایع مختلف سرعت بگیرد.

به گزارش ایسنا: مجید منصوری گفت: انتظار دارم سخنان رییس‌جمهور به ویژه در بخشی که گفتند «دغدغه واردات بی رویه پس از رفع تحریم‌ها بجاست» با سرعت گرفتن واردات فناوری و تجهیزات مدرن و به‌روز به کشور، ارتقاء کمی و کیفی تولیدات و بهبود نرخ اشتغال خود را تدریج نشان دهد.

نماینده مردم لنجان با اشاره به این سخن رییس‌جمهور که «شرایط یک موفقیت را یک ملت، یک رهبر و همه دست اندرکاران باید فراهم کنند»،‌ گفت: مفاد برجام را نمی‌توان تغییر داد و باید به کل آن رای دهیم.

 همانطور که اگر 1+5 بخواهد یکی از مواد برجام را تغییر دهند، آیا ما چنین توافق‌نامه تحریف شده‌ای را می‌پذیریم؟ قطعا خیر؛ بنابراین ما نیز در داخل کشور باید به کلیه مفاد برجام پایبند باشیم. اگرچه ایران در برجام امتیازاتی به غرب داده است و این طور نیست که امتیازاتی به دست نیاورده باشد. مسئله مهم اعتمادسازی دو سویه ایران و غرب و پایبندی طرفین به برجام و قطعنامه 2231 است.

وی تاکید کرد: طبق برجام و قطعنامه باید مرحله به مرحله میزان پایبندی غرب را با توجه به عملکرد خودمان ارزیابی کنیم تا ضمانت اجرایی برجام تداوم داشته باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان