بازدید 2627
وکیل مطهری:

تاریخ جلسه بعدی دادگاه حمله به مطهری

مصطفی ترک همدانی گفت : با توجه به دستور قاضی مبنی بر محرمانه بودن و غیر علنی بودن جلسه دادگاه ، انتشار جزئیات این جلسه ممنوع است .
کد خبر: ۵۲۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 04 August 2015
 مصطفی ترک همدانی گفت : با توجه به دستور قاضی مبنی بر محرمانه بودن و غیر علنی بودن جلسه دادگاه ، انتشار جزئیات این جلسه ممنوع است .

به گزارش صبح شیراز ، اولین جلسه رسیدگی به پرونده حمله به دکتر مطهری در شیراز ، از ساعت ۱۰ تا ۱۶ امروز در مجتمع قضایی شهید قدوسی شیراز برگزار شد.

مصطفی ترک همدانی وکیل دکتر مطهری درباره محتوای جلسه به خبرنگار صبح شیراز گفت : با توجه به دستور قاضی مبنی بر محرمانه بودن و غیر علنی بودن جلسه دادگاه ، انتشار جزئیات این جلسه ممنوع است .

وی افزود : با وجود اینکه اساس و قوام پرونده در دادستانی شیراز به خوبی بسته شده است و از طرفی ریاست محترم دادگاه نیز با رعایت کامل اصول آیین دادرسی کیفری وارد رسیدگی شده اند ، درخواست رسیدگی و شناسایی دیگر متهمین را که تاکنون معرفی نشده اند داده ایم.

همدانی همچنین گفت : نکات و اطلاعات جدیدی درباره پرونده به دادگاه ارائه شد و از نماینده محترم دادستان درخواست شد این اطلاعات و نکات جدید مورد بررسی قرار گیرند.

وکیل دکتر مطهری در پایان خبر داد : به دستور قاضی محترم دادگاه جلسه بعدی رسیدگی به این پرونده در تاریخ ۲۶ مرداد ماه برگزار می گردد.

گفتنی است در جلسه امروز وکیل دانشگاه شیراز هم به نمایندگی از مسئولین این دانشگاه حضور داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار