بازدید 52480
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

رازهایی زناشویی که نباید به دیگران بگویید

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 26 August 2015
رازهایی زناشویی که نباید به دیگران بگویید هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.
 

رازهایی زناشویی که نباید به دیگران بگویید



شاید وقتی همسر شما طبق میلتان رفتار نمی کند و یا رفتار و کردار خود شما را عصبانی می کند، به درددل کردن با دوستان نیاز پیدا کنید. البته کمی غر زدن یا گلایه اشکالی ندارد، ولی مراقب باشید ذهنیت دوستانتان را نسبت به همسرتان خراب نکنید چرا که این کار تاثیری ماندگار بر ذهن آنها خواهد داشت. مسلما پس از مدتی شما و شوهرتان همه چیز را فراموش می کنید ولی دوستانتان حرف های شما را راجع به او فراموش نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید


ویدا جوان و ایلا تهرانی :عشق در نگاه اول

ویدا جوان و ایلا تهرانی :عشق در نگاه اول

در میان زوج‌های جوانی كه استعدادهایی به جز بازیگری دارند شاید نمونه‌ای مانند ویدا جوان و ایلا تهرانی نداشته باشیم. زوج شاداب و هنرمندی كه حرف‌های فراوانی برای گفتن دارند و توانسته‌اند به خوبی در جایگاهی كه برایش زحمت كشیده‌اند بدرخشند.

بیشتر بخوانید


ماسك‌های تقويتی برای موهای کم پشت

ماسك‌های تقويتی برای موهای کم پشت

موهاي ما بعد از دوره طولاني استفاده از انواع و اقسام مواد آرايشي و اتو و سشوارهاي روزانه ديگر شادابي و زيبايي روزهاي گذشته را ندارند و با هر بار رنگ كردن نازك‌تر و كم‌پشت‌تر از گذشته مي‌شوند اما اين مشكل شايع كه افراد زيادي اين روزها با آن دست و پنجه نرم مي‌كنند، با دست روي دست گذاشتن حل نمي‌شود. ما در اين مطلب بهترين و موثرترين راه‌هاي مراقبت از موهاي نازك را جمع‌آوري كرده‌ايم تا در عرض چند ماه موهاي شما را مثل روز اول سالم و زيبا كنيم.

بیشتر بخوانید


طرز تهیه بستنی رژیمی با ماست

طرز تهیه بستنی رژیمی با ماست

در گرمای تابستان یکی از خوردنی هایی که حال آدم را خوب می کند بستنی است. انگار هرچه قدر هم بستنی بخوریم باز سیر نمی شویم. اما یک نگرانی هم وجود دارد و آن هم قند و کالری زیاد آن است. پس بستنی رژیمی گزینه خوبی است که هم بستنی مان را خورده باشیم هم نگران اضافه وزنمان نباشیم.

بیشتر بخوانید


ماجرای سقاخانه اسمال طلا + عکس

ماجرای سقاخانه اسمال طلا + عکس

انیان سقاخانه به قصد ثواب بردن و سیراب کردن تشنگان، اقدام به ساخت و نگه داری آنها می‌کردند. برخی سقاخانه‌ها دائمی بودند و برخی دیگر در زمانهای خاص بویژه در ایام عزاداری محرم برپا می‌شدند. برای اینکه رهگذران در شب بدانند که سقاخانه کجاست تا رفع تشنگی کنند، در اطراف آن نیز شمع هایی را روشن می کردند.

بیشتر بخوانید


کاردستی: ساخت سگ عروسکی

کاردستی: ساخت عروسک سگ

در اینجا شما را با مراحل آسان ساخت سگ عروسکی آشنا می کنیم. چشم ها و بینی را در جای خود چسبانده و به سلیقه خود، عروسک را تزئین می کنیم.

بیشتر بخوانید و ببینید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل