بازدید 3317

نگرانی نتانیاهو درباره راستی آزمایی توافق

نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره کارآمدی راستی آزمایی از توافقنامه هسته ای ایران اظهار نگرانی کرد.
کد خبر: ۵۲۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 04 August 2015
نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره کارآمدی راستی آزمایی از توافقنامه هسته ای ایران اظهار نگرانی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، بنیامین نتانیاهو،  نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس ویدئویی سران سازمان های مهم یهودی آمریکا، به توضیح دو مسیر دستیابی ایران به سلاح هسته ای با استفاده از توافقنامه هسته ای پرداخت.

نتانیاهو مدعی شد: حساب کردن روی اطلاعات برای اطمینان یافتن از پایبندی ایران به توافق کار خطرناکی است.

وی همچنین مدعی شد که راستی آزمایی ها نیز نمی توانند پایبندی ایران به برجام را مشخص کنند.

نتانیاهو درباره مهلت بیست و چهار روزه قبل از بازرسی ها از سایت های مشکوک در ایران مدعی شد: این امر مستلزم آن است که اطلاعات مربوط به سایت های مشکوک در اختیار ایران قرار گیرد.

وی در ادامه مدعی شد این فرصت بیست و چهار روزه را به مثابه آن دانست که پلیس به مالک یک لابراتوار تولید مواد مخدر از قبل اطلاع بدهد که می خواهد به آن مکان برود!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد توافق هسته ای باعث بیشتر شدن تروریسم خواهد شد و توافق هسته ای ایران باعث مسابقه تسلیحاتی در خاورمیانه خواهد شد که این یک کابوس است.

مخاطرات توافقنامه هسته ای این است که این توافقنامه باعث می شود ایران پول داشته باشد و اقدام به تامین مالی تهاجم خود در منطقه و ترورسیم در دنیا بکند. در نیتجه توافق، تروریسم بیشتر خواهد شد و مردم بیشتری کشته خواهند شد.

وی به ادعا خود افزود: برخی می گویند بر اثر توافق پول زیادی در ایران صرف تروریسم نخواهد شد، اگر این گفته درست هم باشد و فقط ده درصد پول به تروریسم اختصاص یابد باز هم پول زیادی است.

بنیامین نتانیاهو در ادامه ادعا خود بیان داشت: ایران در توافق هسته ای به دنبال حفظ توانایی تولید تسلیحات هسته ای و برداشته شدن تحریم ها علیه این کشور بود، درحالیکه قرار بود مذاکرات به ایران انتخاب بین تحریم و تسلیحات هسته ای را بدهد اما دیدیم که هر دو به ایران داده شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل