بازدید 1781

تندروهای مجلس به فکر ملت و نظام نیستند

کد خبر: ۵۲۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 04 August 2015
یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه امروز برخی تندروها در مجلس به فکر ملت و نظام نیستند اظهار کرد: تندروی در هر کاری ضرر دارد، باید به گونه‌ای عمل شود که کشور به مشکل برنخورد.

محمدسعید انصاری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعتقاد به این که همه گروه‌های سیاسی می‌توانند در انتخابات مجلس آینده حضور داشته باشند گفت: البته تمام ملت ایران با هر دیدگاهی باید حضور فعال خود را در صحنه انتخابات نشان دهند تا دشمن کمافی‌السابق از وضعیت اتحاد این کشور حساب ببرد.

وی افزود:‌ امروز، روزی رسیده است که با توجه به توافق هسته‌ای باید طوری عمل کنیم که بین ما چند دستگی و دودستگی به وجود نیاید.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به این که افراط و تفریط از گذشته هم وجود داشته است، اظهار کرد:‌ همه باید در انتخابات به صورت گسترده فعالیت داشته باشند؛ البته کسانی که تابع ولایت هستند باید مراقبت کنند تا نفاق بینشان نیفتد و نیز به گونه‌ای عمل‌ کنند که مشکلی به وجود نیاید.

انصاری درباره‌ی اینکه حضور افراطی‌ها در مجلس آینده چه ضربه‌هایی می‌زند گفت: تندروی در هر کاری ضرر دارد از جمله مجلس، چه بسا این که برخی تندروهایی که امروز در مجلس هستند متاسفانه به فکر ملت و نظام نیستند که اگر بودند تا این اندازه افراطی نمی‌کردند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در پایان تاکید کرد: بنابراین باید طوری عمل شود که کشور به مشکل بر نخورد؛ لذا امیدواریم که کشور همچنان با تحرک مسیر خود را طی کند و خطراتی متوجه کشور نباشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان